Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2626
Yo.

Jeg og kjerringa ser etter noen spill vi kan spille sammen. Forslag? Alle sjangre er interessant. Vi har spilt mye terraria, stardew valley osv men trenger ikke å være et sånt type spill for å bli foreslått. bare noe som er morsomt å spille sammen, kanskje litt laid back.
Du har jo følgende

Minecraft:
Veldig intressant spill med mye kreativitet. Veldig likt Terraria bare i 3d.

Osu!:
Etter min mening veldig morsomt, du kan spille mot hverandre i kamp mot flest accuracy points osv. kanskje ikke veldig laid back men.

Valheim:
Veldig kreativt hvor du kan bygge hus og byer og kjempe bosser i tredje person.

Gta 5:
Alle kjenner til Gta tenker jeg. Du kan spille ganske laid back vis du spiller i en Privat session men da får du ikke gjort alle oppdrag.

Cities Skylines:
Dette er ikke multiplayer men det finnes en mod som kan gjøre det men er ikke helt optimalt. Her kan du bygge, passe på og stelle byen din. Du starter med et kart med noen veier bare også bygger du ut og passer på trafikk og kollektiv tilbud.

Farming Simulator:
Lyst å bli en bonde? Da er dette spillet morsomt! Du driver en gård basically.

Cardlife:
Survival spill hvor alt er laget av papp. Litt som Ark Survival Evolved med dinosaurer.

Eco:
Her bygger du industri og lager veier kjører lastebil og bygger alt i blokker litt som Minecraft. Du må også passe på miljøet med blant annet c02 og andre ting. Pollution er en stor del av spillet.

Red Dead Redemption 2:
Gta 5 på 1900 tallet.

Ape Buzz:
Dette er jo alltid morsomt spør du meg. Dette tror jeg du må emulere ved mindre du har ps2. Det er masse mini spill hvor du må tenke kjappest, være kjappest eller være smartest

Dette er spill som jeg personlig har spilt hvert fall som falt i smak
Sist endret av GrilletBiff; 4. juni 2022 kl. 23:14. Grunn: la til bunn tekst
Spillet "It takes two" har jeg hørt mye bra om. Tror det er verdt å gi det et forsøk.
Sitat av Filkor Vis innlegg
Spillet "It takes two" har jeg hørt mye bra om. Tror det er verdt å gi det et forsøk.
Vis hele sitatet...
Spille med dama? Da finnes det ingen bedre alternativer enn dette, imo.

Jeg ble så vanvittig imponert av dette spillet. Det bare varer og varer. Blir aldri kjedelig og er faktisk litt utfordrende. Terningkast 6
Call of duty zombies liker vell alle? Black ops 1, 2 og WAW zombies + mp er ute gratis via noe som heter "plutonium". Masse servere og spillere men også mulighet for private lobbies. Anbefales.
Wow ��
Nice. Talk for svar alle sammen, det var veldig hjelpsomt!
Sea of Thieves!
It takes two.Beste spillet ever!