Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3381
Anonym bruker
"Lysten Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skal på hyttetur med noen av gutta snart, vi tar toget da fra Oslo S. Vi alle kommer til å ha en del gram hasj på oss. Er det noen som går rundt med narko hunder der eller folk som sjekker bagger osv. eller er det null problem?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null problem.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan skje at hunder er der ja
Jeg tipper at hunder der stort sett er antiterror. Satt med et gram heroin i lomma på oslo s en gang, snut med bikkje gikk forbi og hunden vimsa rundt og lukta. Det gikk helt fint.
Få noen av Vennene dine til å gå litt i forveien så kan du snu om de ser hunder.
Kan bikkjene egentlig prioritere de med større mengder hasj vs de som har klær som lukter, rester i lomma etc? Isåfall er det håpløst for bikkjene å markere med treffsikkerhet når det er travelt på stasjonen.

Har forøvrig aldri sett tegn til noe 'narkokontroll' når jeg har vært der med krydder i lomma.
Sist endret av andlov5000; 29. januar 2022 kl. 17:26.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er narkohunder der i blandt men du skal være jævlig uheldig om det er der akuratt når toget deres skal gå. Annet vekterne ser på kamera er mistenkelig oppførsel så act normal
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er narkohunder der i blandt men du skal være jævlig uheldig om det er der akuratt når toget deres skal gå. Annet vekterne ser på kamera er mistenkelig oppførsel så act normal
Vis hele sitatet...
Så kan en også velge en annen stasjon, som feks Lillestrøm eller Sandvika. Da er sjansen mindre. Og ta bussen dit.

Gå på toget rusfri, så er det ingen som ser noe, med mindre onkel Blå er der med hund.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Jeg har tatt toget med hasj og vært på oslo s med hasj flere 1000 ganger uten problem. Nå sier jeg ikke at faren ikke er der, men det er ekstremt usannsynlig. Jeg opplever generelt også at snut i oslo bryr seg mindre om sånn krim en bygde purk.

Men om alt skal gå til hælvette og dere faktisk blir tatt(selv om det er liten sjangs for dette), så kan det kanskje være en idé at dere alle ikke inkriminerer dere selv med at alle bærer litt hver og at alle blir fucked, men at dere heller finner en løsning der en av dere bærer det (liksom det er samme straff om du har 1 eller 10 gram på deg), eller at dere gjemmer det et sted på toget hvor det ikke er på deres person, men dere har mulighet til å observere det hele veien.
Har vært i oppbevaring av narkotika i Sentrum og derfor Oslo S utallige ganger. Har aldri tenkt over det eller opplevd noe som helst.
Tenkte ihvertfall å røyke litt før jeg går på toget, så har jeg resten av weeden pakket inn i kofferten
Mest sannsynlig ikke noe stress, men snuten har vært helt ape nede i sentrum siden før jul. De bruker enorme ressurser på det som ser ut som ingenting annet enn en random pågripelse av en junkie i ny og ne. Ingen plan som vanlig men det er jo ikke noe nytt fra den fronten
Det handler om flaks, tid og sted.

De har stikkkontroller ang alt på alle kollektive knutepunkt.

Til og med F eks i Florø…som er langt i fra kollektiv knutepunkt har de stikkkontroller.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snakker du av erfaring naturgrønn? jeg har vanket i oslos rusmiljøer i snart 20 år og bor rett ved en tog stasjon i en kommune utenfor oslo, og dette har jeg aldri opplevd. Har dem hatt med seg bikkjer, eller hva mener du egt med stikkontroll?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevde snut med narkohundekontroll på en av landets minste togstasjoner jeg og. Er så å si aldri noen der så tenkte de måtte ha fått et tips eller noe
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo ikke en stikk kontroll om dem er tipset å på utkikk etter noe spesifikt i motsetning til en stikkprøve der tilfeldige er offeret. har jo sett snut på små tog stasjoner, men da ikke som drev å lette etter narkotika på tilfeldige folk ute i ingenmannsland.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo ikke en stikk kontroll om dem er tipset å på utkikk etter noe spesifikt i motsetning til en stikkprøve der tilfeldige er offeret. har jo sett snut på små tog stasjoner, men da ikke som drev å lette etter narkotika på tilfeldige folk ute i ingenmannsland.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om det var tips eller ikke men det var første tanken min siden de var på nettopp en stasjon i ingenmannsland. De kom rett fra parkeringsplassen til toget når toget stoppa og snusa på de som gikk av og kom på toget og snusa gjennom og gikk av igjen. Hva vet jeg kanskje de har jevnlige stikkkontroller overalt bare at man ikke hører så mye om det? Ville ødelagt jobbmetoden dems å spre det over media hver gang hvertfall
Det er alltid en sjanse for at du kan møte på politiet med hund eller tollere, men det er ingen rutiner for å kontrollere bagasje eller lignende ved togreiser. Med andre ord det er ingen som aktivt søker gjennom person eller bagasje. Anbefaler å gå gjennom persontunellen og opp til den plattformen toget går fra. Unngå å opphold deg i hovedhallen, boksehallen og øvre/nedre GMB. Om de først kommer med hund så er det stort sett de områdene som blir kontrollert.
Anonym bruker
"Vant Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såg en tv serie det handlet om narkohunder,når de gikk på oslo s markerte en bikkje på en turist fra engalnd som de fabt 0.1g på som hab ikke visste om engang fikk 10tusen i bot
Ikke på oslo s, men har flere ganger vært borti at snuten har kommet på første stopp fra oslo s og holdt igjen toget mens de gikk gjennom med hund. Jeg fikk hunden opp i fanget en gang, men tror ikke den markerte, for de gikk bare videre. Var dritskækk men hadde ikke noe på meg.
Sist endret av Frank Dank; 30. januar 2022 kl. 15:56.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såg en tv serie det handlet om narkohunder,når de gikk på oslo s markerte en bikkje på en turist fra engalnd som de fabt 0.1g på som hab ikke visste om engang fikk 10tusen i bot
Vis hele sitatet...
Han visste nok om det :P
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såg en tv serie det handlet om narkohunder,når de gikk på oslo s markerte en bikkje på en turist fra engalnd som de fabt 0.1g på som hab ikke visste om engang fikk 10tusen i bot
Vis hele sitatet...
Var ikke det fra "Politiet serien" for 15 år sia?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såg en tv serie det handlet om narkohunder,når de gikk på oslo s markerte en bikkje på en turist fra engalnd som de fabt 0.1g på som hab ikke visste om engang fikk 10tusen i bot
Vis hele sitatet...
Du sikter nok til det klippet her: https://youtu.be/j7-7YacGfAY
Stemmer det,visste ikke at d var så sinnsykt lenge siden,jeg som var anonym over
Sist endret av Rognkjeksa; 31. januar 2022 kl. 08:17.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Så kan en også velge en annen stasjon, som feks Lillestrøm eller Sandvika. Da er sjansen mindre. Og ta bussen dit.
Vis hele sitatet...
For guds skyld, ikke stikk til Lillestrøm. Der er det politi som sjekker tog/buss stasjonen konstant, hundepatruljen trener der regelmessig også.
Politistasjonen ligger et steinkast unna, og de har ikke noe bedre å gjøre enn å ta folk for tulleting.
Anonym bruker
"Firkantet Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke opplevd noe problem på toget,men har blitt tatt av sivil politi innepå oslo s,sto å venta på toget foran oppslagstavla å plutselig kommer to sivil bort til meg.De syntes jeg hadde oppført meg mistenkelig,ikke skjønner jeg hvorfor,hadde missa ett tog så blei stående en stund å vente.Men then again har jeg gått igjennom oslo s hundrevis av ganger med hasj på meg uten noe problem,har også kjøpt hasj å andre ting innepå oslo en haug av ganger.Kjøpte til å med av cappelen å hans medhjelper et halvt år før han blei busta innepå østbanehallen.Så vil si det er veldig lav risiko.

I lillestrøm er det størst risiko for å bli stoppet av snut om man kommer med siste toget fra oslo/seint på kvelden,da hender det de står innepå perrongen å følger med på de som kommer ned trappa fra toget.
Fuck Mr. Plod!
Jeg blir overrasket over disse spørsmålene.

"Hasj på oslo s"
"Kan øyelege se at jeg er høy"
"Kan legen se at jeg røyker hvis jeg tar blodprøve"
"Kan jeg hive en roach i søpla eller kan søppeltømmer se at jeg røyker"


Hvor mye stress må man ha i hverdagen for å i det hele tatt komme opp med slike spørsmål? Fyfaen for en fantasi dere har

For å være litt hjelpsom så er det sikkert flere hundre folk med hasj på seg inne på oslo s.
Sist endret av Nøddy; 31. januar 2022 kl. 11:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.