Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 954
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en 5ml pumpe og prøvde akkurat å kjøre 15mg rektalt.
Jeg hev 3ml i et eggeglass og hev oxynormen oppi for så å trekke opp.

Men når jeg skjøt det så lå det pulver liggende igjen i sprøyten, det ble altså ikke løst skikkelig opp i vannet.

Hvordan gjør jeg dette skikkelig?
Du har mest sannsynlig gjort det skikkelig. Mye av det som blir liggende igjen når man har løst opp tabletter i vann er rett og slett ikke vannløselig. Men det stoffet du var ute etter, det er gjerne vannløselig, sånn at det blir med i vannet når man filtrerer det. Det du må være forsiktig med er å knuse tablettene mest mulig, sånn at det ikke blir store biter for da er det ikke sikkert du får med deg alt. En annen ting som også kan være ganske vanlig, det er å ta vare på restene og lagre det i fryseren eller noe, sånn at når du over tid har samlet opp litt så kan du prøve å filtrere gjennom denne blandingen. Ofte er det igjen noe etter hver gang, sånn at du fint kan få deg en skikkelig form når du har samlet opp nok - men vær forsiktig sånn at du ikke samler for lenge da, for denne metoden kan være noe uforutsigbar.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oxynorm er rent pulver i gel kapsel, så jeg bare åpner og hiver i vannet. Men skal teste 10mg til med varmt vann heller.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så et triks på nettet der noen hadde 2 tabletter i ei pumpe og trakk opp vann. Deretter holdt for tuten på pumpa å aspirerte slik at det ble vakuum inni pumpa og tabletten løste seg opp tvært.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så et triks på nettet der noen hadde 2 tabletter i ei pumpe og trakk opp vann. Deretter holdt for tuten på pumpa å aspirerte slik at det ble vakuum inni pumpa og tabletten løste seg opp tvært.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke helt som jeg trodde men her er det.
Crush a pill in a syringe
Det er fortsatt snakk om oxynorm.
Kapsler med fint pulver.

Jeg satt de IV før i tida.
Det er bare å røre å trekke opp. Jeg filtrerte det såklart, slik at ikke noe av pulveret ble med.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Å? Hvordan filtrerer du?
Gjennom bomull, og så helst er hjulfilter, men det er ikke alltid tilgjengelig.

Så tørket jeg resten av pulveret å dro det i nesa.
Usikker på om det var noe særlig virkestoff i det, men placebo er jo en fin ting
Sist endret av SkammeligNykter; 5. juli 2022 kl. 23:49.
Hvis det skal rektalt er det vel ikke fryktelige nødvendig å filtrere det er det?
Nei, overhode ikke.
Men om vedkommende vil prøve det i nesa også kan det være greit.

Det er stort sett bindemiddel, og ikke noe man bør dra opp i nesa, men jeg er ganske overbevist om at det blir en del virkestoff igjen i glasset, samt dotten som går under tunga.

Man sløser ikke med oxy
Sist endret av SkammeligNykter; 6. juli 2022 kl. 12:04.