Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2590
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei igjen, måtte lage ny tråd for dette - beklager.

Skal over svenskegrensa og til Åre, men selv etter at mange sier at det er good så bæder jeg fortsatt. Gidder helt ærlig ikke å bli tatt...

Hvor er beste plassen å gjømme hasj/kokain på? Tenkte å stappe weed’en i trusa, men litt usikker på om hund fortsatt kommer til å lukte det lol. Har dere forslag?
Anonym bruker
"Hylende Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vakuumpakk det sterilt,vask med sprit,putt i kondom skli opp i ræva. problem solved på en litt ubehagelig måte.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såklart lukter hunder det om du stikker det i trusa. At du ikke vet det sier meg at du er alt for ung og naiv til å drive med smugling. Hunder kan lukte det om man har dytta det opp bak i rumpa også .
Eneste hunden ikke lukter er om du har svelga det, men kan fortsatt lukte rester på hender eller klesplagg.

Hvis du ikke gidder å bli tatt så får du droppe prosjektet helt. Det er alltid en risiko for å bli tatt.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såklart lukter hunder det om du stikker det i trusa. At du ikke vet det sier meg at du er alt for ung og naiv til å drive med smugling. Hunder kan lukte det om man har dytta det opp bak i rumpa også .
Eneste hunden ikke lukter er om du har svelga det, men kan fortsatt lukte rester på hender eller klesplagg.

Hvis du ikke gidder å bli tatt så får du droppe prosjektet helt. Det er alltid en risiko for å bli tatt.
Vis hele sitatet...
Ja, det er åpenbart at jeg er ung og kan lite om smugling, men dette er en 1 gangs greie og det gjelder en ganske lav mengde
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men takk for svar!
Tipper du kjører over storlien? Ca 10 år siden sist jeg så tollere der, og aldri har de stått med hund. Jeg har hatt med endel småsnusk over grensa der uten stress.
Anonym bruker
"Forferdet Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vis det bare et snakk om noen gram så kan du jo sjul det på pungen å om du ser tollere kast det ut av vindue.
Hva er vitsen med å skjule det på pungen om man uansett kaster om man ser tollere? Ha det i hånda du
Anonym bruker
"Redd Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke du fortelle NÅR du skal til Åre i Sverige med det samme? Så Tollen er forberedt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
vakuumpakk det sterilt,vask med sprit,putt i kondom skli opp i ræva. problem solved på en litt ubehagelig måte.
Vis hele sitatet...
Om det strides de lærde.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ikke du fortelle NÅR du skal til Åre i Sverige med det samme? Så Tollen er forberedt.
Vis hele sitatet...
Eller bare ringe tipstelefonen og si ifra?

https://www.toll.no/no/om-tolletaten...tipstelefonen/
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Jeg hadde kjørt to biler for sikkerhetsskyld en som kjører noen kilometer foran og gir klarsignal om det står tollere ute og vinker inne folk, er det ingen der så er du good to go.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Jeg hadde kjørt to biler for sikkerhetsskyld en som kjører noen kilometer foran og gir klarsignal om det står tollere ute og vinker inne folk, er det ingen der så er du good to go.
Vis hele sitatet...
Har no kjennskap til dette området, altså to biler er fint men langt ifra sikkerhet mtp at tollkontroll. Nå er jeg dog ikke tatt turer i nordligere overganger enn de i Kongsvinger-områdene men er bilen registrert på autosys-systemet deres hjelper det fint lite at bil nr 1 gir klarsignal når alarmen går når bil nr 2 passerer. Husk at tollerne på spesielt mindre overganger gjerne tar deg når du først har kjørt et stykke inn.
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
Ikke svelg det hvis det bare er snakk om småtteri til eget bruk. Snakker av erfaring
Har reist fra Trøndelag over Storlien til Åre et par håndfull ganger, som regel med en håndfull ferdigrulla og evt. några knips. La siggpakken med prerolls vis-a-vis klipsposen med knips i toalettmappa og tenkte ikke noe videre over det før jeg var fremme. Kjørte alltid egen bil.

Når det kommer til å frakte mer enn lovlig kvote snus tilbake igjen fra Sverige langs samme rute blir jeg stort sett stoppet 50% av gangene ved kjøring av privatbil, så langt kun én av ti ganger ved bruk av gratisbuss eller gruppebuss.

TL-DR; Tryggere å frakte dop østover enn snus vestover.
Sist endret av haiskalle; 23. april 2022 kl. 06:25.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei igjen, måtte lage ny tråd for dette - beklager.

Skal over svenskegrensa og til Åre, men selv etter at mange sier at det er good så bæder jeg fortsatt. Gidder helt ærlig ikke å bli tatt...

Hvor er beste plassen å gjømme hasj/kokain på? Tenkte å stappe weed’en i trusa, men litt usikker på om hund fortsatt kommer til å lukte det lol. Har dere forslag?
Vis hele sitatet...
Hvordan er det du skal reise til Sverige da?
Hvis du skal reise kollektivt som på buss eller tog, da er det bare å legge det et sted slik at du ikke har det på deg, men på et sted hvor du har sånn nogenlunde kontroll på det
Hvis du ikke har det på deg, så risikerer du bare å miste greiene og ikke straff
Bare les denne artikkelen:
https://www.nrk.no/osloogviken/fant-...eier-1.7734400

Men jeg vil uansett anbefale å bruke buss fremfor tog hvis du skal frakte ulovlige varer, da det er mye oftere tollkontroll på tog enn buss.
Skal du fra norge til sverige blir du ikke sjekka og ihvertfall ikke med bikkje. Ingen som smugler store mengder kjører det ut av Norge alltid inn til Norge fordi det er her det er dyrt utlandet det er billig. Kokain ville jeg holdt langt unna magesekken om ikke du vet 100% hva du driver med. Men hvis det er 5g bønne du skal ha med kan du for sikkerhets skyld ha det i hånden og hvis de stopper deg så svelger du det fort. Men det går bra blir ike stoppa aldri hørt om en gang noen blitt stoppa den veien
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Priser i Sverige er jo latterlig billige i forhold til Norge.
Produkter kjøpt der selges for dobbel pris her.
Forstår godt at folk tenker på smugling når det er sånn.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Priser i Sverige er jo latterlig billige i forhold til Norge.
Produkter kjøpt der selges for dobbel pris her.
Forstår godt at folk tenker på smugling når det er sånn.
Vis hele sitatet...
Ja men TS snakker om å smugle fra Norge til Sverige
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ja men TS snakker om å smugle fra Norge til Sverige
Vis hele sitatet...
Sorry, my bad.
Fikk ikke med meg akkurat den delen og trodde det dreide seg om andre vegen.