Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2153
Hei.
Har lest litt om dette i det siste og blir mer og mer interessert.
Er det noen her som har noe og dele / fortelle ang dette og hvordan lære seg og utløse det uten feks dmt.
Utløse det tredje øye?
Anonym bruker
"Misunnelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du sier utløse så regner jeg med at du mener å «aktivere». Akkurat hva det tredje øyet er vet jeg ikke, men har opplevd merkelige ting noen ganger under dyp meditasjon hvor jeg har fokusert på pinjalkjertelen.

Kan anbefale å følge programmet til Wim Hof som går over 10 uker (ligger på piratepay). Jeg og veldig mange andre som har fulgt programmet har opplevd å se farger med lukkede øyne og kjenne en prikking/vibrasjon i pannen.

Ellers kan kundalini yoga og meditasjon fungere.

Lykke til og husk at med som alt annet så tar det tid og trening.
Dette høres nok litt sykt ut, men her er hva jeg tror. https://sml.snl.no/epifysen
Denne hjernedelen går i stykker og blir forkalket før vi blir voksne. Et kjapt søk på google viser mange artikler som handler om at forskere som beviser at denne delen ødelegges meget fort av fluor, noe som vi blir utsatt mye for når vi er små. Blir verden styrt av en elite som ikke vil at folk skal meditere?
Mine opplevelser med dette: Etter å ha lest om det tredje øyet, og hvordan man aktiverer det, så har jeg forsøkt å meditere litt og fokusere på den delen i hjernen. Ting begynte fort å skje, og lettere og lettere som om jeg begynte komme i en tilstand der jeg holt på å "dette over".. Hvis jeg fokuser etter dette, så er det som om jeg finner noe i hodet som gir meg visuelle inntrykk og opplevelser, men det er skummelt. Det kjennes ut som om jeg prøver å kjenne litt på dette, men når det begynner så holdet jeg på å bli slukt inn i det og jeg tør ikke "slippe helt tak" og dette helt inn i det. Det er sånn at jeg lurer på om det egentlig bare holder på å klikke for meg, men det kjennes ut som det fysisk har noe med rett bak pannen å gjøre.
Hvis det ikke har klikka for meg, så lurer jeg på om denne delen skiller ut dmt i tillegg til melantonin. Jeg kan huske fra jeg var liten at jeg kjedet meg lenge før jeg sovnet, og lå faktisk i senga og fokuserte frem hallusinasjoner og viuele opplevelser. Det ble ofte en strøm av partikler som svevde rundt meg. Over meg fra siden, ned under senga, opp igjen og rundt. En strøm av partiker jeg fik til å fyte kraftigere og kraftigere, så ble jeg trøtt og sovnet ganske fort... Dette gikk etterhvert vekk og jeg fik søvnproblemer fra midten av barneskolen og frem til videregående, hvor jeg begynte med cannabis og fik søvnen tilbake. Jeg kan legge til at jeg sluttet omtrent å pusse tennene i slutten av barneskolen, er nå 24 år og har aldri hat hull i motsetning til venner som alltid har pusset tennene hver dag. Jeg drikker skjeldent brus, men drikker ofte vann og skyller munnen, og spiser ting med mye fiber og lite sukker på kvellen. Topp tannhelse, sjekket tennene i fjor.
Det er vel nå circa 2 år siden jeg begynte å lese om det tredje øyet, og jeg føler jeg fokuserte på samme måte da jeg var liten, bare at nå virker hallusinasjonene mye kraftigere, ukontrollerte og skumle, så er jeg redd for at det kan kortslutte hjernen eller noe. Det kjennes intenst ut, og så får jeg litt panikk av det og blir redd for at det bare er panikk, men det forklarer ikke hallusinasjoner som kommer av å fysisk fokusere på noe i hjernen. Jeg lurer virkelig på hva greia her er.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Masclet Vis innlegg
Dette høres nok litt sykt ut, men her er hva jeg tror. https://sml.snl.no/epifysen
Denne hjernedelen går i stykker og blir forkalket før vi blir voksne.
Vis hele sitatet...
Jeg tar "går i stykker" som "slutter å fungere helt", dette skjer ikke med de fleste: den får redusert funksjon i noen ekstreme tilfeller eller annen sykdom.
Kalsifiseringen skjer gradvis utover alder og det sies at den inneholder like mye fluor som tennene våre i eldre alder.
Kilde 1
Kilde 2

Sitat av Masclet Vis innlegg
Et kjapt søk på google viser mange artikler som handler om at forskere som beviser at denne delen ødelegges meget fort av fluor, noe som vi blir utsatt mye for når vi er små. Blir verden styrt av en elite som ikke vil at folk skal meditere?
Vis hele sitatet...
Mitt google søk viste ørten healing og kvakksalversider som påstår dette, det eneste vitenskapelige treffet var denne artikkelen som hovedsaklig er om fluornivåer i laksender i polen. Det konkluderer med at ja, kalsifiseringen skjer og fluor kan krysse blod-hjerne barrieren, men hvilke konsekvenser dette har finnes det særdeles lite å si om.
Det er studier som snakker om at alzheimerspasienter har høy kalsifisering av pinealkjertelen, ingen pasienter med andre demenslidelser viser dette.
Det er også studier som snakker om at pasienter med visse klysterhodepiner har mye kalsifisering av denne kjertelen.

I tilfeller der stor skade er gjort på pinealkjertelen i tidlig alder har det vist å resultere i raskere pubertetsutvikling, så at ekskresjoner fra piniealkjertelen regulerer hormonutviklingen kan stadfestes.

Kort og godt: Kalsifiseringen er noe som skjer, fluor akkumuleres i kroppen over levealderen vår. Men utenom ekstreme tilfeller finner man ingen konkrete bevis på at dette påvirker oss negativt.

Min personlige konklusjon er at dette er et interessant tema, som burde forskes på enda mer. Men å dra konklusjonene disse healerfolka gjør er litt vel ute i skogen for min smak.

Med det sagt vil jeg poengtere at Fluor ikke tilsettes i Norsk springvann, det var en debatt på 60-tallet og resultatet var et stort nei, folk mente det var som massemedisinering og ville la enhver person velge om de ville ha i seg fluor via andre metoder. Kilde.

Med mindre du går rundt å knasker fluortabletter og svelger all tannkremen du bruker er ikke det Norske folk særlig utsatt for fluor.
Sist endret av Dodecha; 9. januar 2018 kl. 18:36.
Sitat av Masclet Vis innlegg
Jeg kan legge til at jeg sluttet omtrent å pusse tennene i slutten av barneskolen, er nå 24 år og har aldri hat hull i motsetning til venner som alltid har pusset tennene hver dag. Jeg drikker skjeldent brus, men drikker ofte vann og skyller munnen, og spiser ting med mye fiber og lite sukker på kvellen. Topp tannhelse, sjekket tennene i fjor.
Vis hele sitatet...
Har et spørsmål litt off topic:
Får du noe kommentarer på ånde osv, eller er det ingen som merker noe?
Sist endret av LeX3D; 9. januar 2018 kl. 15:58.