Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2121
for å tollbehandle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn
faktura angående sendingens innhold og verdi må skaffes
faen gjør jeg nå?
hva er egentlig dette

Kan jeg bare sende screen av en fake paypal transaksjon av at jeg betalte feks 300kr for det?
Sist endret av psychic_sunnny; 19. mai 2022 kl. 07:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har tenkt å bevise at du faktisk bestilte noe du ikke har lov å føre inn over landegrensen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har tenkt å bevise at du faktisk bestilte noe du ikke har lov å føre inn over landegrensen?
Vis hele sitatet...
Regne me æ hadde fått snut på døra allerede haddde dem vist bedre, syntetisk lukte ikke, dem må jo lab teste det for å finne ut. Worst case scenario så får æ mæ enda flere bøter å æ e allerede så mye stats påført gjeld at æ ikke bryr mæ, men spørsmåle e om paypal e gyldig faktura for posten
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nekt nekt nekt. Kofer kjøp syntetisk thc uansett ødelgg kropp å hode ganske fort
Anonym bruker
"Tilfreds Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sier det som om de ikke har egne lab-ansatte som de til og med viser frem på TV i beste sendetid..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du sier det som om de ikke har egne lab-ansatte som de til og med viser frem på TV i beste sendetid..
Vis hele sitatet...
Regne med dem bare vil fin ut kor mye det koste så dem kan sette moms på, dem drive neppe teste all eliquid som kommer inntil landet, hvertfall når det kommer i embalsaje som står det er eliquid, ser super legit ut
Fuck Mr. Plod!
Sunny01, bate nekt for at det er din pakke...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nekt nekt nekt. Kofer kjøp syntetisk thc uansett ødelgg kropp å hode ganske fort
Vis hele sitatet...
Har jo null grunn nekte, kosta flesk den juicen å. vil jo gjerne ha den
Fuck Mr. Plod!
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Regne med dem bare vil fin ut kor mye det koste så dem kan sette moms på, dem drive neppe teste all eliquid som kommer inntil landet, hvertfall når det kommer i embalsaje som står det er eliquid, ser super legit ut
Vis hele sitatet...
Sunny01, tror du virkelig at du har funnet ett smutthull?
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Har jo null grunn nekte, kosta flesk den juicen å. vil jo gjerne ha den
Vis hele sitatet...
Du får ikke beholde den ved å innrømme at du har innført narkotika til landet.
Samme om den kostet 1kr eller 10.000kr.
Rip 8-4-23
For al del ja bare send dem en kopi av faktura og si du har bestilt vanlig ejuice. Åssen skal folk ellers lære ? Oppdater oss når ting er i orden da.

Du kan sikkert ringe dem direkte også og forklare situasjonen din så går det sikkert enda fortere før du hører noe
Sist endret av Sæd; 19. mai 2022 kl. 09:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
New generation
colakork's Avatar
Når jeg bestilte vapejuice fra u-land åpnet dem pakken og sjekket ut bla noe "skunk nicotine taste" greier og det ble sendt videre.

Så ikke ut som om selveste ejuice flaska hadde blitt åpnet og testet.

Hvis alt emballasje på ejuicen ser legit hadde jeg vært ganske avslappet til det
Sist endret av colakork; 19. mai 2022 kl. 09:48.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
for å tollbehandle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn
faktura angående sendingens innhold og verdi må skaffes
faen gjør jeg nå?
hva er egentlig dette

Kan jeg bare sende screen av en fake paypal transaksjon av at jeg betalte feks 300kr for det?
Vis hele sitatet...
Vil si at jeg har noe erfaring med det der. Den meldingen der vil tilsi at posten og ikke tolletaten har din pakke. En skulle tro du var veldig heldig da den andre veien er problemet. Send posten en faktura gjerne fra produsent/avsender som sier noe om pakkens innhold og dens verdi så bør du gå igjennom. Har du kjøpt greien fra Frankrike feks så er det ingen dum ide å skrive på fransk og ha verdien i euro
Ikke glem at dem kanskje allerede har en faktura, men dem synes den er mistenkelig, feks for lav verdi. Da vil dem gjerne se at du hoster opp den samme fakturaen. Ellers må du forklare differansen. Har hendt meg ofte hvis jeg har gjort en god deal ved å kjøpe brukt på Ebay.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Freak trenger en årlig kåring av dummeste tråd opprettet......
Vis hele sitatet...
Fikk den idag, par dager etter jeg posta goggle inspect screenshot av kvitteringa med pris å nikotin innhold.
Haters gotta hate, winners gotta win
Anonym bruker
"Tilfreds Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Fikk den idag, par dager etter jeg posta goggle inspect screenshot av kvitteringa med pris å nikotin innhold.
Haters gotta hate, winners gotta win
Vis hele sitatet...
Det er selvfølgelig ingen grunn til å tvile på det du påstår.
Anonym bruker
"Plaprende Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk samme brev selv angående phenibut for 3 år siden. Den skulle være stealth pakket som noe annet. Sendte inn deklarasjon på at det var phenibut og den kom hjem rare greier
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk samme brev selv angående phenibut for 3 år siden. Den skulle være stealth pakket som noe annet. Sendte inn deklarasjon på at det var phenibut og den kom hjem rare greier
Vis hele sitatet...
Min ble destruert pga at det var phenibut. Er legemiddelverket kom med et helt bak mål svar som tyder på at de kan gjøre det som passer dem.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min ble destruert pga at det var phenibut. Er legemiddelverket kom med et helt bak mål svar som tyder på at de kan gjøre det som passer dem.
Vis hele sitatet...
Liten skriveleif