Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 917
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har mye erfaring med heroin, men prøvde oxy først idag. Dette er 20mg depot hentet ut fra apotek av en jeg kjenner.

Had ingen opiat toleranse nå, men spiste og tygde to stk. totalt 40mg. Mann 83kg.

Ble rimelig høy, er dette en sterk dose? Jeg har røyket hasj, tatt 2mg rohypnol, og 2 mg alprazolam også, men eneste folk merker er at jeg kan nodde og sovne til.

Så, hvor mye er oxyen her og hvor mye er benzoen?

I all hovedsak, er 40mg oxy for en voksen mann en høy dosering? For står det på nettet og lurer egt. bare.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Benzodiazepam og Opiater er oppskrivt på reint helvette. Det forsterker enhvers virkning og du kan bli ganske ukritisk og pakke i deg mere. Faren er pustestans. Be vennene dine dytte i deg da du nodder av for og sjekke om alt er bra.

40 mg oxy er en fin starter dose tenker jeg, noe mindre er litt for lite og noe mere er for mye som starter..
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det gikk fint. Ble 2mg flunitrazepam, 2 ksalol og litt hasj og ubetydelige mengder alkohol. (2x 0,33 over 7t).

Merket det tydelig. Men slet med kvalme, mer enn ved heroin. Var nok til å nodde. Men selv idag har jeg effekt virke det som. Små pupiller og er enda mer kvalm. Skulle spise frokost og den gikk rett i doen.

Er dette normalt for oxy?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Legger til at jeg tok en del amf idag også. Merker ikke stort av den men kan være benzo i systemt som gjør det. Skulle være gode saker og fikk i meg et gram før frokost da den ikke så ut til å virke veldig bra. Kan jo være den virket bra men benzoen kamuflerte effekten en del, og at det var derfor frokosten gikk i retur.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det jeg sa jeg tok over er for ordens skyld i tillegg til 40mg oxy.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Igår, altså!
40mg er en ganske stor dose, vanligvis får man utskrevet 5-10mg som enkeltdose. Over 100mg kan regnes som dødelig dose for folk uten tolleranse, og det kan nok helt sikkert halveres om man kombinerer med benzo iallefall om det er alkohol i bildet også.. så vær forsiktig, man blir ganske ukritisk med benzo innabords..