Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3659
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke bilde, da de er spist opp. Men de var jo veldig sterke ihvertall. Han sa det var flunitrazepam 2mg. Den så ut som en rivotril, med roche skrift og et 2 tall i midten. Den eneste forskjellen var at det var en sirkel rundt 2 tallet. Noen med peiling?
Anonym bruker
"Særegen Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
noe slikt Bare med 2tall?

Dette er nok flunipam, selv om jeg ikke har sett dem på lenge.
Jeg ville testet dem før jeg svelget noen.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Det er rohypnol
Vis hele sitatet...
Ikke rart de smalt bra, da. Takk for hjelpen!
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er en slik en enda en del sterkere og mye mer sløvende enn en rivotril? Fordi det virket slik. Ble veeeldig slapp i kroppen også, utrolig behagelig. Men ble «rar», og korttidshukommelsen gikk ut av vinduet. Samme med balanse.


Hvor lengte virker de?
Rivotril er ikke særlig sløvende, så ja.
Du har fått tak i Rohypnol du din heldig gris! Ikke hørt om her i Norge siden 2018.
Hvor i landet er dette? Kanskje de dukker opp igjen
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flyter over av de der i oslo nå,hjemmepressa skvip. virkestoff varierer ekstremt mellom de.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Garantert russisk badekarmiks, selv forpakningene blir faket nå tildags. Er mest sannsynlig Benzo, men for å være helt sikker på hvilken må man teste varene.

Umulig for oss å si hva det er uten en test.
Sist jeg så råhypnol ca 1998 så var de grønne og blå inni, eller omvendt,
Sitat av TrolletDovregub Vis innlegg
Sist jeg så råhypnol ca 1998 så var de grønne og blå inni, eller omvendt,
Vis hele sitatet...
Disse såkalte 542’ene som du prater om husker jeg også. Man ble blå i kjeften av di.
Ganske sikker på at det var en annen produsent og at di var 1mg kontra Roche sine 2mg.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Disse såkalte 542’ene som du prater om husker jeg også. Man ble blå i kjeften av di.
Ganske sikker på at det var en annen produsent og at di var 1mg kontra Roche sine 2mg.
Vis hele sitatet...
De sa de kom fra Russland.
Stryk det jeg skrev om produsent, fant ut at Roche laget/lager disse 552ene som er grønne utenpå og blå inni
De hvite var dra Russland, men de var generasjonen før de ble grømme(og blå) dvs ryp 92/ 93 og utover mot årtusen skiftet. Fargen ble tilsatt grunnet at det ble omtalt spm "voldtektsdop"
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gode gamle «kryssere» eller «krigere» var mer vanlig enn rivotril når jeg begynte å lefle med piller i 05, før de forsvant ca rundt 07 og rivotril tok over. Har ikke sett disse siden da selv om jeg vet de var i miljøet i 2020.
Sabla mye kritikere her - dog ; er det noen med urinprøver til å matche påstandene sine...?

Dét har nemlig jeg - og den batchen jeg kom over slo pent og pyntelig ut på Flunitrazepam.

...noe jeg blir å slite med å forklare til Lar, men fuckit ; de var uten tvil verdt det ❤

Takke faen for at furst ikke tester for carisoprodol - så er det i det minste én pille jeg kan seile unna med.

(Aldeles ikke ment som "reklame" - mer som en comment i retninga "joda, den som vil finne tak i shit gjør faktisk det uavhengig av hvor lenge siden de "egentlig" var i sirkulasjon....")

Og jeg er ikke akkurat noe well-connected bajas av en Escobar heller, jeg bare.... liker klassikere

Jeg benekter ikke at det *kan* være "ryppere" med ymse rc-benz i seg, jeg vet bare at mine slo ut på Flunitrazepam.
Var en tur til Gran Canaria tilbake i 2011, hvor jeg gikk til legen og forklarte at jeg slet psykisk og hadde søvnproblemer. Der fikk jeg skrevet ut en godt samling med 10mg valium og rohypnol. Det var helt latterlig enkelt altså - så om dere skal dit og finner den rette legen så kan dere være heldige. Våkna til stadighet med sengen full av potetgull for jeg hadde tydeligvis blitt sulten av pillene.
Sist endret av tasmus82; 24. juli 2022 kl. 17:19.