Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 9061
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Dere som får Z2 må huske på at Sony er svært grei med folk som liker å modde custom ROMs og kernels. Sjekk ut XDA-developers.com hvis dere vil ha ekstra juice og smoother UI/telefon med masse ekstra stuff. Det jeg liker best med custom ROMs er muligheten til å bytte sanger i uansett musikkprogram ved å holde inn volumtastene (opp eller ned, fram eller tilbake) mens skjermen er av. Genialt hvis du hører på musikk mens du trener etc. og telefonen er i lomma.
(Har Nexus 5 og har ikke kjørt standard android siden jeg kjøpte Xperia X10)
Har hatt min z2 i 2 dager nå. Batteritiden viste at jeg hadde 4 dager igjen osv, nå når den er fulladet og alt av dubbedingser er skrudd av og alt på stamina er på så får jeg maks 13-14 timer utav den. Noen som vet hva dette kan være`?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Dere som får Z2 må huske på at Sony er svært grei med folk som liker å modde custom ROMs og kernels. Sjekk ut XDA-developers.com hvis dere vil ha ekstra juice og smoother UI/telefon med masse ekstra stuff. Det jeg liker best med custom ROMs er muligheten til å bytte sanger i uansett musikkprogram ved å holde inn volumtastene (opp eller ned, fram eller tilbake) mens skjermen er av. Genialt hvis du hører på musikk mens du trener etc. og telefonen er i lomma.
(Har Nexus 5 og har ikke kjørt standard android siden jeg kjøpte Xperia X10)
Vis hele sitatet...
Greie og greie. Du må unlocke bootloader for å få tilgang til root, og når du unlocker bootloaderen mister du DRM og garantien med det.

Sitat av aeoN88 Vis innlegg
Har hatt min z2 i 2 dager nå. Batteritiden viste at jeg hadde 4 dager igjen osv, nå når den er fulladet og alt av dubbedingser er skrudd av og alt på stamina er på så får jeg maks 13-14 timer utav den. Noen som vet hva dette kan være`?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tippe den kalkulerer det utifra hvordan du har brukt den hittil. Om du bare har latt den ligge i et par timer uten å bruke den så kan den vare i flere dager. Dog 13-14 timer høres veldig lite ut. Jeg er på snart 40 timer og jeg har 5 timer med screen on time (SOT). Jeg har også på bluetooth og "Sted" hele tiden.
Sist endret av Xernox; 18. mai 2014 kl. 17:49.
Nøytral
Obster's Avatar
Trådstarter
Da ser det ut som jeg går for en "z2" etter og ha lest i tråden
Jeg har HTC One M8 og er veldig fornøyd, men lurer på om jeg skal bruke angreretten og skaffe meg en OnePlus One istedenfor. Nesten 6000 kroner for en mobil syntes jeg blir litt drøyt...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Greie og greie. Du må unlocke bootloader for å få tilgang til root, og når du unlocker bootloaderen mister du DRM og garantien med det.
Vis hele sitatet...
Hvor står det at man mister garantien?

Anyways, du kan jo bare locke den igjen.