Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1367
Anonym bruker
"Urolig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, pleide å røyke sigg før inn i blandt å da gikk alt greit. Men de siste gangene jeg har røyka har jeg blitt forferdelig syk. Kjenner det i halsen flere dager etterpå å må være sengeliggende med feber og forkjølelsesymptomer. Syntes dette er merkelig, men vet ikke hvorfor dette skjer?
Sigg er bokstavelig talt gift. Du er ung og kroppen sier fra?
kan det være noe rart i det du røyker, evt hvis det er siggen så kan du jo prøve div urteblandinger feks greengo
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Feber og forkjølelsessymptomer høres ut som kommer av en helt annen årsak.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en gylden mulighet til å slutte. Blessing in disguise.
Anonym bruker
"Urolig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Feber og forkjølelsessymptomer høres ut som kommer av en helt annen årsak.
Vis hele sitatet...
Kan hende, men de siste to gangene har jeg blitt jævlig syk etter jeg røyka. Så tenkte bare siste gangen at det kunne ha boe sammenheng
smuglesigg kjøpt på gata eller sigg fra butikk?
Er det nikotinsjokk du tenker på? Det kan oppleves som en feber men det er ganske kortvarig da.

Antar det ikke er det men spør nå likevel siden du ikke nevnte varighet av feber og slikt
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevde det som 13-14 åringer å bli syk etter å røyka sigg.
Forsøk med en mildere variant, f.eks petterøes lys blå/kent white, blå camel.
Ble syk på den tiden av Kent rød osv, tidemann rød, sterke sigaretter.
Men det er er en gyldig mulighet til å slutte med sigg. Så godt er det ikke.
Anonym bruker
"Urolig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jerna Vis innlegg
Er det nikotinsjokk du tenker på? Det kan oppleves som en feber men det er ganske kortvarig da.

Antar det ikke er det men spør nå likevel siden du ikke nevnte varighet av feber og slikt
Vis hele sitatet...
Fikk vite at jeg har kyssesyka så kan ha noe med det å gjøre, for det hjelper vel ikke så mye med immunforsvaret. Er dårlig men blir værre etter å ha røyka i det siste. Men det gir mening nå
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Om du spyr eller nesten spyr og svetter mye, så er det bare nikotinforgiftning. Jeg tror ikke at det er dødelig, bare legg en våt, kald vaskeklut på pannen din og håndleddene dine, finner det hjelper å unngå verre kvalme og oppkast