Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1249
Så jeg lagde noen muffins i forgårs av hasj og jeg smeltet det i smør på lav varme men er bekymret jeg skulle decarbet det i ovn først eller hatt det lengre i smøret. Jeg blandet det lenge inn til det ikke var noen klumper igjen men blandet det i muffinsmiks også hadde jeg det i ovnen på 150 grader ca. Har jeg ødelagt de? jeg spiste 1 stykke som hadde sånn 0,4g i seg. Jeg fikk litt funk men ikke helt det jeg forventet.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger ikke decarbe når det er hasj
Før du taki medesinsk pot er d sinnsykt lett å laga te av å det trenges ikke decarbing,da får di forventa funk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger ikke decarbe når det er hasj
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke det om jeg tørr spørre?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvorfor ikke det om jeg tørr spørre?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe fasitsvar på spørsmålet, men fra det jeg har lest er det noen produksjonsmetoder som i praksis decarber produktet. Slik har jeg skjønt det kan det uansett være nyttig med decarbing om man vil få så mye utbytte som mulig, men i mange tilfeller er det ikke nødvendig. I sterk motsetning til grønt.

Fra egne erfaringer er det spesielt mørk og oljete hasj som ikke trenger decarbing. Den mørkeste, mest klissete og seigeste hasjen jeg har vært borti kunne jeg bare blande ut i peanøttsmør uten varmebehandling og få god effekt av å spise. Hasj generelt har jeg alltid bare blanda ut i olje på svak varme og fått god effekt av, men jeg har som regel alltid fått tak i seig og oljete hasj. Grønt derimot har jeg aldri hatt noe særlig suksess med, til og med når jeg decarber det. Hasj er rett og slett mye letter å lage edibles med.