Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1125
Ser mange kjøre forbi uten skiltholdere på sine kjøretøy, ser litt kult ut og ønsker det selv. Fant ut at de kalles for magnetiske skilholdere tror jeg, men lurer på hvor man kan kjøpe disse, primært i Oslo?
Du kan vel strengt tatt bare sette det på med noe solid dobbelsidig tape fra 3M. Jeg syntes det ser helt tåpelig og midlertidig ut, men meg om det.
Også er det lett å stjele...
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Også er det lett å stjele...
Vis hele sitatet...
Vel. Vanlige nyere skilt, holdes bare fast med klips i skiltholderen som vippes opp for hånd.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Også er det lett å stjele...
Vis hele sitatet...
Skilt som er festet i disse skiltholderne er da enda letter å stjele, er jo bare å vippe ut klipsene, så er skiltet løst.

Har aldri sett magnetiske skiltholdere før, men det er ganske vanlig å bare borre hull i skiltet å skru fast selve skiltet istedenfor et slikt "originalt" skiltfeste som nesten uten unntak er full av reklame ifra en eller annen forhandler.
Får også kjøpt f.eks borrelås som er mer en kraftig nok til formålet, eller som tidligere nevnt dobbelsidig tape.