Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 646
Hei medfreaks! Lenge siden jeg har postet noe her nå, men trenger noen råd.

Jeg la røyking på hylla for rundt fem år siden etter å ha røkt i 20 år. Det var blitt en uvane mer enn noe annet, jeg var konstant fjern og det ble etter hvert et pengesluk også. Jeg har røkt etter at jeg slutta, men veldig lite/sjelden.

Nå har jeg flyttet til et land med lovlig regulert Cannabis-salg og jeg fant ut at jeg måtte i alle fall prøve. Problemet er bare at jeg ikke klarer å røyke lenger, det er rett og slett for ubehagelig, og det ødelegger opplevelsen. Har prøvd mange forskjellige typer uten at det gjorde noen stor forskjell. De eneste gangene jeg makter å røyke noe i nærheten av en hel joint er når jeg har drukket en del alkohol.

Nå er det ikke noen manko på andre typer Cannabis-produkter, så jeg har gått til innkjøp av munnspray, kapsler og olje for å se om det kanskje kan være noe. Problemet her er at jeg merker veldig lite effekt. Jeg sover godt og lenge, men uansett hvor mye jeg tar (som er myyyye mer enn de på cannabis-butikken sier jeg skal ta) så blir jeg ikke fjern, men bare sløv/trøtt. Har prøvd Sativa, Indica, hybrid, THC-dominant, CBD-dominant, balansert etc. Tilsynelatende er det eneste jeg oppnår med å ta mer at jeg får mer hangover dagen etter.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har lite erfaring med andre inntaksmåter enn røyking. Er dette normalt?
Prøv å lage edibles. Finner mange fine oppskrifter på forumet her.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=254093
Judaz's Avatar
Trådstarter
Takk for tipset! Skal jeg bruke grønt eller kan jeg bare tilsette olje? Brunt er ikke å få tak i her, men de har noe de kaller kief, samt egne produkter for matlaging.

https://www.sqdc.ca/en-CA/extracts/c...ng-ingredients

Beklager dumme spørsmål, men jeg er helt grønn her. Vil egentlig bare finne enkleste/sunneste inntaksmåte.

EDIT: de har faktisk hasj her også.
Sist endret av Judaz; 25. februar 2022 kl. 03:03.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje hasj bare ikke er for deg lenger? Mange som kommer dit og da er det ikke vits i å tvinge det i seg.
Judaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje hasj bare ikke er for deg lenger? Mange som kommer dit og da er det ikke vits i å tvinge det i seg.
Vis hele sitatet...
Du har kanskje rett. I alle fall delvis rett. Det var jo litt av grunnen til at jeg kutta det ut i utgangspunktet. Jeg føler liksom jeg har ventet hele livet på at marijuana skulle bli lovlig og når det først skjer så kan jeg ikke lenger