Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2617
Ingen som kjører fra Trondheim som vil ha en passasjer? Betaler gjerne for å slippe buss/tog
Hvordan er det mulig å ikke ville dra med tog, som har tilgang på strøm og alt sånt? =)
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hvordan er det mulig å ikke ville dra med tog, som har tilgang på strøm og alt sånt? =)
Vis hele sitatet...
Stress med maxi tower og 24" I tillegg til at jeg må ta båt.
Sist endret av SemiColon; 12. mars 2011 kl. 23:34.
Prøv å haike til Hamar!
Kjøp sånn NSB Komfort. Det er vel greit?
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Kjøp sånn NSB Komfort. Det er vel greit?
Vis hele sitatet...
Er ikke å ta toget som er problemet, men det er å få med seg alt utstyret
Hva med å ta kontakt med trav-miljøet i Trondheim?
De kjører ofte Trondheim-Oslo for å delta i hesteveddeløp. Det er stort sett hyggelig og rolige mennesker.

Jeg snakker av erfaring, skulle på Rammstein konsert i Valhall Arena i Oslo i 2010 og da tenkte jeg å min kamerat vi skulle reise med de for å få en litt spennende reise. Men det endte med tog, tror uansett de kan være hyggelig å reise med.

Hvertfall; om trav-miljøet er negativ. Ta kontakt med trailer og andre yrkessjåfører. De sitter jo alene på stumpen store deler av dagen, de har sikkert ikke noe imot litt selskap
Sist endret av ZELDUR; 13. mars 2011 kl. 01:41.
Vil bare komme med innspill om at tog og ustryr ikke er noe stress. Naar toget kommer, sporr du bare om de har en ekstra godsvogn? Som de gjerne har og spesielt under TG tider. Det hadde de baade ned og opp naar jeg tok tog til og fra hamar i fjor. Vi var et foolge paa 5 som hadde med seg stol, kabinett, store skjermer og flere bagger hver. Ikke noe stress.

Derimot om du reiser du alene kan jeg se problemene.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Hva med å ta kontakt med trav-miljøet i Trondheim?
De kjører ofte Trondheim-Oslo for å delta i hesteveddeløp. Det er stort sett hyggelig og rolige mennesker.

Jeg snakker av erfaring, skulle på Rammstein konsert i Valhall Arena i Oslo i 2010 og da tenkte jeg å min kamerat vi skulle reise med de for å få en litt spennende reise. Men det endte med tog, tror uansett de kan være hyggelig å reise med.

Hvertfall; om trav-miljøet er negativ. Ta kontakt med trailer og andre yrkessjåfører. De sitter jo alene på stumpen store deler av dagen, de har sikkert ikke noe imot litt selskap
Vis hele sitatet...
De fleste av oss har fått streng beskjed om at folk vi ikke kjenner, ikke slipp de inn i bilen. Jeg slipper ingen ukjente inn i bilen min, det er trossalt boligen min.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
De fleste av oss har fått streng beskjed om at folk vi ikke kjenner, ikke slipp de inn i bilen. Jeg slipper ingen ukjente inn i bilen min, det er trossalt boligen min.
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at du hadde stoppet for en 19 års jenta som treng haik til modell studioet..
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonhe008 Vis innlegg
Vil bare komme med innspill om at tog og ustryr ikke er noe stress. Naar toget kommer, sporr du bare om de har en ekstra godsvogn? Som de gjerne har og spesielt under TG tider. Det hadde de baade ned og opp naar jeg tok tog til og fra hamar i fjor. Vi var et foolge paa 5 som hadde med seg stol, kabinett, store skjermer og flere bagger hver. Ikke noe stress.

Derimot om du reiser du alene kan jeg se problemene.
Vis hele sitatet...
Reiser alene, men tog blir vel siste utvei.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Her kan man jo også prøve.