Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1606
Sitter på endel tramadol jeg fikk fra legen. Lurer på hvor mange dager i strekk man kan ta tramadol før man utvikler abstinenser, pleier å ta rundt 4-500mg om gangen.
Gikk på 150mg daglig, i 2mnd, følte meg kun rastløs, og søvnproblemer. Ikke noe alvorlige søvnproblemer.
Merka det på dag 3 om jeg ikke tok noe da etter å ha tatt det 2 dager på rad.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Harek Vis innlegg
Merka det på dag 3 om jeg ikke tok noe da etter å ha tatt det 2 dager på rad.
Vis hele sitatet...
Hva merka du? Hvordan?
Veldig individuelt. Klarte meg helt fint etter 1 uke. Good times
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukt Tramadol i lang tid, rundt 400 mg pr døgn. Hatt opphold på ett par måneder nå. Tok en 200 mg depot her om dagen, grunnet mye smerter. Etter noen timer ble jeg svært kvalm, og kastet opp flere ganger.

Kvelden etter tok jeg ikke smertestillende, og kjente snodig nok på det som minner om abstinenssymptomer som svetting og uro.
Veldig inviduelt, lurt å følge rådene fra legen og trappe ned når du skal slutte for å få minst mulig avstinenser.
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Sitter på endel tramadol jeg fikk fra legen. Lurer på hvor mange dager i strekk man kan ta tramadol før man utvikler abstinenser, pleier å ta rundt 4-500mg om gangen.
Vis hele sitatet...
Sikkert et dumt spørsmål mtp mengden, men tar du tram for smertelindring eller rusen sin del?
Om det er det siste og du venner deg på følelsen av opiatrus i hverdagen, vil jeg påstå at det du kommer til å merke best er psykiske abstinenser. Dagene blir tomme og kjedligere uten, timene føles atskillig lengre.. Går du i fella og bruker det over lengre tid (uker, måneder) så vil det være noe vanskelig å gå av.