Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2068
Fuck Mr. Plod!
Heisann mine freaks.

Jeg skal på Ozora Psytrance festival i sommer og dette blir min første gang på festival og jeg blir å dra alene.

Jeg har planer om å være rusa fleste dagene.

Jeg har kun tatt sopp og lsa frø når det kommer til psykadelika, aldri hatt tid til å ta lsd selvom jeg er sikker på at det er noe jeg hadde digget (sterk psyke)

Vil dere anbefale og ta en test tur hjemme før jeg skal på festival eller kan jeg ta en tab i hengekøyen min på festivalen, for å så sakte bevege meg mot musikken når jeg føler meg trygg nokk til det?


Hvilke andre drugs egner seg til psytrance festival? 2-cb, ecstacy, sopp og kanskje amfetamin?

Weed blir det uansett, mest for å komme i kontakt med folk den første dagen
Hvor gammel er du ?
Anonym bruker
"Umulig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde helt klart bli vant til ruseffekten i trygge og kjente omgivelser først
Ville tatt en test-tur først så du vet hva du kan forvente deg. LSD kan være heftig å burde tas i trygge omgivelser med folk du stoler på. På en festival er denne tryggheten nedsatt. Personlig ville jeg ikke tatt LSD på festival. Men det er meg. Alle har forskjellige preferanser.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Jerna Vis innlegg
Hvor gammel er du ?
Vis hele sitatet...
Er i 20 åra

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du burde helt klart bli vant til ruseffekten i trygge og kjente omgivelser først
Vis hele sitatet...
Føler meg aldri trygg på psykadelika i mine kjente omgivelser når jeg turer på sopp drar jeg alltid til oslo, føler meg 10x tryggere der fordi ingen kjenner meg

Kommer nokk til å ta lsd på festivalen uansett om jeg rekker en test tur eller ikke.

Psytrance gir meg en glede som jeg aldri har opplevd før

Sitat av Sondre Vis innlegg
Ville tatt en test-tur først så du vet hva du kan forvente deg. LSD kan være heftig å burde tas i trygge omgivelser med folk du stoler på. På en festival er denne tryggheten nedsatt. Personlig ville jeg ikke tatt LSD på festival. Men det er meg. Alle har forskjellige preferanser.
Vis hele sitatet...
Stoler faktisk ikke på noen, eneste jeg stoler på er megselv
Sist endret av Nøddy; 5. mars 2022 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tenker dosering er nøkkelen her, og dette er jo individuelt.
Kan bli stress å få ego-død eller bli forvirret som man ofte kan bli..


Så en test tur kan gjøre god nytte her.

Personlig ville jeg ha følt meg 'tryggere' med en god venn med meg på noe sånt.
Psykedelika på psy-festivaler er helt topp.

Var på mange psy-festivaler når var yngre og hadde aldri noen dårlige opplevelser. Kan ikke huske å ha sett noen andre skli ut heller så det går nok helt fint.

Generelt gode vibber. Er ikke som Roskilde og andre fyllefestivaler.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Psykedelika på psy-festivaler er helt topp.

Var på mange psy-festivaler når var yngre og hadde aldri noen dårlige opplevelser. Kan ikke huske å ha sett noen andre skli ut heller så det går nok helt fint.

Generelt gode vibber. Er ikke som Roskilde og andre fyllefestivaler.
Vis hele sitatet...
Jeg hakke peiling, men jeg tenkte akkurat dette selv.

På en slik festival er det sikkert nok av mennesker som en blir kjent med underveis som vet hvordan å hjelpe når det trengs. Klart, å ta det litt pent er nok lurt uansett.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Dosering vil jo evt. Være ganske lav men stor nokk.

Musikken er jo en rus i seg selv
Du bør vel kanskje ta et par test runs for å finne en god festivaldose da.

Kjedelig å gå for høyt ut på første dag å bli så sliten at resten blir bare sløvt :P
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Du bør vel kanskje ta et par test runs for å finne en god festivaldose da.

Kjedelig å gå for høyt ut på første dag å bli så sliten at resten blir bare sløvt :P
Vis hele sitatet...
Starter lavt, lsd noen dager, 2cb noen dager og ket noen andre dager. + Hviledager.

Hele opplegget varer i 11 dager
Anonym bruker
"Umulig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Føler meg aldri trygg på psykadelika i mine kjente omgivelser når jeg turer på sopp drar jeg alltid til oslo, føler meg 10x tryggere der fordi ingen kjenner meg
Vis hele sitatet...
Høres ut som risikosport du driver med. Er du ikke redd for å bli utsatt for overgrep? Greit nok at risikoen er større om du er jente men det er i rusa fastsammenheng menn går etter menn også og kansje spesielt alene uten å kjenne noen og i annen by er du ekstra utsatt med nedsatt bevissthet og orienteringsevne pga psykedelikaen
Anonym bruker
"Umulig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Dosering vil jo evt. Være ganske lav men stor nokk.

Musikken er jo en rus i seg selv
Vis hele sitatet...
Ja alle jeg kjenner som har dratt på ozora for å ture har endt opp med å være mer edru enn tura fordi musiken er rus i seg selv
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som risikosport du driver med. Er du ikke redd for å bli utsatt for overgrep? Greit nok at risikoen er større om du er jente men det er i rusa fastsammenheng menn går etter menn også og kansje spesielt alene uten å kjenne noen og i annen by er du ekstra utsatt med nedsatt bevissthet og orienteringsevne pga psykedelikaen
Vis hele sitatet...
Sikkert 500x farligere å dra på byen alene i norge. De folka der er så forelska i verden at jeg tror det skal gå bra.
personlig ville jeg startet dag 1 med 2x 140 ug . dag 2 ville jeg peisa på med 5g penis envy og dag 3... tja kansje noe amf & 2cb.. uansett kos deg man , less is more
Anonym bruker
"Umulig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Sikkert 500x farligere å dra på byen alene i norge. De folka der er så forelska i verden at jeg tror det skal gå bra.
Vis hele sitatet...
Tenkte mer på banen din om å dra til oslo på sopptur alene og du oppgir å ikke kjenne noen der. Håper det er for å gå en deilig tur i marka og ikke henge nede i byen i sene timer uten virkelighetskontakt. Ta vare på deg
Anonym bruker
"Umulig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanen din*
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte mer på banen din om å dra til oslo på sopptur alene og du oppgir å ikke kjenne noen der. Håper det er for å gå en deilig tur i marka og ikke henge nede i byen i sene timer uten virkelighetskontakt. Ta vare på deg
Vis hele sitatet...
jeg er voksen.... og oslo er ikke i nærheten av så farlig som enkelte skal ha det til å være, har tura flere ganger i oslo. men ikke i sentrum, jeg er jo ikke helt løk heller.

sitter på en fjell topp og ser utover oslo

Sitat av Sæd Vis innlegg
personlig ville jeg startet dag 1 med 2x 140 ug . dag 2 ville jeg peisa på med 5g penis envy og dag 3... tja kansje noe amf & 2cb.. uansett kos deg man , less is more
Vis hele sitatet...
2x 140ug? det var mye mere enn jeg hadde planlagt

tenkte kanskje 150ug første dagen :P er jo en grense for hvor galt det kan gå på 150ug.
Sist endret av Nøddy; 5. mars 2022 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Starter lavt, lsd noen dager, 2cb noen dager og ket noen andre dager. + Hviledager.

Hele opplegget varer i 11 dager
Vis hele sitatet...
Hvis du skal ta syre flere ganger så bør du i såfall ta det første og siste dagen, toleransen kommer med en gang og er borte etter ~2 uker. Jeg ville tatt 150 ug en av de første dagene og 200-250 en av de siste dagene.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av RodLue Vis innlegg
Hvis du skal ta syre flere ganger så bør du i såfall ta det første og siste dagen, toleransen kommer med en gang og er borte etter ~2 uker. Jeg ville tatt 150 ug en av de første dagene og 200-250 en av de siste dagene.
Vis hele sitatet...
hørte noen si at de tokk lsd hver dag men at de doblet dosen hver gang :P

men ja, blir nokk ikke hver dag
Har god erfaring med å ta det på festival. Ikke første gangen vel og merke men hadde nok gått greit det også. Ihvertfall om du har trippa før på sopp. Så lenge man har et telt eller en plass man kan trekke seg tilbake ved behov bør det gå fint.

Det er som regel mange andre som også tripper og lignende og folk er der for å ha det gøy ikke for å gjøre det kjipt for andre. Tar mye mindre på festival enn om jeg er alene/ med et par venner. (100-200ug)
Se an atmosfæren og folka. For meg ble Ozora helt feil, folkene jeg reiste med ble feil og da ble det også feil med sopp/syre. Elsker musikkfestivaler og har ingenting i mot drugs, men for meg virka Ozora som ren dopfestival hvor det tilfeldigvis også ble spilt musikk. Ellers er jo omgivelsene fantastisk og det skal sies at det er 10 år siden jeg var der.