Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 6311
Hei

Jeg kommer fra et land i midt-østen og bodd i Norge siden 2009. 26 år gammel. Ingen venner. Aldri hatt en jobb. Bor alene i kommunal leilighet og får en liten sum penger i mnd. Dagene mine går til gaming og noen ganger trening.

Fullførte ungdomsskole, men droppa ut på vgs og har siden da bare sittet inne nesten hele dagen. Jeg har levd slik i mange år.

Utseendet mitt vil jeg si er 7.5/10 på en bra dag. Får ofte smil, stirring, oppmerksomhet bra både menn, kvinner, jenter, gutter hver gang jeg går ut av huset.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal approache jenter eller hvor. og jeg tør også ikke. Hva skal jeg si?

Jeg tror ikke jeg hadde tålt rejection. Har hatt lite sex og alle har vært prostituerte/eskorter, men dette er ikke noe jeg kan gjøre ofte. 1 time med en eskorte er jo nesten det jeg får i måneden, så det går ikke. seksuelt frustrasjon gjør meg gal

Jeg har null sosiale ferdigheter fra å sitte inne alene så lenge. Jeg pleier til og med å bruke selvbetaling kasse på matbutikker pga jeg ikke er vant til å snakke med andre. jeg har ikke angst ellerno, men er bare ekstremt usosial. Åssen skal en som meg klare flørte?

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Dette her er jo bare håpløst og bortkastet liv
Sist endret av Don; 2. juni 2022 kl. 19:51.
Ville dratt ut en kveld på puben en fuktig fredags kveld med 3-4 øl innabords før ankomst, og ville bare tatt det derfra. Du overtenker garantert dine sosiale ferdigheter i hver enkelt situasjon du kommer i som gjør deg mye mer oppmerksom og nervøs.
Møter du personer med samme interesser så lover jeg deg at praten går av seg selv.
Vær innstilt på å bli avvist, ofte. Man må finne connection med damer om de skal ønske sex med deg. Prøvd Tinder eller andre apper? Hvordan er utelivet der du bor? Du må nok komme deg ut og begynne å møte mennesker mye oftere for å fikse dette, både det sosiale livet og den seksuelle biten. Sex er mer enn å se bra ut, det handler ofte om hele pakken. Å sitte inne og game med livsoppholdssatser fra nav er ikke noe attraktivt hos damene desverre. No offence, men alt blir lettere om du tar generelt tak i livet ditt, da kommer sexpartnere av seg selv etterhvert.
Sist endret av Astennu; 2. juni 2022 kl. 19:59.
Don
Trådstarter
16 1
Sitat av superwhite Vis innlegg
Ville dratt ut en kveld på puben en fuktig fredags kveld med 3-4 øl innabords før ankomst, og ville bare tatt det derfra. Du overtenker garantert dine sosiale ferdigheter i hver enkelt situasjon du kommer i som gjør deg mye mer oppmerksom og nervøs.
Møter du personer med samme interesser så lover jeg deg at praten går av seg selv.
Vis hele sitatet...
Er det ikke rart/merkelig å dra på nattklub/bar/pub/fest alene? Har hørt at de fleste drar til slike steder med vennegjeng og å dra alene funker ikke
Bruk dagene på noe mer sosialt enn å sitte inne. Med sosial trening vil det å snakke med jenter flyte av seg selv etterhvert
Jeg har flyttet mye rundt og alltid dratt ut alene i starten. Venner kommer etterhvert :-)
Sitat av Don Vis innlegg
Er det ikke rart/merkelig å dra på nattklub/bar/pub/fest alene? Har hørt at de fleste drar til slike steder med vennegjeng og å dra alene funker ikke
Vis hele sitatet...
Det er mye mer normalt å dra på pub alene enn hva mange tror. Jeg har veldig ofte dratt på pub alene, for å så ende opp på fest noen timer senere. Har sett ofte folk sitter alene ved baren også, så vi er ikke alene om det.
Sjekk ut The Fearless Man på YouTube, de har sykt mye bra content. Har hjulpet meg masse de siste åra med å få bedre dameskills.
Er også et firma i Oslo som kjører bootcamps hvor de lærer sjekking https://www.sjekkeskolen.no/ men kanskje litt over ditt budsjett da.

Et tips er hvis du får øyekontakt med en dame som smiler til deg er å si hei til henne. Også bare ta det derfra. Si rett ut hva du føler. "Du jeg er litt nervøs, men jeg er nødt til å si til deg at du ser bra ut, du stråler". Damer syns bare det er cute hvis du er ærlig om at du er nervøs.

Du kan også trene deg litt opp. Gå et sted i området ditt hvor det er mye folk også spør dem om random ting. "Du unnskyld vet du om hvor man kan få en god kopp kaffe i nærheten?" også prøv og start med å holde en liten small talk samtale gående i 30 sekunder. "Hei unnskyld må bare spørre deg, den jakka du har på var sykt kul, hvor har du kjøpt den? Skal kjøpe gave til kusina mi skjønner du" etc etc
Sist endret av Revbatim; 2. juni 2022 kl. 20:10.
Heisann. Før du begynner å tenke på damer så tror jeg det smarteste for deg er å få orden på livet ditt. Du kan ikke sitte inne i en kommunal leilighet og drive med gaming hele livet. Få deg en utdanning eller en jobb så du kommer deg ut blant folk hver dag. Jo lenger du sitter inne alene jo særere og mer sosialt tilbakestående blir du. Du må ha noe meningsfullt å fylle dagene med og folk å snakke med. Du kan ikke gå fra sosialt tilbakestående svett gamer til don juan uten å ha orden på livet ditt.

Dette er ikke noe kritikk av deg altså, vi er mange som fort kunne havnet i samme tralten selv om omstendighetene hadde vært litt annerledes.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg tenker umiddelbart det samme som commie her. Jeg vil anbefale deg å begynne på VGS og komme i gang med voksenlivet, så får du sosialisering med andre gratis med på kjøpet
Sitat av Don Vis innlegg
Utseendet mitt vil jeg si er 7.5/10 på en bra dag. Får ofte smil, stirring, oppmerksomhet bra både menn, kvinner, jenter, gutter hver gang jeg går ut av huset.
Vis hele sitatet...

Bra!
Mitt råd vil være å ta vare på dette bra utseende ditt og komplimentere det ved å trene, spise sunt og ha en forholdsvis lav fettprosent. Da mener jeg ikke 3-4%, men heller 12-18%.

Men du kommer bare så så langt med et bra utseende. La oss se litt på hva mer du skriver.

Sitat av Don Vis innlegg
Men jeg vet ikke hvordan jeg skal approache jenter eller hvor. og jeg tør også ikke. Hva skal jeg si?
Vis hele sitatet...
De er vanlige mennesker? Se på dem som normale mennesker, snakk til dem som normale mennesker. Normale samtaler. Du er vel interessert i personen? Folk liker at andre viser interesse i dem, utenom utelukkende seksuell interesse.

Det finnes ikke noe magisk svar på hva du skal si. Svaret er like enkelt som det er vanskelig. Snakk til dem, på en normal måte. Og ha humor, gjerne på egen bekostning.

Sitat av Don Vis innlegg
Jeg tror ikke jeg hadde tålt rejection.
Vis hele sitatet...
Rødt flagg. Hva hadde skjedd om du hadde blitt avvist, hadde du knivstukket personen eller brutt sammen?
Uansett, rødt flagg. En avvisning er ikke mer enn nettopp det. Og det er ikke verdens undergang.
Og en avvisning på seksuell tilnærmelse av en jente du er venn med betyr ikke automatisk at dere ikke er venner lenger.

Sitat av Don Vis innlegg
Har hatt lite sex og alle har vært prostituerte/eskorter, men dette er ikke noe jeg kan gjøre ofte. 1 time med en eskorte er jo nesten det jeg får i måneden, så det går ikke. seksuelt frustrasjon gjør meg gal

Jeg har null sosiale ferdigheter fra å sitte inne alene så lenge. Jeg pleier til og med å bruke selvbetaling kasse på matbutikker pga jeg ikke er vant til å snakke med andre. jeg har ikke angst ellerno, men er bare ekstremt usosial. Åssen skal en som meg klare flørte?

Noen tips til hva jeg kan gjøre?
Vis hele sitatet...
Tren på de sosiale ferdighetene dine og holdningene dine!

Flørting på visse sosiale medier er GULL!
Men da må du ha vist deg fra en så god side allerede at du har dem et av disse sosiale mediene.

Damer er ikke magiske, spesielle, farlige vesner. De er like mye menneske som deg, med usikkerheter og ønsker, drømmer og frykter.
Bli kjent med mennesket, før du eventuelt prøver å ha sex med det.
Sist endret av krystallkongen; 3. juni 2022 kl. 13:42.
Fullfør videregående, begynn på et studium. Da møter du folk også. Engasjer deg i diverse ting hvor du må møte opp fysisk, altså ikke gaming. Vet ikke hva du liker å gjøre, men kan være idrett, musikk/kor eller noe helt annet. Bare kom deg ut til steder der du kan møte folk. Ta det derfra.
Rinkebysvorska‘n
Med fare for å høres ut som en bitter incel så har dere her mine helt ærlige tanker, rett ut - null filter.

#1 Ikke klandre deg selv for mye. Er ikke nødvendigvis deg det feiler noe. Tenk på hvor hjernevaska norske damer blir av å sitte med mobil/sosiale medier/se på paradise hotel og andre ting som man blir dum av å se på, dag etter dag nesten 24/7. Det der er hovedgrunnen til at jeg aldri kan ha norsk dame igjen.

Ja, mange av de er pene men tenk godt gjennom om du virkelig holder ut et helt liv med sånne damer? Er det verdt det?

#2 Feminisme og woke suger balle - spør du meg så er det de største truslene vi står utenfor i den vestlige verden. Jeg skal gjerne støtte feminister hvis de er fra Afrika.... Norge? Aldri.

#3 Mitt syn på unge norske damer er at de jager status og penger mye mer enn utseende. Jeg kjenner karer som ser helt jævlig ut men de drar fortsatt norske damer. Fellesnevneren for disse er at de har masse penger og stor enebolig på Oslo's vestkant + de har selvtillit og er gode sosialt. Fattern min hadde også masse damer før i tida når han var millionær, når pengene og leiligheten forsvant så forsvant damene også. Tilfeldig?


Jeg ler av de som sier "asiatiske og latinske damer som er sammen med norske menn er bare ute etter penger og visum". Gå og se dere selv i speilet så skal vi se hvem som er størst hore - de eller utenlandske


#4 Hvis du på en eller annen måte greier å skaffe litt spenn så vurder å ta deg en lang ferie eller flytte til et annet land hvor du føler at damene liker deg for den du er. Reis for å ha det gøy og oppleve noe nytt, ikke bare pga sex og damer. Om du er for fiksert på sex så tror jeg det ødelegger mye for deg, uavhengig av om du er i Norge eller utenlands. Damer "lukter" det hvis du er desperat.

Skal ikke mye til for å bli deprimert av å bo i Norge - tenker ikke bare på damene. Jeg fikk boosta selvtilliten, humøret og sosiale ferdigheter etter jeg flytta utenlands og måtte tvinge meg selv ut av komfortsonen.

Det her blir langt og ganske personlig men føler at jeg trenger å få det ut:

Kjenner meg til en viss grad igjen i det du skriver.

Hadde en 10/10 blond/norsk kjæreste da jeg var ungdom, vet mange karer var sjalu på meg den gangen. Ble helt knust da hun gjorde det slutt, det ødela meg fullstendig, spesielt fordi hun fant seg ny type noen uker etter bruddet. Hun her er det jeg vil kalle definisjonen av et ekte norsk ludder.

Jeg banka opp karene som sa "hun er hore, hele skolen har pult henne". Var en ganske stygg sak men de fikk som fortjent.

Takken jeg fikk for å forsvare hennes ære? Foreldrene hennes nekta meg å møte henne igjen. Hadde så dårlig selvtillit etter det der. Var alene i cirka 6 mnd før jeg fikk en ny 3/10 som jeg bare så på som en dårlig erstatning for hun jeg hadde først. Til slutt var visst ikke jeg bra nok for henne heller.

I de 4-5 årene etter det var det omtrent bare horer i Amsterdam og lignende. Angrer på at jeg kunne nedverdige meg selv til det punktet, og de stakkars damene også. Når det er sagt så synes jeg det de gjør er en ærlig måte å hore rundt på sammenligna med hvordan 95%(~) av norske unge damer holder på.

Liker ikke å gi mennesker en score/poeng bare basert på utseendet. Det er kun for å få fram poenget i historien.
Don
Trådstarter
16 1
hvis jeg møter en jente på jobb/fritidsakvitet/fest/bar eller hvor som helst og vi snakker sammen, blir litt kjent osv.. hvordan kan jeg utvikle det til intimt forhold?

er det å bare spørre rett ut "skal vi pule?" eller er det bedre å spørre "kan vi kysse?" Er dette smart måte og finne ut om hun er interessert i meg seksuelt?

jeg har lite erfaring sosialt som dere ser, så jeg har aldri skjønt hva folk mener med "det bare skjer". hvordan "skjer det bare" ??
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Don Vis innlegg
er det å bare spørre rett ut "skal vi pule?" eller er det bedre å spørre "kan vi kysse?"
Er dette smart måte og finne ut om hun er interessert i meg seksuelt?
Vis hele sitatet...
Ville ikke satset på den fremgangsmåten.

Prøv deg heller gradvis frem. Ikke noe nasty shit, men sånne normale flørte greier.
I tillegg pleier jenter å være ganske gode til å vise hva de vil hvis de vil.
Sitat av Don Vis innlegg
hvis jeg møter en jente på jobb/fritidsakvitet/fest/bar eller hvor som helst og vi snakker sammen, blir litt kjent osv.. hvordan kan jeg utvikle det til intimt forhold?

er det å bare spørre rett ut "skal vi pule?" eller er det bedre å spørre "kan vi kysse?" Er dette smart måte og finne ut om hun er interessert i meg seksuelt?

jeg har lite erfaring sosialt som dere ser, så jeg har aldri skjønt hva folk mener med "det bare skjer". hvordan "skjer det bare" ??
Vis hele sitatet...

Ikke spørr frøkna om å pule eller kysse. Det virker bare liksom skikkelig tafatt, og vil se for meg at dama som står forran deg tenker "taper"
At det "bare skjer" er faktisk det som skjer. Om dama er interessert i deg så merker du det, hundre prosent.

Spørr om hennes interesser, kanskje dere har noe til felles som dere kan bygge samtalen på. Om du må tvinge i deg en samtale med et kvinnfolk så er ikke hun den rette, verken som one night stand eller til et langvarig forhold.
Sitat av Don Vis innlegg
jeg har lite erfaring sosialt som dere ser, så jeg har aldri skjønt hva folk mener med "det bare skjer". hvordan "skjer det bare" ??
Vis hele sitatet...
Nesten alle mine tilfeldige hookups har vært under påvirkning av alkohol, og en stor fellesnevner er derfor at jeg sjeldent husker nøyaktig når vi gikk fra å hilse til å begynne å kline. Tror alkohol inntaket og utseende til begge parter er mer avgjørende enn selve kurtiseringen når det er snakk om å finne en på byen. Man hopper gjerne over en god del steg i den settingen enn hva man ville gjort om man traff personen klin edru.
Det eneste innlegget du trenger å høre på her er Commie sitt.
Drit i sjekkekanaler på youtube som mener at damer er fremmede vesener uten personlighet og drit i å høre på ja- det bitre incel greiene til Makkaman som mener det samme og verre.

Og til deg MM, hvis du tror at feminisme i Norge ikke trengs så driter du en lang gang i at oftere enn hver time blir en jente i Norge voldtatt og at mange tusen kvinner lever på hemmelig adresse og de og deres barn aldri kan bruke sitt ekte navn eller være med på bilder på sosiale medier med venner eller feire bursdag med klassen sin på McDonalds fordi en mann har prøvd å drepe de, noe som er vellykket partnerdrap gjennomsnittlig en gang i måneden i Norge. Alle norske kvinner har opplevd seksuell trakassering, 1 av 10 voldtekt, 3 av 10 partnervold, og det er en helt vanlig ting at jenter på 11 år får seksuelle kommentarer av voksne menn på gata og som kontakter de på nett via spill og sosiale medier. Feminisme er ikke en kamp mot menn hvis det er det du tror, det er en kamp for at kvinner skal få leve tryggere og ikke bli misbrukt, diskriminert og undertrykt fordi deres kjønn blir sett ned på som mindre verdt. Feminisme handler for eksempel også om at kvinnesykdommer skal tas mer alvorlig og forskes på, så ikke foreksempel de 1 av 10 kvinnene med endometeriose og ekstreme smerter i livmora bare skal få beskjed om å ta seg sammen, at kvinner med alvorlige sykdommer og hjerteinfarkt ikke blir tatt seriøst, at det er en stor overvekt av kvinner som får alvorlige komplikasjoner og dør etter operasjon ved sykehus fordi medisinlæren lærer om hvordan operere mannekroppen som default, og om at det skal utvikles mer kvinnevennlig prevensjon så alle av de som mister sexlysten av p-piller skal slippe å presse seg til å ha sex uansett bare klaske på no glidekrem fordi partneren har lyst, og slippe å risikere å få kreft og daue av blodpropp og få beskjed fra den mannlige legen som 14 åring at de må starte med p-piller som gjør de suicidale. Feminisme handler og om at man uavhengig kjønn kan få drive med det man liker uten å bli sett ned på fordi man ikke passer inn i patriarkalske gammeldagse kjønnsroller konstruert for å undertrykke kvinner og det feminine.
At menn skal få danse ballett, bli frisør, rocke rosa t-shirt og høre på Beyonce uten å bli kalt homo som skjellsord eller få bank pga det, om at homofile skal få slippe å bli sett ned på fordi heterofile machonormative menn respekterer det femi mindre enn det machoe. Om at damer skal få utdanne seg som snekker uten å få seksuelle og nedlatende kommentarer av mannlige med-studenter hver uke og møte kunder som sier at damer ikke har noe med verktøy å gjøre, eller som en kvinnelig sveiser stod offentlig frem om for noen år siden, "Jeg trenger feminisme fordi når jeg reiser for å utføre jobben min får jeg kommentarer som "Hvem har bestilt stripper?".

Du mener altså at likestilling er den største trusselen for den vestlige verden? Det er jo helt psykofjernt!
Og hvis du heller ikke klarer å se sammenhengen med at vestlig feminisme er avgjørende for feminisme i Afrika og India så mangler du noen skruer. Feminisme i seg selv er interseksjonell, dvs. inkluderer bla. alle samfunnsklasser, land og etnisiteter. Hvis damer i Afghanistan ikke visste at det var mulig å leve mindre undertrykt, så hadde de heller aldri stått opp mot Taliban. Hvis ikke feministiske organisasjoner fra vesten jobbet i Afrika med å gi kvinner der tilgang på mensprodukter og helsehjelp så de ikke måtte droppe ut av skolen så hadde flere kvinner i afrika forblitt uten utdanning og lese- og skriveferdigheter. Hvis ikke aktivister mot vold og kjønnslemslestelse fra vesten hjalp kvinner og guttebarn i Afrika med krisehjelp og beskyttelse, og kurset menn som var oppdratt til å slå kvinner til å lære at vold og voldtekt av damene sine var galt ville fremgangen der gått enda saktere. Kvinner i vesten har også blitt drept, fanget, torturert og brent på bål for å stå opp mot undertrykking og komme dit det er i dag, men det at det er verre andre steder i dag betyr ikke at man er i mål her fordet. La oss sammenligne (u)logikken din med for eksempel mannlige ledere. Overfører man tankegangen din så skal altså ikke menn ta høyskoleutdannelse her og kjempe seg frem i karrieren, fordi menn i India lever av å pusse sko på gata og tigge. Vi kan også overføre tankegangen til sykdom, er det unødvendig, ja til og med en trussel for samfunnet at de i vesten som har kreft får hjelp til å kjempe mot sykdommen og blir behandlet - for i Somalia har jo folk det mye verre så da er det bare tull å dra til sykehus og å ha kjempet frem pasientrettigheter her. The biggest fucking facepalm ever.
Du skjønner sjæl at tankegangen din ikke gir noe mening eller har noe logikk i seg, tankegangen din kommer kun ut fra kvinnenedsettende holdninger.

Og ja, du avslører deg selv som en virkelig fullkommen incel-ideology-rider når du skriver om at du hater damer fordi du fikk kjærlighetssorg etter den første kjæresten din gjorde det slutt og du ikke tålte at hun fant seg ny type. Ludder faktisk! Hva skal man gjøre? Sitte å vente i tjue år før man går videre bare for å ikke såre sin eiesjuke og kvinnehatende eks? Hvorfor skal hun avvise andre bra menn bare fordi du - en eks - hadde eierskapsfølelse over henne og var lei deg etter det var slutt? Hvorfor forventer du at kvinner skal sette livet sitt på pause for deg? Da respekterer du ikke at kvinner er mennesker med eget liv. Premie for å forsvare hennes ære fordi du satt på plass folk som slutshamet henne? Okei hva ville du ha? En billett til evig fittetilgang hos henne som takk? At foreldrene hennes skulle gifte hun bort til deg mot hennes vilje? En kjæreste som banker folk er et stort rødt flagg, så det er ikke rart å forstå at foreldrene hennes ba deg holde deg unna henne når du fortsatt viste så mye eierskapsfølelse over hun etter det ble slutt og en heftig dose aggressiv og farlig adferd. Du er ikke noe bra mann om du forsvarer damer bare for å få noe igjen for det. Og det er åpenbart ikke fordi du oppriktig selv er i mot slutshaming at du gjorde det heller, sånn som du omtaler henne selv som "et ekte norsk ludder".
At damer fortsatt blir kalt for luddere og "mister ære" bedømt av menn for å ha kjærester, sexpartnere eller bare for å ikke ville ha akuratt deg er enda en grunn til hvorfor feminisme i Norge trengs.

Etter hun forteller du at du fikk deg en 3/10 som du bare så på som en dårlig erstatning. En dame du altså brukte emosjonelt og seksuelt for å få opp egoet ditt, enda prøver du å fremstille henne som skurken og klager over at hun heller ikke ville være sammen med deg og gjør deg til et ynkelig offer som damene dumper mens det er du som fremstår som en som aldri har respektert damer.
Vi alle opplever å bli dumpa, menn blir dumpa og kvinner blir dumpa og ikke-binære blir dumpa. Det er en del av livet å ha kjærlighetssorg og å lure på om man ikke er bra nok fordi man ikke fikk følelsene gjengjeldt, og alle opplever å være i forhold som tar slutt. Men vanlige folk legger ikke hat på kjønnet til den man har blitt såra av fordet. Hvis man har det så jævlig med seg selv etter et brudd så gå i terapi mann!

Du snakker om norske damer som en enhet. Ikke alle er som eksen til faren din som stakk når pengene tok slutt, de fleste damer er ikke golddiggers og gir blanke faen i om du har en enebolig på vestkanten eller en ettroms på østkanten så lenge du har livet på stell og behandler de bra. Men de er i sin fulle rett til å gjøre det slutt når de ikke vil være i forholdet lenger, om en kar spiller bort eller snorter bort spenna sine så er det ikke pga pengene at han blir dumpa. At noen ikke syntes at kvinner skal få ha fri vilje men må bli i forholdet bare for at ikke mannen skal bli skuffa er enda en grunn til at feminisme trengs. Damer er mennesker som deg og meg, de er individer med egen personlighet, egne interesser og eget liv. De eksisterer ikke for menn. Alle har rett til å velge vekk noe eller noen de ikke lenger har det bra med.
Man kan sameksistere på en god måte om man har samme verdier, interesser og holdninger, men ingen kan tvinge deg til å ha med et menneske, la oss si en kompis som har forandra seg til å bli en dust eller dere bare ikke har noe til felles lenger. Hvorfor skal det være anderledes og med mindre valgfrihet og større straff for grensesetting bare fordi den som velger vekk en annen er av kvinnelig kjønn?

Jeg er sjukt overraska, men samtidig ikke. Jeg er kanskje mer skuffa enn sjokka, fordi freak består stort sett av allrighte folk men sånne holdninger som det der hører ikke hjemme noe sted!

Shit ass..
Sist endret av celtseus; 3. juni 2022 kl. 23:48.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av celtseus Vis innlegg
Shit ass..
Vis hele sitatet...
sa jeg noe galt?
Sist endret av vindaloo; 4. juni 2022 kl. 00:53.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Med fare for å høres ut som en bitter incel så har dere her mine helt ærlige tanker, rett ut - null filter.

#1 Ikke klandre deg selv for mye. Er ikke nødvendigvis deg det feiler noe. Tenk på hvor hjernevaska norske damer blir av å sitte med mobil/sosiale medier/se på paradise hotel og andre ting som man blir dum av å se på, dag etter dag nesten 24/7. Det der er hovedgrunnen til at jeg aldri kan ha norsk dame igjen.

Ja, mange av de er pene men tenk godt gjennom om du virkelig holder ut et helt liv med sånne damer? Er det verdt det?

#2 Feminisme og woke suger balle - spør du meg så er det de største truslene vi står utenfor i den vestlige verden. Jeg skal gjerne støtte feminister hvis de er fra Afrika.... Norge? Aldri.

#3 Mitt syn på unge norske damer er at de jager status og penger mye mer enn utseende. Jeg kjenner karer som ser helt jævlig ut men de drar fortsatt norske damer. Fellesnevneren for disse er at de har masse penger og stor enebolig på Oslo's vestkant + de har selvtillit og er gode sosialt. Fattern min hadde også masse damer før i tida når han var millionær, når pengene og leiligheten forsvant så forsvant damene også. Tilfeldig?


Jeg ler av de som sier "asiatiske og latinske damer som er sammen med norske menn er bare ute etter penger og visum". Gå og se dere selv i speilet så skal vi se hvem som er størst hore - de eller utenlandske


#4 Hvis du på en eller annen måte greier å skaffe litt spenn så vurder å ta deg en lang ferie eller flytte til et annet land hvor du føler at damene liker deg for den du er. Reis for å ha det gøy og oppleve noe nytt, ikke bare pga sex og damer. Om du er for fiksert på sex så tror jeg det ødelegger mye for deg, uavhengig av om du er i Norge eller utenlands. Damer "lukter" det hvis du er desperat.

Skal ikke mye til for å bli deprimert av å bo i Norge - tenker ikke bare på damene. Jeg fikk boosta selvtilliten, humøret og sosiale ferdigheter etter jeg flytta utenlands og måtte tvinge meg selv ut av komfortsonen.

Det her blir langt og ganske personlig men føler at jeg trenger å få det ut:

Kjenner meg til en viss grad igjen i det du skriver.

Hadde en 10/10 blond/norsk kjæreste da jeg var ungdom, vet mange karer var sjalu på meg den gangen. Ble helt knust da hun gjorde det slutt, det ødela meg fullstendig, spesielt fordi hun fant seg ny type noen uker etter bruddet. Hun her er det jeg vil kalle definisjonen av et ekte norsk ludder.

Jeg banka opp karene som sa "hun er hore, hele skolen har pult henne". Var en ganske stygg sak men de fikk som fortjent.

Takken jeg fikk for å forsvare hennes ære? Foreldrene hennes nekta meg å møte henne igjen. Hadde så dårlig selvtillit etter det der. Var alene i cirka 6 mnd før jeg fikk en ny 3/10 som jeg bare så på som en dårlig erstatning for hun jeg hadde først. Til slutt var visst ikke jeg bra nok for henne heller.

I de 4-5 årene etter det var det omtrent bare horer i Amsterdam og lignende. Angrer på at jeg kunne nedverdige meg selv til det punktet, og de stakkars damene også. Når det er sagt så synes jeg det de gjør er en ærlig måte å hore rundt på sammenligna med hvordan 95%(~) av norske unge damer holder på.

Liker ikke å gi mennesker en score/poeng bare basert på utseendet. Det er kun for å få fram poenget i historien.
Vis hele sitatet...

Hva var det som gjorde at din 10/10 dame var så mye bedre enn din "3/10 erstatning dame"? Er det personlighet eller hvor mye pikksuging du fikk du vurderte disse kjærestene etter?

Ut ifra det du skriver høres der ut som at du hadde rutinemessige besøk til Amsterdam med flere runder med horer. Høres kanskje ut som at du har litt ufint kvinnesyn og tenker litt mer sex enn kjærlighet?
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Høres kanskje ut som at du har litt ufint kvinnesyn
Vis hele sitatet...
Ikke litt heller for det der er schoolshooter ekstremt!
Er ts en gryende en og siden han sier han ikke vil takle å bli avvist? Jeg lurer på det samme som krystallkongen..

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Rødt flagg. Hva hadde skjedd om du hadde blitt avvist, hadde du knivstukket personen eller brutt sammen?
Uansett, rødt flagg. En avvisning er ikke mer enn nettopp det. Og det er ikke verdens undergang.
Og en avvisning på seksuell tilnærmelse av en jente du er venn med betyr ikke automatisk at dere ikke er venner lenger.
Vis hele sitatet...
Avvisning trenger ikke engang være personlig særlig hvis det er noen du sjekker opp som du ikke kjenner godt. Blir du avvist respekter det og gå videre det er alltids en ny dag i morgen
Sitat av Don Vis innlegg
hvis jeg møter en jente på jobb/fritidsakvitet/fest/bar eller hvor som helst og vi snakker sammen, blir litt kjent osv.. hvordan kan jeg utvikle det til intimt forhold?

er det å bare spørre rett ut "skal vi pule?" eller er det bedre å spørre "kan vi kysse?" Er dette smart måte og finne ut om hun er interessert i meg seksuelt?

jeg har lite erfaring sosialt som dere ser, så jeg har aldri skjønt hva folk mener med "det bare skjer". hvordan "skjer det bare" ??
Vis hele sitatet...
Oisann.. Nei det er ikke sånn det funker, nei.
Don
Trådstarter
16 1
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Oisann.. Nei det er ikke sånn det funker, nei.
Vis hele sitatet...
så hvordan fungerer det? om jeg blir kjent med en jente fra et eller at annet sted, hva skal jeg si eller gjøre for å få sex eller forhold med henne? hva om hun er tiltrukket av meg, men er for sjenert til å vise eller si det. hvordan blir det noe ut av det da?
Du trenger en viss grad av sosial trening og antenner for å presse grensene sakte men sikkert. På en måte sånn at man vet at begge har lyst.

Det er vanskelig å forklare kortfattet.

Du må hvertfall ikke forvente å gå fra en innesittende asosial einstøing til dreven sjarmør over natta bare pga noen råd du får her.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Med fare for å høres ut som en bitter incel så har dere her mine helt ærlige tanker, rett ut - null filter.

#1 Ikke klandre deg selv for mye. Er ikke nødvendigvis deg det feiler noe. Tenk på hvor hjernevaska norske damer blir av å sitte med mobil/sosiale medier/se på paradise hotel og andre ting som man blir dum av å se på, dag etter dag nesten 24/7. Det der er hovedgrunnen til at jeg aldri kan ha norsk dame igjen.

Ja, mange av de er pene men tenk godt gjennom om du virkelig holder ut et helt liv med sånne damer? Er det verdt det?

#2 Feminisme og woke suger balle - spør du meg så er det de største truslene vi står utenfor i den vestlige verden. Jeg skal gjerne støtte feminister hvis de er fra Afrika.... Norge? Aldri.

#3 Mitt syn på unge norske damer er at de jager status og penger mye mer enn utseende. Jeg kjenner karer som ser helt jævlig ut men de drar fortsatt norske damer. Fellesnevneren for disse er at de har masse penger og stor enebolig på Oslo's vestkant + de har selvtillit og er gode sosialt. Fattern min hadde også masse damer før i tida når han var millionær, når pengene og leiligheten forsvant så forsvant damene også. Tilfeldig?


Jeg ler av de som sier "asiatiske og latinske damer som er sammen med norske menn er bare ute etter penger og visum". Gå og se dere selv i speilet så skal vi se hvem som er størst hore - de eller utenlandske


#4 Hvis du på en eller annen måte greier å skaffe litt spenn så vurder å ta deg en lang ferie eller flytte til et annet land hvor du føler at damene liker deg for den du er. Reis for å ha det gøy og oppleve noe nytt, ikke bare pga sex og damer. Om du er for fiksert på sex så tror jeg det ødelegger mye for deg, uavhengig av om du er i Norge eller utenlands. Damer "lukter" det hvis du er desperat.

Skal ikke mye til for å bli deprimert av å bo i Norge - tenker ikke bare på damene. Jeg fikk boosta selvtilliten, humøret og sosiale ferdigheter etter jeg flytta utenlands og måtte tvinge meg selv ut av komfortsonen.

Det her blir langt og ganske personlig men føler at jeg trenger å få det ut:

Kjenner meg til en viss grad igjen i det du skriver.

Hadde en 10/10 blond/norsk kjæreste da jeg var ungdom, vet mange karer var sjalu på meg den gangen. Ble helt knust da hun gjorde det slutt, det ødela meg fullstendig, spesielt fordi hun fant seg ny type noen uker etter bruddet. Hun her er det jeg vil kalle definisjonen av et ekte norsk ludder.

Jeg banka opp karene som sa "hun er hore, hele skolen har pult henne". Var en ganske stygg sak men de fikk som fortjent.

Takken jeg fikk for å forsvare hennes ære? Foreldrene hennes nekta meg å møte henne igjen. Hadde så dårlig selvtillit etter det der. Var alene i cirka 6 mnd før jeg fikk en ny 3/10 som jeg bare så på som en dårlig erstatning for hun jeg hadde først. Til slutt var visst ikke jeg bra nok for henne heller.

I de 4-5 årene etter det var det omtrent bare horer i Amsterdam og lignende. Angrer på at jeg kunne nedverdige meg selv til det punktet, og de stakkars damene også. Når det er sagt så synes jeg det de gjør er en ærlig måte å hore rundt på sammenligna med hvordan 95%(~) av norske unge damer holder på.

Liker ikke å gi mennesker en score/poeng bare basert på utseendet. Det er kun for å få fram poenget i historien.
Vis hele sitatet...
Shit ass. Dette er seriøst noe av det verste jeg har lest her. Garantert topp ti prosent. Du generaliserer og har utviklet et forferdelig syn på andre mennesker basert på hva? At du ble dumpa? At du gjorde dumme ting som banke opp andre karer, det er ikke hennes feil. Du gjorde det.

Hva har verden gjort deg som får deg til og tro at det er ok for deg å kjøpe sex?

Seriøst, ta en prat med fagfolk før du drar forsider i landets aviser. Det virker som du har masse innestengt hat og dårlig menneskesyn kombinert med at du setter deg selv over alle andre og det virker som du tenker at verden skylder deg noe.

Ja noen damer er "horer", og ligger seg til suksess. I norge som ellers i verden. Du kan ikke si at "alle norske damer er horer". Du velger naturligvis hvilke damer du jager, kutt ut den incel greia. Det er farlig. Ikke mariner et helt liv i dårlige følelser pga noen episoder langt tilbake i tid. Dere var unge begge to. Det var aldri meningen at dere skulle vare evig. Kom deg videre mann.
Sist endret av _abc_; 5. juni 2022 kl. 16:45.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Med fare for å høres ut som en bitter incel så har dere her mine helt ærlige tanker, rett ut - null filter.
<snip>
Vis hele sitatet...
Vennligst invester i et filter neste gang.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Med fare for å høres ut som en bitter incel så har dere her mine helt ærlige tanker, rett ut - null filter.
Vis hele sitatet...
Du hørtes virkelig ut som en bitter incel ja.
Når du vurderer damer på tierskalaen er det da kun på utseende, eller gis det poeng på personlighet og intelligens også?
Hvor mener du at du selv ligger på skalaen ut fra samme kriterier?
Foreslår at vi dropper personlighetsanalysen av Makkamann Han har nok tatt poenget i den grad det går an over et forum på nettet.

Neste skritt får være å prate med noen i virkeligheten og endre holdninger basert på erfaringer i virkeligheten!

Jeg og TS er sikkert veldig interessert i flere velformulerte svar på spørsmålet som oppsummert vel var omtrent

"hvordan vite/få vite om noen liker deg og muligens vil ligge med deg?"

Tiltrekning!

Dette er et jævlig komplisert tema og det er utallige små faktorer som spiller inn.

Men det er mye å lære av responsene som har kommet til Makkamann sitt innlegg.
Der får du en brøkdel av svaret på det store spørsmålet.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg og TS er sikkert veldig interessert i flere velformulerte svar på spørsmålet som oppsummert vel var omtrent

"hvordan vite/få vite om noen liker deg og muligens vil ligge med deg?"
Vis hele sitatet...
Akkurat det er jo et ganske enkelt spørsmål å besvare.

Casually Explained: Is She Into You? (2,5 min)
Sist endret av Realist1; 6. juni 2022 kl. 17:32.
Du vil hoppe rett til intimitet, men ville du ligget med deg selv om du var en dame som hadde livet på stell og skulle finne noen å kose med en lørdags kveld? Hvordan skulle dere bondet? Har du en jobb eller en hobby er det så mye enklere å skape en god connection. Det er ingen rettighet å få et ligg, start heller med å skape verdi i livet ditt.