Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1240
Har generell angstlidelse så har fått vival av legen ett par ganger, men kjenner ingen ting av de. Har prøvd doser opp mot 30mg men ingen funk. Litt lettere å sove kanskje men ingen reduksjon av hverken muskelspenninger eller angst. Noe som funker bedre en valium? Blir kun bruke det ved behov
Rivotril, xanor (ikke like muskelavslappende som rivotril da, men funker bra mot angst)

Apodrom vet jeg ikke hvor muskelavslappende er.

Sobril har nesten ingenting/lite.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril er det eneste som funker på meg, men det får du nok ikke utskrevet av noe lege. Men funker sykt bra, men utrolig lett å bli avhengig av!

Jeg bruker cipralex fast mot min angst og uro, det hjelper meg veldig bra. Tar rivotril når jeg trenger det. Få bort angst er det eneste jeg tenker på, så da tyr jeg til rivotril selv om jeg vet det ikke riktig veien å gå...