Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2319
Er i ett heterofilt forhold, men har lyst til å prøve å ha sex med en annen mann. Er det lurt å utforske den fantasien?
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Ja det tror jeg. selv prøver jeg å skille seksuell nytelse fra kjærlighet, og med det anser jeg meg selv som hetero siden jeg tror ikke jeg kan elske en annen man eller oppleve kjærlighet på samme måte som jeg gjør med dame.
Om det er lurt burde du spørre kjæresten din om kanskje? Risikerer jo å bli dumpa hvis du er utro uten avtale til å få lov ha sex med andre.
Trådstarter
2 1
Er nok bare en fantasi, tanken som tenner. Har aldri sett en annen mann som jeg kunne tenke meg å ha sex med.
The confused cyborg
Han-Tyumi's Avatar
Viss dette er noko du er usikker på er det heilt klart lurt å utforske det, uavhengig om du ender opp med å ha sex med ein annan mann eller ikkje. Uavhengig om du berre er nysgjerrig eller er bi så vil du bli betre kjend med deg sjølv, noko alle har godt av. Nokre spørsmål som du bør stille deg sjølv er om du blir tennt av seksuelle tankar om menn, eller er det berre nysgjerrigheit på sjølve opplevinga?

Det er og viktig å hugse på at det er forskjell på romantisk og seksuell attraksjon. Ein kan for eksempel vere heteroromantisk og biseksuell, altså ein kjenner seksuell attraksjon mot fleire kjønn, men berre romantisk attraksjon mot det motsette.

Det er heller ikkje nødvendigvis slik at du treng å ha sex med ein mann, eller ver utro for å finne ut om du er bi eller ikkje. Det er mange som har funne ut at dei er bi etter at dei har gått inn i eit forhald med personen dei vil vere med resten av livet og klarar seg fint slik, einaste forskjell er at dei har lært noko nytt om seg sjølv. Samtidig er det og mange som inngår avtaler som opnar for utforsking, alt ettersom kva personane involvert er komfortable med.

Uavhengig av kva du ender opp som, så synest eg det er modig av deg at du stiller deg sjølv slike spørsmål. Er slett ikkje alle som tør det og mange ender opp i mykje smerte på grunn av det.
Litt enig og litt uenig med typen over her.

Jeg tenker det er lurt å utforske, men ta det rolig, steg for steg. Det vil si, ikke last ned grindr og meld deg opp til å være mottaker av analsex på dag 1.
Kanskje mest av alt vurdere hvilken plass dette har i ditt nåværende forhold. Dette toget går ikke fra deg, så hvis du er tilfreds og dere er monogame hadde jeg latt det ligge til ting endrer seg på den ene eller andre måten.

PS: sjekk horoskopet ditt, hvis du møter er spådd en høy mørkmusset fremmed denne måneden burde du ikke la sjansen gå fra deg, utrent i endetarmsstrekk eller ei.
Sist endret av Marlboro666; 5. mars 2022 kl. 22:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Her synes jeg moralen bør komme før lystene og nysjerrigheten. Men hvis partneren din er åpen for at du eksperimenterer så for all del (: