Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 9483
Woooheppieeee jeg smelteeer...

Denne tråden inneholder to ketaminrapporter skrevet som en, begge opplevelsene var tilsvarende men allikevel enormt artige og spennende. Ketamin brukes blant annet til hestebedøvelse, men er gøy for hele familien også.

Dosering
Første gang: 150 mg nasalt
Andre gang: 100 mg nasalt
Vekt: Ca. 65 kg

Det herlige med ketamin er oppturen. Det føles ikke ut som en opptur som sådan, men man skjønner bare mindre og mindre helt til man sitter urørlig i stolen eller ligger urørlig i senga. Jeg hadde valgt senga som mitt sted og ble liggende og se utover i rommet mens jeg hørte musikken fra anlegget. Jeg skjønner mindre og mindre mens jeg gradvis smelter sammen med madrassen jeg ligger på. Jeg føler også at kroppen beveger seg bort fra hodet. Ikke hele kroppen, men alt unntatt den venstre armen hodet hviler på og fra halsen og oppover. Jeg klarer bare å konsentrere meg på en ting, enten å se, blunke eller å høre på musikk. Kroppen har nå sluttet å bølge opp og ned og går heller i sirkel. På dette tidspunktet forstår dere sikkert at det er et ekstremt sært stoff og ganske vanskelig å få forklart hva som egentlig skjer. Jeg lukker det ene øyet og ser spinnende strober i takt med at kroppen går i sirkel. Det andre øyet ser bare tomt ut i lufta, og dette forsterker følelsen av at den armen jeg har under hodet holder fast til en karm mens resten spinner. Sakte kommer jeg til virkeligheten igjen men ligger ganske bra bedøvet på senga uten å kunne røre for mye på seg. Tiden har gått ekstremt sakte, og de snaue førti minuttene jeg har ligget der har føltes ut som en evighet.

Jeg klarte å holde magen i sjakk første gangen, helt til jeg faktisk prøvde å reise meg opp. Bevegelsene var sluggy og kvalmen kom fort i det jeg snudde litt på meg. Andre gangen holdt jeg magen i sjakk helt til jeg også snorta noen milligram med 2C-B.

Alt i alt noen utrolig digge opplevelser. Det er fantastisk å bare ligge og slumre mens verden flyter rundt og blir i ett med deg. Jeg vil tro det skal være vanskelig å bæde på ketamin da man rett og slett blir ute av stand til å bli skremt av noe som helst.

For mer info om ketamin, se den store ketamintråden.
Sist endret av Nichotin; 6. mars 2008 kl. 20:54.
Virker artig. Må få testet det snart jeg og.
Jeg har så innmari lyst til å få tak i no "K-vitamin". Får vel ta turen til Mexico snart...
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Og det er dette du vil trykke i meg. (Blant annet.. ) Høres ut som en meget deilig og behagelig tripp, bortsett fra slutten da. Når man eventuelt skal bevege på seg. Ser fram til mer lesestoff, og sammentripp en gang
Ang. spyinga er det stort sett bare å vente litt lenger før man begynner å bevege alt for mye på seg. Første gangen var jeg litt for brå med å reise meg, andre gangen var det nok 2c-b-en som hadde skylda.
Burde prøve ketamin i sprøyte Nichotin, mye bedre effekt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du sier det gikk i sirkel, som når man er full?

Jeg avfeide ketamin tidligere som uinteressant, men dette vekker lysten
Nei, det var i utgangspunktet bare kroppen som gikk i sirkel. Se for deg at kroppen din demonteres og flyttes rundt mens du fremdeles mottar følelsene. Det er en ganske annerledes snurring enn å være full, logisk nok.
Hm, høres merkelig ut. Har ikke lest så mye om ketamin eller hørt om noen som har prøvd det, men får vell slå det opp i erowid og lese litt snart.

Skulle ønske triprapporten var litt større og du kunne beskrive rusen litt mere, men men.

Stå på!
Har vurdert å teste Ketamin ganske lenge nå, og kommer nok snart til å gjøre det. Veldig spennende rusmiddel
Eneste litt "kjipe" med dette stoffet er at det kan være vanedannende. Og bruk en gang daglig eller mer kan føre til langtids "skade" av hjernen. (erowid) Og mange som bruker det får nye perspektiver på ting. Paranoia og ego basert oppførsler. Tror alle hendelser har noe med hverandre og gjøre, og blir konspiratorisk osv. Og tror kanskje flere hendelser etter hverandre er nødt til å handle om seg selv (erowid).

Men ellers virker dette stoffet fisefint og interessant.
Sist endret av Sky; 8. mars 2007 kl. 20:05.
At man kan bli avhengig er en ting, men tror ikke det er så mange som har mulighet til å kunne drive med Ketamin daglig. Dessuten er det ganske dyrt stoff også
Infected: Nei, er vel forsåvidt sant det. Skrev bare opp litt fakta jeg hadde liggende Men om man blir avhengig av det så klarer nok en person og bruke det daglig hvis han må. Det gjelder forholdsvis ganske mange andre droger.
Sist endret av Sky; 8. mars 2007 kl. 21:52.
Siden Ketamin ligner på PCP, lurer jeg på om det er mulighet for å tippe totalt over slik som det er på PCP? Har aldri fått noe klart svar på dette spørsmplet, men virker som folk som er på K bare er så bedøvet at de ikke klarer å gjøre noe som helst skade.
Ketamin har jo utifra det jeg har forstått mye mindre halliser og er mye "tryggere". Det brukes jo av alle verdens sykehus
Jaudå, det går an å "ture over", eller komme til "K-Hole" som de kaller det. Den dosen man tar for å få rusvirkning av ketamin er ca. en tiendel av mengden som brukes i full narkose. Man husker gjerne ingenting etter å ha vært i K-hullet, men folk har beskrevet full lammelse og ut-av-kroppen-opplevelser og lignende ting. Har aldri vært der selv, så jeg kan ikke kommentere.
K-Hole trenger ikke være noe negativt i seg selv. Mange ønsker jo å komme dit, og derfor tar de høye doser. Kommer vel til å teste noe slikt selv en gang bare for å se hva som skjer.
Hvis det var til meg du nevnte K-hole, så misforsto du meg nok. Jeg lurte på om man kan bli ordentlig aggresiv, slik som han rapperen i USA som drepte og spiste dama til kameraten sin når de røyka PCP.
Slaktern: Nå er det litt forskjell på Ketamin og PCP og da. Begge er blitt brukt som bedøvelsesmidler, men det betyr ikke at de har alle de samme egenskapene. Godt mulig man kan bli aggresiv, men man er nok mer "seg selv" på ketamin. Uansett, tar man så mye at man ikke greier å kontrollere seg, er man såpass fucka at man enten er i the K-hole eller at man har passa ut. I begge tilfeller så ligger man bare der ute av stand til å bevege på seg. Litt motsetning iforhold til PCP som kan gi deg superstyrke og en følelse av å være uovervinnelig.
Sist endret av Sinister; 12. mars 2007 kl. 01:16.
Sitat av Slaktern
Hvis det var til meg du nevnte K-hole, så misforsto du meg nok. Jeg lurte på om man kan bli ordentlig aggresiv, slik som han rapperen i USA som drepte og spiste dama til kameraten sin når de røyka PCP.
Vis hele sitatet...
Kan du være så snill å legge ut en link til denne hendelsen?
http://www.thestranger.com/seattle/Content?oid=14057

Rapperen heter Antron Singleton, google for flere artikler, dette var den første jeg fant.
Sitat av Sinister
Slaktern: Nå er det litt forskjell på Ketamin og PCP og da. Begge er blitt brukt som bedøvelsesmidler, men det betyr ikke at de har alle de samme egenskapene. Godt mulig man kan bli aggresiv, men man er nok mer "seg selv" på ketamin. Uansett, tar man så mye at man ikke greier å kontrollere seg, er man såpass fucka at man enten er i the K-hole eller at man har passa ut. I begge tilfeller så ligger man bare der ute av stand til å bevege på seg. Litt motsetning iforhold til PCP som kan gi deg superstyrke og en følelse av å være uovervinnelig.
Vis hele sitatet...
Var nettopp det jeg lurte på. Har lest en del om begge deler, men ved flere anledninger har PCP og ketamin blitt beskrevet som veldig like.
Såvidt jeg har skjønt blokkerer PCP ut det som stopper musklene fra å gjøre bevegelser. Dette fører til at folk gjerne kan ligge i en dag og ule mot månen, eller gå totalt bananas uten at de lett kan stoppes. Det ble testet som bedøvelse men ble trukket tilbake pga. bivirkningene. Ketamin (hvertfall i større doser) er ekstremt bedøvende og man blir gjerne sittende uten å kunne røre spesielt mye på seg. Man er derfor ikke til fare for noen.

Nå har jeg ikke prøvd PCP, men etter det jeg har sett av videodokumentasjon og lest om effektene konkluderer hvertfall jeg at de ikke kan sammenliknes.
slik jeg forsto det utifra det jeg har lest om pcp, så er det mer et lokalbedøvende middel når det ble brukt innen medisin... som rusmiddel er det jo ønsket om å bli fucka i hodet som står i fokus..

mens ketamin er mer lammende for hele kroppen..

mulig jeg tar feil siden det er lenge siden jeg har lest noe særlig om disse stoffene
Det er mange myter rundt PCP som ikke nødvendigvis er sann. Kjemisk sett er det i slekt med ketamin. Det går også på de samme reseptorene, og virkningen er ganske lik (om ikke identisk). Forskjellen er at PCP er mye sterkere. Slik jeg har forstått det blir det litt som øl kontra sprit. For øvrig er PCP ekstremt lite utbredt i Norge, og få kan fortelle om virkningen, ihvetfall på norsk.
Ketamin ble lagd for å erstatte PCP, som viste seg å ha noe uforutsigbare effekter på pasienten. Begge stoffene hører til gruppen 'dissosiative anaestetikum', som 'kobler' hjernen fra resten av kroppen så inngrep kan utføres.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phencyclidine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ketamine
http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/P...EKS_ID=1272152
http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/P..._SEKS_ID=35993

Div interessant informasjon
Kan ikke ketamin fort bli en litt kedelig rus?
rbt: Det er da veldig individuelt. Og hvordan rusen blir er avhengig av deg og dosen du inntar. Folk får jo forskjellige opplevelser. Personlig synes jeg ketamin rusen ser morsom ut
Sitat av rbt
Kan ikke ketamin fort bli en litt kedelig rus?
Vis hele sitatet...
Ketamin har mange fjes, alt fra ravedrog til k-hole. Tror mine tripper har vært et sted på midten der, og at det er mye mer å utforske før jeg legger det fra meg.
I hvliken grad kan man sammenligne ketaminrus med alkoholrus?
I svært liten grad, med mindre du tenker "alkohol er bedøvende, ketamin er bedøvende", og selv da er det lite som setter disse i sammenheng.
▼ ... over et år senere ... ▼
Nok en gammel tråd jeg svarer på, vet det, men har et lite spørsmål:

Du nevner det at du tror det er liten sjangs for å bæde på ketamin.
Er dette noe du kan anbefale til en som kun har prøvd cannabis, speed, og snart E?

=)
Jeg hadde skjønt spørsmålet ditt hvis det hadde stått at det var lett å "bæde" på ketamin, men han beskriver jo det motsatte.
Men du kan jo lese Den store ketamintråden.
"cannabis, speed, og snart E"
haha.