Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3611
Gjorde en Clean install av Windows 10 pro her forleden slik jeg gjerne gjør når jeg har rotet litt vell mye i operativsystemet.
Jeg har en ganske stor (6 GB) hiberfil sys fil og etter installasjonen la jeg merke til at størrelsen på denne var den samme.
Inneholder ikke den info om systemet og programmer etc. for å sikre en rask oppstart fra dvalemodus og for å kunne fortsette der man slapp?

Betyr det at installasjonen ikke var så fresh allikevel, og skal hiberfil fila slettes før man reinstallerer Windows?
Hiberfil setter av plass så du basert på din mengde RAM alltid har plass på disk til å lagre RAM til disk når du velger å hibernate (dvalemodus).. Skru av muligheten for dvalemodus hvis du vil bruke denne diskplassen..
Sist endret av bashfoo; 3. januar 2022 kl. 22:46.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Takk!
Var ikke så mye av plassmangel jeg lurte, tenkte mer på om jeg dro med meg info fra forrige installasjon inn i den nye.