Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1393
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt subutex et halvt år omtrent og de siste månedene har jeg skutt det. Jeg er mer avhengig av sprøyta en ab subutexen tror jeg. Virker subutexen kortere om man skyter den? Noen som vet hvor lenge?
Jeg tar ulike doser men merker liten forskjell på om jeg skyter 3-4 mg eller 7-8 mg. Jeg har veldig lyst til og slutte med dette. Jeg har vært uten i noen dager uten å kjenne noe særlig ubehag. Er det mulig at jeg er heldig og slipper billig unna med abstinenser?
Alle råd og tips tas i mot med stor takknemlighet
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Abstinens kommer etter noen dager
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Er vel også slik at sub/buprenorfin har den egenskapen at det ikke gir noe ekstra funk hvis man skyter den. En ting et helt uten toleranse men hvis du allerede er tolerant så er det ingen vits. I tillegg er det vel blitt nevnt her flere ganger at subutex spesielt er farlig å skyte. Skyt meg hvis jeg tar feil, åhåhå.

Ikkr gjøøøøøre mann
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt subutex et halvt år omtrent og de siste månedene har jeg skutt det. Jeg er mer avhengig av sprøyta en ab subutexen tror jeg. Virker subutexen kortere om man skyter den? Noen som vet hvor lenge?
Jeg tar ulike doser men merker liten forskjell på om jeg skyter 3-4 mg eller 7-8 mg. Jeg har veldig lyst til og slutte med dette. Jeg har vært uten i noen dager uten å kjenne noe særlig ubehag. Er det mulig at jeg er heldig og slipper billig unna med abstinenser?
Alle råd og tips tas i mot med stor takknemlighet
Vis hele sitatet...
Du har tatt sub i et halvt år og tror du kommer til å slippe unna abstinenser? Heh… hvor lenge har du vært uten? Tar som regel noen dager etter siste bruk før helvetet starter…
Skyte Subutex kan være ekstremt farlig. Er du uheldig blir det ei lita amputasjon, men det er vel verdt rusen

Halvt år med Sub blir abstinenser i en eller annen grad uansett, beklager å måtte si det. Har vært der selv.
Vil anbefale å trappe ned. Prøv å halvere dosen i 10 dager og se hvordan det går. Når du har kjent litt på det så kan du avgjøre hvordan du skal fortsette å komme deg av.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvorfor er det spesielt farlig å skyte subutex? Filtrerer gjennom bomull og bruker nytt utstyr for hver gang
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er det spesielt farlig å skyte subutex? Filtrerer gjennom bomull og bruker nytt utstyr for hver gang
Vis hele sitatet...
fordi det er piller, og det klarer man ikke å filtrere godt nok med bomull, går bedre med hjulfilter,
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I dag har jeg brukt hjulfilter. Det jeg filtrerte ble helt blankt. Får
Man med seg all virkestoffet i subutexen ved å filtrere så det blir helt blankt?
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Er vel også slik at sub/buprenorfin har den egenskapen at det ikke gir noe ekstra funk hvis man skyter den. En ting et helt uten toleranse men hvis du allerede er tolerant så er det ingen vits. I tillegg er det vel blitt nevnt her flere ganger at subutex spesielt er farlig å skyte. Skyt meg hvis jeg tar feil, åhåhå.

Ikkr gjøøøøøre mann
Vis hele sitatet...
Subutex kan skytes, suboxone kan ikke. Suboxone inneholder naloxon.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er subutex jeg tar. Nå filtrerer jeg gjennom hjulfilter
Skulle ikke du slutte?

Eller trapper du ned?
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja jeg prøver og trappe ned men det er drit vanskelig… har 6-7 tabletter igjen skal prøve å trappe ned med de jeg har igjen