Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1784
Hei godtfolk!

Idag har jeg tatt en del rivo og noen neurontin (ca 3 timer siden)

Lurte på- ødlegger det LSD trippen? Med tanke på at benzo (rivo) er tripkiller?

Eller får jeg full trip om jeg tar nå?
Kansje lurt å sove etpar timer først..

Hva synes dere?

Mvh!
På generell basis vil jeg anbefale deg å være helt uthvilt og edru en stund i forkant av en LSD-trip hvis du skal få full utnytte av den.

Funker nok sikkert bra allikevel da
Jepp.
Spar syra noen dager til benzoen er ute.
Jeg synes du bør "rense" kroppen for dop og være fullt uthvilt før du tar syre.

Men min mening spiller liten rolle. Kast i deg 250mcg og kos deg.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg synes du bør "rense" kroppen for dop og være fullt uthvilt før du tar syre.

Men min mening spiller liten rolle. Kast i deg 250mcg og kos deg.
Vis hele sitatet...


Da gjør jeg det, takk for tips!

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg synes du bør "rense" kroppen for dop og være fullt uthvilt før du tar syre.

Men min mening spiller liten rolle. Kast i deg 250mcg og kos deg.
Vis hele sitatet...

Mulig jeg venter til i morgen, tabså er 425mcg ser du, heh

Sitat av maxfit1 Vis innlegg
På generell basis vil jeg anbefale deg å være helt uthvilt og edru en stund i forkant av en LSD-trip hvis du skal få full utnytte av den.

Funker nok sikkert bra allikevel da
Vis hele sitatet...


Takker for svar! Er 900mcg tilsammens så trip blir det nok uansett ^^
Sist endret av DaBambi9898; 4. juli 2022 kl. 19:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I mine øyne bortkasta å ta LSD med rivotril i blodet. Vent til helga om du vil ha fullt utbytte av syra.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg synes du bør "rense" kroppen for dop og være fullt uthvilt før du tar syre.

Men min mening spiller liten rolle. Kast i deg 250mcg og kos deg.
Vis hele sitatet...

Tror du en kull tabelett gjør trikset? Ta en sånn, sove 2-3 timer for og så ta tabsa?

Sitat av celtseus Vis innlegg
I mine øyne bortkasta å ta LSD med rivotril i blodet. Vent til helga om du vil ha fullt utbytte av syra.
Vis hele sitatet...
Mange forskjellige svar her! Heh.. mulig jeg venter en stund
Sist endret av DaBambi9898; 4. juli 2022 kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Begeistret Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig hadde jeg poppa syra å kost meg.
Men jeg er helt enig at det er bortkastet på rivotril eller generelt benzo. Magien forvinner på en måte.
New generation
colakork's Avatar
Jeg tripper helt i det kroppslige og visuelle om jeg tar et hit lsd på benzo. Psyken derimot blir ofte helt "urørt" og jeg føler meg klar i huet.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av colakork Vis innlegg
Jeg tripper helt i det kroppslige og visuelle om jeg tar et hit lsd på benzo. Psyken derimot blir ofte helt "urørt" og jeg føler meg klar i huet.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det? Er det en digg combo?
Benzoen demper trippen så hvis du vil trippe å bare tenke at du ikke er trippa nok kjør på!

Jeg hadde spart det. Noen rusmidler er ikke verdt å blande
New generation
colakork's Avatar
Ja jeg syns det var alright combo der og da ettersom jeg trippa med en newbie som trengte at jeg var tilstedet.

Fikk sett hva han så uten at alle de dype tankene setter i gang, type nordlys i himmelen, selv om der var i Rogaland. Kroppslig eurofi var på maks, sånn nesten ubehagelig prikkende godt overalt som det ofte kan bli på lsd
Synes det kan være en grei kombo, hvis du ikke vil gå dypt inn i deg selv.

Du vil få mindre tankekjør og det funker litt mer som et «partydop», da det visuelle vil fortsatt være tilnærmet normalt, og musikk blir spaca. Spørs hva du vil ha ut av tripen, vil du ha noe dypere trip, å gå inn i deg selv, så ville jeg venta, men hvis du bare vil ha en morsom kveld med venner etc, kjør på. (Dette er min erfaring, og kan oppfattes individuelt)
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Synes det kan være en grei kombo, hvis du ikke vil gå dypt inn i deg selv.

Du vil få mindre tankekjør og det funker litt mer som et «partydop», da det visuelle vil fortsatt være tilnærmet normalt, og musikk blir spaca. Spørs hva du vil ha ut av tripen, vil du ha noe dypere trip, å gå inn i deg selv, så ville jeg venta, men hvis du bare vil ha en morsom kveld med venner etc, kjør på. (Dette er min erfaring, og kan oppfattes individuelt)
Vis hele sitatet...
Fyrn nevnte 900ug trur æ, party dop på 900ug.. Fan æ hadde forsvunnet ut i skogen og tatt på trær på den dosen