Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1255
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Greia her var då altså at dirtyp0p, sn0py og jeg satt og chattet også klager merra over at det er en fyr som ikke lar henne være ifred. Han bare snakker og snakker og snakker.. og alt er piss.
"Dette er åpenbart en ganske desperat fyr" tenker jeg og tar saken i egne hender.
Overskriften i VG blir vel "Jente reddet fra syk fyr av sykere fyr" eller.no ... Uansett: Enjoy.


<MaLbOlGiA> Hei
<Pelagon_> hei
<Pelagon_> asl?
<MaLbOlGiA> 16 j
<MaLbOlGiA> du?
<Pelagon_> fra hvor DA?
<Pelagon_> 17 g drammen
<Pelagon_> her
<MaLbOlGiA> har du bilde?
<Pelagon_> desverre
<Pelagon_> har du?
<MaLbOlGiA> nei. Vi har en sånn scanner, men jeg vet ikke hvordan den fungerer.
<MaLbOlGiA>
<Pelagon_> lær deg det da
<Pelagon_> du lebber bilde på den
<Pelagon_> legger
<MaLbOlGiA> ikke si hva jeg skal gjøre da.
<MaLbOlGiA> Ikke noen grunn til å være så frekk!
<Pelagon_> er jo ikke det,
<Pelagon_> men du kan jo lære det
<MaLbOlGiA> Jeg må jo innrømme at jeg liker det litt kinky, men herregud. Vi kan vel ta det rolig før vi tar helt av?
<Pelagon_> greit a
<MaLbOlGiA> er tissemannen din stiv?
<MaLbOlGiA> ER DEN STIV?! ER DET STOR OG STERK OG STIV?! HÆ?! ER DEN DET?!?! SVAR MEG DIN HOREGUTT!! SVAR MEG FOR FAEN, BITCH!!!
<Pelagon_> snart
<MaLbOlGiA> Nå da?
<Pelagon_> nei,,
<Pelagon_> må nok skuffe deg
<MaLbOlGiA> HVA?! ER DEN IKKE STIV?! HVA FAEN ER DET DU DRIVER MED DA DIN VERDILØSE LILLE DRITT!!! DU ER IKKE VERDT NOE!!!
* MaLbOlGiA pisker deg
<Pelagon_> iihaha
<MaLbOlGiA> Liker du det? Hva? LIKER DU DET?!
<Pelagon_> nei,, jeg vil ha kontrollen
<Pelagon_> legg deg ned di tøs
<MaLbOlGiA> kontroll? DU?! HAH! IKKE SNAKK OM DIN SVEKKLING!!
<MaLbOlGiA> SLIKK RIMMEN MIN DIN LILLE DRITT! SLIKK DEN!!
<Pelagon_> ikke faen,, ned på alle fire!!
<MaLbOlGiA> hva? Skal du liksom voldta meg nå hæ? HÆ?! Din syke lille jævel! JEg skal faen meg melde deg til purken! Du skal faen meg ikke tro du slipper unna med dette!!
<MaLbOlGiA> Fy faen altså!

Og han har ennå ikke fått den opp. For en taper.
Hadde en så deilig 16år gammel jente som meg ville "eie" meg og ha meg som hora si så hadde jeg for faen meg gitt meg over med en gang, men ikke denne fyren!
*sukk* We could have been great together.

Vi har btw også fått tak i emailen til denne tøffe mannen. Feel free to contact the whorehopper at:

edit: Denne skulle kanskje en annen plass, men jeg hadde ikke lyst å legge den i trash-forumet.. så...
Sist endret av Mullah; 6. august 2002 kl. 04:30.
hahaahaha, du tar kaka as mølla.
Patient zero
iblis's Avatar
mølla = 16år gammel jente?
<MaLbOlGiA> SLIKK RIMMEN MIN DIN LILLE DRITT! SLIKK DEN!!

*knegg*!!!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
iblis: Mølla = 16år gammel gutt. Og, nei, du hadde uansett aldri fått meg i sengs, Fucko.

Onkel: Tenkte meg du kom til å elske den dere, ja.