Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1220
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla!

Jeg lurer på en ting angående å kombinere mdma og weed.

Jeg har tatt en del lsd og alltid hatt fantastiske turer, men hver gang jeg har prøvd å røyke weed underveis har jeg fått instant bad trip hver gang, og havnet i skumle loops...

Det jeg lurer på er hvordan det er å kombinere molly med weed mtp at det på en måte er en semi-psychedelic. Er det lett for meg å bad trippe mtp. at jeg gjør det på lsd eller skal det gå greit? Vil eventuelt røyke på comedown da.

Også lurer jeg på hvordan det er å røyke på molly peaken? Lett å bad trippe eller er det chillern? Hva er effektene?

Hva anbefaler dere at jeg gjør?
Det blir nok en smakssak. Mange liker å røyke på peak/rett etter. Noen liker å vente noen timer. Jeg foretrakk å gjøre det sistnevnte. Jeg følte det kunne forsterke/forlengde mdma effektene. Dog så kan det komme noen negative effekter ved å kombinere disse. Dette er mye lettere å "space ut" feks.

At du badtripper på syre/weed tror jeg ikke gir deg det beste utgangspunktet, men igjen. De kan ikke helt sammenliknes på samme måte heller.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis du ikke tåler det på LSD hold deg unna det på molly, kjenner flere som har tatt seg noen trekk og føler seg da dårligere. blir ikke samme type bad trip som på syre, men de beskriver det som å sitte å kjenne på generell angst, ubehagelighet, og uro. selv er jeg blessed med at røykings alltids hjelper på og gir en koselig boost på psykadelika, molly inkludert.

når jeg røyker, på lsd eller molly, puster det nytt liv i det etter peaken. på peaken orker jeg ikke en gang tenke på å røyke, koser meg alt for mye til å røre på meg.

min rutine er da å røyke en mens jeg venter på at det kicker inn, en etter peaken, og et par stk når jeg er på comedown.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette mener jeg 100% seriøst. Har bad trippa på både lsd+weed, og mdma+weed.

Og hadde den sjukeste bad trippen jeg noen gang har opplevd på mdma+weed når jeg røyket på peaket.

Endte opp med derealisering etter dette så jeg hallusinerer fortsatt måneder etterpå.

Ser åltså da ikke ting som ikke er der, men mer ting som at verden virker fake og ting ser større/mindre ut enn det er. Ting ser konstant fake ut.

Ikke for å være kjip, men hvis ikke du er skikkelig innrøyka burde du vente til comedownen..

Hilsen idiot som røyka på peaket <3
Å røyke på Molly er jo noe av det beste som finnes! Kan røyke det i evigheter, og føles som vanlig luft å trekke ned nesten min erfaring
Anonym bruker
"Flygende Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
URELATERT!!!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette mener jeg 100% seriøst. Har bad trippa på både lsd+weed, og mdma+weed.

Og hadde den sjukeste bad trippen jeg noen gang har opplevd på mdma+weed når jeg røyket på peaket.

Endte opp med derealisering etter dette så jeg hallusinerer fortsatt måneder etterpå.

Ser åltså da ikke ting som ikke er der, men mer ting som at verden virker fake og ting ser større/mindre ut enn det er. Ting ser konstant fake ut.

Ikke for å være kjip, men hvis ikke du er skikkelig innrøyka burde du vente til comedownen..

Hilsen idiot som røyka på peaket <3
Vis hele sitatet...

Hvor lenge har du hatt dette problemet? Har hatt det i 1 år etter no sjukt stoff, har ikke blitt diagnotisert tho. Vet du om noe som hjelper?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
URELATERT!!!




Hvor lenge har du hatt dette problemet? Har hatt det i 1 år etter no sjukt stoff, har ikke blitt diagnotisert tho. Vet du om noe som hjelper?
Vis hele sitatet...
Har hatt det i cirka 2 måneder nå, for å være litt mere spesifikk med hva jeg opplever er det at ting virker større/mindre, lenger ifra/nærmere men også ofte at ting og tang generelt bare ser rart ut og litt «fake».

Kan være alt fra solbrillene, bilnøklene til baderoms håndkle.

Jeg merker at det beste for meg er distraksjoner, padle kajak i 1 time så tenker jeg ikke så mye over det iløpet av turen. Sånne ting. Men blir heller ikke noe bedre selvom jeg tenker mindre på det.

Men det beste er nok å ikke bekymre seg for mye over det, ikke google for mye og generelt være positiv.

Skal faktisk til legen i morgen igjen for å høre hva de kan gjøre for meg (åpen for det meste) Kan holde deg oppdatert på hva legen sier.

Send meg gjerne en pm så slipper vi å stjele tråden fra TS
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ingen fan. Røyket er par timer etter peak og fikk bare angst. Den jointen ødela resten av kvelden for alle som var med
Hadde faktisk vært kult å snakke litt med noen som har liknende symptomer ettersom at jeg ikke har møtt på det tidligere.

Bare lest om noen som har hatt «semi» liknende symptomer på Reddit
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta sjansen på å røyke weed når du er på MDMA. Hadde røyker daglig i 5 år uten stress før jeg skulle «røyke meg ned» på natten etter en MDMA-fest. Gikk på en smell som er ubeskrivelig; første (og siste) gangen jeg har bedt til Gud om å våkne frisk dagen etter. Våknet helt fin men opplevelsen satte spor. Dette var 8 år siden og siste gangen jeg røyket.

Dette har ingenting med bra/dårlig psyke og/eller predisponibel-whatever å gjøre. Regner med dette innlegget blir ignorert men håper likevel noen tar tipset fra en gammel veteran.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og mine venner røyker alltid når vi turer og har alltid gjort det, Aldri opplevd at noen av oss har fått badtrip eller angstanfall/panikk ved inntak av MDMA. Er nok ganske innrøyka, men for meg er det ingen ordentlig tur, uten litt blaze
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Generelt vil jeg fraråde å røyke på Molly, HVERTFALL på peaken (ber om badtrip) Kan funke i de aller seneste timer, når effekten er nesten ute og man har vært på nach i 8 timer og skal hjem om en time. Til og med da har røyking blitt too much for meg og ødelagt alt (gjort meg dårlig psykisk i trippen og uvel fysisk.

Spesielt siden du badtripper av å røyke på Lsd hadde jeg ikke tatt sjansen på å røyke på molly.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meg over kan også opplyse om at jeg er innrøyka til vanlig men kombien fucker for mye for meg.
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Å røyke på Molly er jo noe av det beste som finnes! Kan røyke det i evigheter, og føles som vanlig luft å trekke ned nesten min erfaring
Vis hele sitatet...
Enig med denne, men kanskje ikke for alle. Det blir mer intenst og trippy
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av LSMA Vis innlegg
Enig med denne, men kanskje ikke for alle. Det blir mer intenst og trippy
Vis hele sitatet...
Enig selv. Da jeg holdt på med Molly røyket jeg alltid flere ganger under turen (bortsett fra oppturen da). Har aldri blitt dårlig av det, bare mer tura og nesten litt mildt trippa til tider. Likte også å røyke på nedturen for å forlenge rusen.

Har røyka på syre og sopp også, men det er litt mer risky for meg personlig. Har flere ganger blitt fanget i «time loops» som bokstavelig talt føles som en evighet der og da. Ikke veldig fan av det, selv om det er morsomt å tenke på nå