Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6333
Anonym bruker
"Hatsk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe jeg har lurt på litt er hvordan er det for dere som har vært/ er i kriminelle miljø, som feks selging av dop og våpen.
Har vært en sidekarakterer å fått et lite innblikk av hva det går i, men hvordan er det for dere som står midt i det?
Aner ikke hvordan å forklare, er jo på en måte forskjellige miljøer i et kriminelt miljø. Men hvordan forklare det blir vanskelig, om du går på åpne russcener vil jo du se bruk av narkotika, og vold som skjer en gang i blant. Men der er jo kun de tyngste rusmisbrukers som henger, det vil jo selvsagt være kriminalitet.


Men kommer også litt an på hva du mener med kriminelle miljøet også, narkotika har jo flere ledd, med flere bakmenn, vil nok si mange som begår kriminalitet lever et helt vanlig liv.


Rusbrukere er jo fra flere miljøer også, mange bruker rus og lever et "vanlig" liv, jeg kjenner flere som går i fullt arbeid og bruker rus, og vet om flere utøvere her til lands som liker å feste litt ekstra hardt for å si det sånn hehe.


Men i det tyngste narkotika miljøet, skjer det vold, salg, trusler.



Meste er jo forsåvidt skjult, du ser ikke mye med mindre du er med på det.

Vil si vold ikke skjer så mye, men det skjer jo for mye. Våpen er det ikke mye av, knokejern, kniver, etc, ser du nok litt av i miljøet, men ikke mye. Ulovlige skytevåpen vil jeg si er relativt sjeldent i narkotika miljøet, og du finner mest av det i skyte-miljøet, lovlige skyte-miljøet, men er jo skytevåpen i det kriminelle miljøet også, men blir sjeldent brukt, og du ser ikke noe av det.
Sist endret av BenzoKnekk; 6. juli 2022 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke selv vært i de tyngste kriminelle miljøene, men har solgt endel hasj opp i gjennom og hatt god kontakt/nære venner som har solgt i flere kg’s me div droger.

Konklusjonen er for de aller, aller fleste at det er ett stress uten like, og man ender opp med angst, rusproblemer og fengsel. Spennende i starten, men lite lukrativt yrke i lengden.
Er litt gammel nå, type 30 år og snubler over provoserende saker fra min ungdom. Får mer tilbud om våpen i disse dager som en desperado. Tror egentlig dette bare er markedskrefter. I mine kriminelle barndom var det kun 3-4 jenter som solgte seg til eldre menn (de var helter)ellers var det ei som sa hun hadde vært sendt på rundtur, men da likte min naive sjel metadon og oxycodon. Tror jeg ville mistet litt skyldfølelse om hun lever er 30 nå så regner med hun er rundt 28
Med de «tyngste» så blir alltid narkomiljøene nevnt. Dette er Norge, ikke Medellin eller Sinaloa. De fleste er en gjeng med ustabile klovner som tror de kan slå og knivstikke seg til «toppen» men slik fungerer det ikke. Jeg er ingen ekspert, har mine erfaringer med nevnte miljøer,’ men de som er de ekte store gutta er de som er inne i byggebransjen, har hånda ned i statskassa på noen måte eller kontrollerer narkotikaen i byen/landet fra en veldig isolert posisjon.

Skulle jeg tippe vil jeg tro Hells Angels er ganske høyt oppe på lista og kontrollerer mye av narkoinnførselen men får andre til å gjøre det for seg. I tillegg så har de visstnok mer enn 1 finger inne i byggebransjen og kan påvirke anbud og slikt. Du ser ikke folk i HA. vester selge hasj på Grønland lissom men gjengen som selger det får det fra dem, hvis man går langt nok opp på lista.

De ekte gangsterne ser du ikke, de får hoodrats og andre mindre gjenger til å gjøre det de vil.

Tror jeg da…
Anonym bruker
"Hatsk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Aner ikke hvordan å forklare, er jo på en måte forskjellige miljøer i et kriminelt miljø. Men hvordan forklare det blir vanskelig, om du går på åpne russcener vil jo du se bruk av narkotika, og vold som skjer en gang i blant. Men der er jo kun de tyngste rusmisbrukers som henger, det vil jo selvsagt være kriminalitet.


Men kommer også litt an på hva du mener med kriminelle miljøet også, narkotika har jo flere ledd, med flere bakmenn, vil nok si mange som begår kriminalitet lever et helt vanlig liv.


Rusbrukere er jo fra flere miljøer også, mange bruker rus og lever et "vanlig" liv, jeg kjenner flere som går i fullt arbeid og bruker rus, og vet om flere utøvere her til lands som liker å feste litt ekstra hardt for å si det sånn hehe.


Men i det tyngste narkotika miljøet, skjer det vold, salg, trusler.



Meste er jo forsåvidt skjult, du ser ikke mye med mindre du er med på det.

Vil si vold ikke skjer så mye, men det skjer jo for mye. Våpen er det ikke mye av, knokejern, kniver, etc, ser du nok litt av i miljøet, men ikke mye. Ulovlige skytevåpen vil jeg si er relativt sjeldent i narkotika miljøet, og du finner mest av det i skyte-miljøet, lovlige skyte-miljøet, men er jo skytevåpen i det kriminelle miljøet også, men blir sjeldent brukt, og du ser ikke noe av det.
Vis hele sitatet...
Ja, mener vel narkotika miljøet. Syntes det er inntresant for man får jo ikke vite mye.
Var uber sjåfør for en junkie og fikk akutt dass nød, fikk låne toalette til kompisen til han junkien.. Det var litt av en amfetamin party der inne, ble truet 2 ganger på livet.. Først når jeg gikk inn og etterpå når jeg kom utav dassen.
Så ut som en gjeng som aldri har fått oppmerksomhet i livet sitt. Aldri vil eller kommer til å havne i junkie miljøet etter den opplevelsen, true en stakkars spinkel dude som må pisse, det er bare sørgelig.

Tror rusmiljøet er som @NodSquad sier! En gjeng med usikre søppel folk som tror dem kan knivstikke seg til toppen.. Har faktisk respekt for druglords men ikke drugslaver.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk er forskjellige, så det vil jo alltid være mye forskjeller ute i de forskjellige gruppene av kriminelle.

For min del?
Ble kjent med folk via IRC (eldgammel chat protokoll), kjøpte litt, var aldri noe tull med meg. Ble bedre kjent med disse folka, de var tilsynelatende ganske streite på utsiden.
Fikk tilbud om å kjøpe mere, ble tysta på av en "kjenning" så jeg holdte meg lavt og bare egenbruk av cannabis en god stund etter det.
Så ble folk interessert i dyrking, jeg ble spurt om jeg kunne være med å hjelpe sette opp ting, evt være tilgjengelig om noe måtte fikses på/vannes. Hjalp folk med det, fikk litt betaling/godtgjørelse her og der. Aner ikke hvor mye vi produserte men noen kilo måtte det ha vært over årene, solgte bare i større mengder til gode kjenninger.
Holdte oss egentlig til alkohol og weed, noen av oss eksperimenterte litt med psykedelika men gled litt ut av det der: Vanskelig å finne tid til en tripp når jobb og andre voksenting tar opp mye av tiden.
Prøvde litt stimulerende også, amfetamin først, meth bare en gang (herregud for noe svineri) men nå for tiden er det bare litt kola en eller annen helg med minst en måned pause: Kola varer kortere og er derfor så mye lettere å håndtere når man ikke har mulighet til å feste hele natta.

Alt i alt virker vi vel bare som en vanlig gjeng med middelaldrende kompiser om dere hadde sett oss ute på puben.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke gammel nok til å kjøpe 40% enda, men for meg som er ung så har det egentlig vert ganske hardt å leve på den måten, havnet med feile folk, vokste opp i ett nabolag som er kjent for kriminalitet over de siste tiårene.. Er til og med en hel annen dialekt ifra det i sentrum (15 min med buss).. Harde tider gjennom skoleårene, masse rusbruk.. Men på en eller annen måte så har det vert spennende også...

I den lille delen av byen er det så mye som skjer til en hver tid, alle kjenner hverandre og ordet spres fort.. Norske hood experience, vet det ikke er noe "hood" i Norge, men vi har kalt området for våres lille hood... 80% av dealere i hele byen ble oppvokst der.

Det jeg kan si er at jeg har lært meg ganske mye, hvordan å passe på mæ i diverse situasjoner, hvordan man gjømmer seg, hvordan man får tak i rus og selger rus uten å bli tatt.. Evnen til å vite når er person lyg.. Masse unødvendige ting egentlig...

Det verste som har grodd inn på meg er det med trust issues og angst.. Som sagt, det har vært ganske tøft på livet, men samtidig en life experience som jeg ikke hadde klart å se meg leve uten..

Gjennom videregående der det virkelig tokk av med rusbruk så kan jeg si at 20% av tiden va æ høy, snike meg ut av klassen med en kompis for å smoke en j for å så dra tilbake til timen 10 min etter.. I slutten av året så fortalte lærerne oss at de viste at vi smoka hele tiden, det kom som ett sjokk og både æ og kompisen min ble litt redd for konsekvenser.. Men læreren viste at vi var fra der vi var ifra i byen og sa at han vil bare lykke oss til i livet fremmover og håpet det beste for lærlingstiden våres.

Kunne ha skrevet en hel bok på hvordan det har vert i den norske "hood" fordi jeg har minner fra såsi hver dag ifra hele livet mitt.. Var aldri en kjedelig dag.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tapere, ustabile psykopater, utnyttere på lavt nivå. Ellers har NodSquad endel gode poenger ang. organisert krim. Det kan være naboen din.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vurderte å svare på tråden tidligere men endte med "Nei". Nå sitter jeg her etter en tur ute, uten å fått med meg en dame hjem, så hvorfor ikke. Prøvde å gjøre det kortest mulig.

Dreiv hovedsakelig med "Sjokk brekk". Safer fra butikker.
Startet med innbrudd i biler, garasjer og stjeling av crossere. Helt okei med penger før jeg startet med sjokk brekk som innebar innbrudd i butikker og lignende med mål om safer.
Adrenalinet, selvtilliten og respekten jeg fikk av å endelig gjøre noe jeg var "flink til" betydde mer en pengene jeg tjente.

Innbruddene blei grovere og grovere jo lengere jeg holdt på. Pengene som kom inn gikk like fort ut, klær, mat, fester, byen osv.
Hadde null forpliktelser å var ofte på byen, noe som resulterte i slåssing og bråk med politiet.
Fikk flere kontakter, - hvem butikk hadde mest penger, hvem hus hadde våpen, hvem bil var lettest å stjele, hvem plasser var det lite vektere på runde osv osv. *Var veldig aktiv med flere brekk i uka uten frykt for å bli tatt. Levde vær dag som om det var den siste? Eller bare var helt idiot uten noe å miste*

Siste jeg planla var å ta bilen/karen som fylte på minibanken på kjøpesentere, *heldigvis* blei jeg hekta å satt i varetekt før jeg. Gjennomførte ran.

*Jippi* Nå sto fengsel for tur, å dette skulle sones i høysikkerhet.
Var vell ikke uventa sånn jeg holdt på. selvfølgelig litt nervøs for hva som venta meg. *Kun erfaring fra 48t på glattcelle x antall ganger.
Sett mye dokumentarer fra fengseler i USA så gikk inn med *Ikke la noen fucke med deg, heller sloss og tap en ikke sloss og tap*

Blei møtt med en kar som kom inn på rommet mitt uten å banke. Ukjent kar- *Yo, få se papirene dine! *
Meg. *Hvem faen er du, har vi ett problem eller? Du får gjerne papirer men bank før du kommer inn*
Kunne gjerne dikta opp resten for en god historie men husker ikke da dette er over 5år siden.
Han fikk værtfall se papirene, innerst inne var jeg vell egentlig bare stolt av de, hvem veit?

Varetekt var en blessing, null telefon, null mas, penger på konto.
Inn kom både "kjent* folk og folk som viste hvem jeg var uten at jeg viste hvem de var. (Er ikke den tøffeste i gata men aldri skyldte penger og alltid holdt mitt ord.)

I varetekt møtte jeg en person som skulle bety mye for fremtiden.

Han kom bort til meg i luftegården, *Vet du hvem jeg er?.
Jeg med fortsatt dokumentarer fra USA *Nei, skulle jeg det?
Han.*Er du... Jeg er..... *
Jeg *Stemmer, du er..?. Veit ikke hvem du er*

Fikk omsider igjennom besøkstillatelsene å besøk av venner, da spørsmålet *Har du møtt... " dukket opp å jeg skjønte at det var en venn av en venn.
Long story short, personen dreiv stort i byen med salg å blei min main person når jeg slapp ut. Møtte personen 2 dagen etter jeg slapp ut.

Gikk vekk fra brekk å begynte med salg.
Pengene kom inn, godt forhold til" main person" og flere personer som dreiv med salg for meg.
Dagene for meg bestod i, ute å spise på restaurant med kjæresten vær dag, kjøpe absolutt det jeg hadde lyst på, levere, hente penger, være den som passet på de under meg vist det blei trøbbel og egentlig bare leve i nuet å ha det fint.

Tiden gikk å penger kom uten å måtte ty til for mye trusler og vold.

Min "main person" gikk bort...RIP
En annen skulle ta over plassen. Mye annet skjedde i livet å jeg valgte å droppe ut. Hadde ingenting uoppgjort med noen, skyldte heller ingen penger.

Eller var det jeg trodde..
Plutselig fikk jeg beskjed om at jeg skyldte ***** å helvete var igang..
Dro for å møte personen å ordne opp. Sa til de i bilen min. "Bare bli i bilen, så ordner jeg det". Parkerte ett stykke unna. Møtte personen som mente jeg skyldte pengene (Personen hadde med seg en ekstra person) Jeg gikk til bilen demes *Jeg skylder ikke en dritt, ikke kom her å prøv å bruk navnet til *main guy*. At du skylder penger overalt er ikke mitt problem"

Fikk til svar av personen han hadde med seg "Kom her! De pengene skal betales, du skylder de pengene og vist ikke de betales så blir det krig"

Jeg "Hva faen jeg skylder ik"
*BAM, genseren min blir dratt så hardt fra innsiden av bilen, huet/nesa mi smeller i bil døra, nesa knekt, blodet fosser.
Jeg "Hva faen! Jeg blør"
(Dum respons men var det som datt ut. 1 mot 1, ja hadde gitt 110% men på natta bak en stengt forretning så jeg ikke noe stort håp om en seier.

De kjørte jeg gikk til min bil, tok fort opp telefonen å ringte *folka mine* å forklarte situasjonen.
Fikk til svar. "Han lille fitta der. La meg ta en telefon så møter vi han. Han er fucked!!"
Jeg "Nei fuck det, jeg er vil bare ut av det. Bli ferdig, men må vite at jeg har backup når jeg kaster de pengene i trynet hans"
Folka mine "Jeg kan godt være med, så tar vi han!"

Som sagt var ferdig med salg å ville bare ut.
Null problem å betale summen, hadde greit med penger *Surt å betale penger du ikke skylder, men grei sum for å bli ferdig og slippe å se seg over skuldra*

Ringte *personen jeg skyldte penger*
"Møt meg på. ****, å kom alene"
Plukka en relativt offentlig plass da jeg skulle møte personen alene.
Blei enige om plass og tidspunkt.

Møte personen som selvfølgelig hadde med seg en annen person i bilen..
Gikk opp til bilen som hadde vinduet rulla ned.
Jeg "Du veit at du ikke hadde fått de pengene om det ikke var for ****! (personen som var med når jeg fikk nesa knekt) Jeg skylder deg ikke en dritt. Skjer det noe med meg uansett hva så er det du som tar konsekvensene.
Han" Jeg!? Hvorfor skal jeg det, jeg veit ikke hvem du har imot deg"
Jeg "Hør hva jeg sier uansett hva som skjer så er det du som blir tatt, jeg har ingenting uoppgjort med noen, jeg skylder ingen noenting og jeg har ingen uvenner!" *Kaster hele summen mitt i trynet på personen og går fra stedet*.

Salg delen av livet mitt var ferdig. Har hjulpet kompiser å kreve inn penger etter dette og litt av vært.
Orker ikke skrive mer, prøvde å ta det kort og i grove trekk
Kan selvfølgelig fylle inn med litt rusbruk og vold i historien men da hadde den blitt 400 sier..
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Problemene dukker fort opp hvis man kommer i miljø med kriminelle som stjeler, raner, kidnaper, truer , det er de som spiSer andre og gjør kriminalitet farlig. Det er et tveegget sverd å ha et stort nettverk av vanekriminelle, lett å bli offer for de som bruker torpedoer, utpressere og muskelmenn. Du pådrar deg lett gjeld som aldri ville vært et problem som dukket opp hvis det ikke var for at man selv driver sort butikk og er sårbar.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Blei møtt med en kar som kom inn på rommet mitt uten å banke. Ukjent kar- *Yo, få se papirene dine! *
Meg. *Hvem faen er du, har vi ett problem eller? Du får gjerne papirer men bank før du kommer inn*
Kunne gjerne dikta opp resten for en god historie men husker ikke da dette er over 5år siden.
Han fikk værtfall se papirene, innerst inne var jeg vell egentlig bare stolt av de, hvem veit?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle han se papirene dine?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Kan selvfølgelig fylle inn med litt rusbruk og vold i historien men da hadde den blitt 400 sier..
Vis hele sitatet...
Gjør det!
Anonym bruker
"Hatsk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vurderte å svare på tråden tidligere men endte med "Nei". Nå sitter jeg her etter en tur ute, uten å fått med meg en dame hjem, så hvorfor ikke. Prøvde å gjøre det kortest mulig.

Dreiv hovedsakelig med "Sjokk brekk". Safer fra butikker.
Startet med innbrudd i biler, garasjer og stjeling av crossere. Helt okei med penger før jeg startet med sjokk brekk som innebar innbrudd i butikker og lignende med mål om safer.
Adrenalinet, selvtilliten og respekten jeg fikk av å endelig gjøre noe jeg var "flink til" betydde mer en pengene jeg tjente.

Innbruddene blei grovere og grovere jo lengere jeg holdt på. Pengene som kom inn gikk like fort ut, klær, mat, fester, byen osv.
Hadde null forpliktelser å var ofte på byen, noe som resulterte i slåssing og bråk med politiet.
Fikk flere kontakter, - hvem butikk hadde mest penger, hvem hus hadde våpen, hvem bil var lettest å stjele, hvem plasser var det lite vektere på runde osv osv. *Var veldig aktiv med flere brekk i uka uten frykt for å bli tatt. Levde vær dag som om det var den siste? Eller bare var helt idiot uten noe å miste*

Siste jeg planla var å ta bilen/karen som fylte på minibanken på kjøpesentere, *heldigvis* blei jeg hekta å satt i varetekt før jeg. Gjennomførte ran.

*Jippi* Nå sto fengsel for tur, å dette skulle sones i høysikkerhet.
Var vell ikke uventa sånn jeg holdt på. selvfølgelig litt nervøs for hva som venta meg. *Kun erfaring fra 48t på glattcelle x antall ganger.
Sett mye dokumentarer fra fengseler i USA så gikk inn med *Ikke la noen fucke med deg, heller sloss og tap en ikke sloss og tap*

Blei møtt med en kar som kom inn på rommet mitt uten å banke. Ukjent kar- *Yo, få se papirene dine! *
Meg. *Hvem faen er du, har vi ett problem eller? Du får gjerne papirer men bank før du kommer inn*
Kunne gjerne dikta opp resten for en god historie men husker ikke da dette er over 5år siden.
Han fikk værtfall se papirene, innerst inne var jeg vell egentlig bare stolt av de, hvem veit?

Varetekt var en blessing, null telefon, null mas, penger på konto.
Inn kom både "kjent* folk og folk som viste hvem jeg var uten at jeg viste hvem de var. (Er ikke den tøffeste i gata men aldri skyldte penger og alltid holdt mitt ord.)

I varetekt møtte jeg en person som skulle bety mye for fremtiden.

Han kom bort til meg i luftegården, *Vet du hvem jeg er?.
Jeg med fortsatt dokumentarer fra USA *Nei, skulle jeg det?
Han.*Er du... Jeg er..... *
Jeg *Stemmer, du er..?. Veit ikke hvem du er*

Fikk omsider igjennom besøkstillatelsene å besøk av venner, da spørsmålet *Har du møtt... " dukket opp å jeg skjønte at det var en venn av en venn.
Long story short, personen dreiv stort i byen med salg å blei min main person når jeg slapp ut. Møtte personen 2 dagen etter jeg slapp ut.

Gikk vekk fra brekk å begynte med salg.
Pengene kom inn, godt forhold til" main person" og flere personer som dreiv med salg for meg.
Dagene for meg bestod i, ute å spise på restaurant med kjæresten vær dag, kjøpe absolutt det jeg hadde lyst på, levere, hente penger, være den som passet på de under meg vist det blei trøbbel og egentlig bare leve i nuet å ha det fint.

Tiden gikk å penger kom uten å måtte ty til for mye trusler og vold.

Min "main person" gikk bort...RIP
En annen skulle ta over plassen. Mye annet skjedde i livet å jeg valgte å droppe ut. Hadde ingenting uoppgjort med noen, skyldte heller ingen penger.

Eller var det jeg trodde..
Plutselig fikk jeg beskjed om at jeg skyldte ***** å helvete var igang..
Dro for å møte personen å ordne opp. Sa til de i bilen min. "Bare bli i bilen, så ordner jeg det". Parkerte ett stykke unna. Møtte personen som mente jeg skyldte pengene (Personen hadde med seg en ekstra person) Jeg gikk til bilen demes *Jeg skylder ikke en dritt, ikke kom her å prøv å bruk navnet til *main guy*. At du skylder penger overalt er ikke mitt problem"

Fikk til svar av personen han hadde med seg "Kom her! De pengene skal betales, du skylder de pengene og vist ikke de betales så blir det krig"

Jeg "Hva faen jeg skylder ik"
*BAM, genseren min blir dratt så hardt fra innsiden av bilen, huet/nesa mi smeller i bil døra, nesa knekt, blodet fosser.
Jeg "Hva faen! Jeg blør"
(Dum respons men var det som datt ut. 1 mot 1, ja hadde gitt 110% men på natta bak en stengt forretning så jeg ikke noe stort håp om en seier.

De kjørte jeg gikk til min bil, tok fort opp telefonen å ringte *folka mine* å forklarte situasjonen.
Fikk til svar. "Han lille fitta der. La meg ta en telefon så møter vi han. Han er fucked!!"
Jeg "Nei fuck det, jeg er vil bare ut av det. Bli ferdig, men må vite at jeg har backup når jeg kaster de pengene i trynet hans"
Folka mine "Jeg kan godt være med, så tar vi han!"

Som sagt var ferdig med salg å ville bare ut.
Null problem å betale summen, hadde greit med penger *Surt å betale penger du ikke skylder, men grei sum for å bli ferdig og slippe å se seg over skuldra*

Ringte *personen jeg skyldte penger*
"Møt meg på. ****, å kom alene"
Plukka en relativt offentlig plass da jeg skulle møte personen alene.
Blei enige om plass og tidspunkt.

Møte personen som selvfølgelig hadde med seg en annen person i bilen..
Gikk opp til bilen som hadde vinduet rulla ned.
Jeg "Du veit at du ikke hadde fått de pengene om det ikke var for ****! (personen som var med når jeg fikk nesa knekt) Jeg skylder deg ikke en dritt. Skjer det noe med meg uansett hva så er det du som tar konsekvensene.
Han" Jeg!? Hvorfor skal jeg det, jeg veit ikke hvem du har imot deg"
Jeg "Hør hva jeg sier uansett hva som skjer så er det du som blir tatt, jeg har ingenting uoppgjort med noen, jeg skylder ingen noenting og jeg har ingen uvenner!" *Kaster hele summen mitt i trynet på personen og går fra stedet*.

Salg delen av livet mitt var ferdig. Har hjulpet kompiser å kreve inn penger etter dette og litt av vært.
Orker ikke skrive mer, prøvde å ta det kort og i grove trekk
Kan selvfølgelig fylle inn med litt rusbruk og vold i historien men da hadde den blitt 400 sier..
Vis hele sitatet...
Godt skrevet historie, fikk litt mer innblikk, høres vanskelig ut å komme seg 100% ut av det når man føler seg ferdig med de greiene
Hvor skal en begynne... Det er gøy og spennende i noen år. Helt til du ser at den "største" i miljøet som alle så opp til også har havna med nåla i armen og helt ute, du møter flere og flere barndomsvenner som du ikke hadde trodd skulle ruse seg gjør nettopp det, og du har mista tellinga på hvor mange venner som har dødd av overdose eller drap. Ikke minst når man til slutt har rota seg borti så mye drit at politiet følger med på deg og omgangskretsen hele tiden, arrest og bøter. Er ute av det miljøet nå men det ble heavy de siste åra.. Men mange gode minner også. De fleste som var "close" på den tiden var grove kriminelle med myye penger, så vi hadde det såklart gøy. Gjorde hva vi ville. Men til slutt går ting ut av kontroll. Har kanskje hatt flax med omgangskretsen (som jente), alltid blitt beskytta og hjulpet med alt. Men vet om andre jenter som har blitt voldtatt osv. De har dog hengt med andre (mer rocka folk med mindre penger) og har bøffa og gjort innbrudd hos andre kriminelle osv. Selv aldri gjort noe sånt og alltid blitt stolt på når det gjelder penger osv. Men blitt satt på prøve flere ganger og fått vite det i ettertid. Husker jeg tenkte de var paranoide, men skjønner hvorfor nå.

Jeg var som deg veldig nysgjerrig. Anbefaler å la det ligge og være glad for alt du slipper å vite. Best å ikke skrive mer
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dritkul tråd. Fortsett, fortsett
Anonym bruker
"Løpende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme som fler, har måtte tenke litt før jeg svarer. Det kan være hardt til tider, men av og til så er det ekstremt rewarding. Man kan ta med seg partneren sin på ting man aldri hadde hatt råda til tidligere, og man kan føle på økonomisk stabilitet om man er vandt til å være fattig.
Samtidig kommer livet med mye paranoia, mye stress, og mye krangling. Man vet aldri hvem man kan stole på, og man vet aldri om man kommer seg trygt hjem fra ting. Ta en utdannelse, ace that shit, og unngå det helvete her.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skulle han se papirene dine?
Vis hele sitatet...
Se om det var no pedo eller voldtekts greier regner jeg med, blir fort veeeldig upopulær med sånne papirer.
Synd kun personer i varetekt har papirer. Personer på dom har svært sjeldent papirer ved ankomst.

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Gjør det!
Vis hele sitatet...
Blir nok en beite til da dagene er fulle med skift jobb. Men kan selvfølgelig ta en utdypende fortelling da jeg har vært med på det meste fra slossing på byen, innkreving av penger ved hjelp av vold til sjokkbrekk som har fått egne sider i de største avisene her i landet.

Som sagt er ikke tøffeste i gata eller den som har tjent mest penger her i byen