Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1242
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Eg har, som avsluttande prosjektoppgåve, valgt å skrive om rasisme.
Den her oppgåva kan visst virke inn på vitnemålet mitt og derfor trenger eg så mykje info som mulig om så mykje som mulig.

Til denne oppgåva har eg også valgt 3 forskjellige fag(Skal skrive på engelsk, så det blir egentlig 4, men det er uviktig)

KRL - Kva er religionanes etiske og moralske syn på rasisme?
Kva slags religionar er imot og kva slags er for og korfor?

Samfunnsfag: Kva er samfunnets holdningar til rasisme? Kva slags grupper støttar rasisme og kva for grupper er imot rasisme? Kva er argumenta for og imot rasisme?

NM - Leger holder jo til stadig på med forskningar om mennesker og sinnet deira. Kva har vitenskapen å seie om korfor vi blir rasister? Har det noko med hjerna å gjere? Korleis fungera det heile og korfor?


Med dette er eg ganske sikker på at dokke forstår kva eg kjeme til å trenge, og det ville då vært mulig om dokke dela det dokke måtte ha liggande. Stilar, linkar, osv er hjertelig velkommne.

Om det skulle være sånn at du kan huske langt bak i haudet ditt at du hadde lest noko som kunne være hjelpsomt, så ville det vært fint om du kunne leite det fram igjen og dele det med meg.

I oppgåva står det også at eg må skrive objektivt. Dette betyr altså at mine personlige meininga ikkje skal komme fram og det burde då heller ikkje dine, dog det er i aller høyaste grad svært nødvendig at vi får med oss meiningane til "dei andre", og då helst dei offisielle meiningane.

Det var vel egentlig alt. Takk for meg.
4 fag i ei oppgåve? Kan lett bli ei smørje av dimensjonar. Er dette ungdomsskule eller vidaregåande?

Når det gjeld legevitskapen og rasisme så anbefalar eg deg å ta ein titt på John Alfred Mjøen. Han skreiv mykje "vitenskapleg" om rasar og rasehygiene på byrjinga av 1900-talet. Her er nokre av publikasjonane hans:
http://wgate.bibsys.no/gate1/FIND?la...bd=racehygiene
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Opprinnelig postet av Onkel Sjokolade
4 fag i ei oppgåve? Kan lett bli ei smørje av dimensjonar. Er dette ungdomsskule eller vidaregåande?

Når det gjeld legevitskapen og rasisme så anbefalar eg deg å ta ein titt på John Alfred Mjøen. Han skreiv mykje "vitenskapleg" om rasar og rasehygiene på byrjinga av 1900-talet. Her er nokre av publikasjonane hans:
http://wgate.bibsys.no/gate1/FIND?la...bd=racehygiene
Vis hele sitatet...
Ja, det kan hende det blir litt av en smørje, men vi må også huske at rasisme består av mange forskjellige dimensjoner så forhåpentligvis går det bra.
Takk for hjelpen, Skjokolade, men eg trenger meir. *hint til andre mennesker på forumet*

Eg går btw på ungdomsskulen.
Har du sjekka på propaganda.net? Jeg tror du kan finne en del skoleoppgaver der og kanksje en om det du skriver om
lokalstarten.no Hele Norges lokale startside! Studentorganisasjoner eller kansje Leti.no - et sikkert treff!
Her finner du tonnevis med saksprosa bøker, burde absolutt kunne finne noe der.
gå på www.vigrid.net og prøv å trekk ut hvilke samfunnsgrupperinger som støtter og joiner den gruppa; whitetrash etc