Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2100
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg tatt litt knust heroin og litt knust amfetamin og røyket det sølvfolie???
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såvidt jeg veit må amfetamin være HCL for å kunne røykes effektivt. Det meste av amfetamin i Norge er amfetamin sulfat, ikke amfetamin HCL.
Foruten om det, skjønner jeg ikke helt vitsen med å røyke uppers og downers samtidig?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Foruten om det, skjønner jeg ikke helt vitsen med å røyke uppers og downers samtidig?
Vis hele sitatet...
Fordi det er jævlig digg, hva tror du?

Det er ikke vits i å røyke fart nei.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såvidt jeg veit må amfetamin være HCL for å kunne røykes effektivt. Det meste av amfetamin i Norge er amfetamin sulfat, ikke amfetamin HCL.
Foruten om det, skjønner jeg ikke helt vitsen med å røyke uppers og downers samtidig?
Vis hele sitatet...
Er noen av amfetamin-preparatene fra apotek HCL? Attentin eller aduvanz? Røykbart?
Albert.Stein.Stein.
35 1
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Er noen av amfetamin-preparatene fra apotek HCL? Attentin eller aduvanz? Røykbart?
Vis hele sitatet...
Hvilke rekkefølge ville dere tart for og bli mest fjern da? Har dette
6mg xanax, 0.5g amf, 1g hasj, 0.6g heroin og 1 pils
Sitat av Jens Vis innlegg
Hvilke rekkefølge ville dere tart for og bli mest fjern da? Har dette
6mg xanax, 0.5g amf, 1g hasj, 0.6g heroin og 1 pils
Vis hele sitatet...
Rekkefølge for det? Ta det du føler for. Herregud. Om det er bra? Abslutt ikke.

Er jo ikke oss som setter grenser for deg, det der får du tukle med selv.
Sitat av Jens Vis innlegg
Hvilke rekkefølge ville dere tart for og bli mest fjern da? Har dette
6mg xanax, 0.5g amf, 1g hasj, 0.6g heroin og 1 pils
Vis hele sitatet...
Tror Jenser'n må roe den ned litt før vi ender opp med en ny død freaker. Posthistorikken din er jo helt absurd
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Tror Jenser'n må roe den ned litt før vi ender opp med en ny død freaker. Posthistorikken din er jo helt absurd
Vis hele sitatet...
Hva, tror du han kommer til og roe ned etter kommentaren din? Nada innhold i posten din, bare roe ned? Hva positivt bidrar det?

Glad anonym funksjonen er her, synd han glemte og klikke. Burde automatisk vær anonym når man starter en tråd anonym for og sleppe disse kommentarene.

Ts: Vist du skal mixe disse anbefaler jeg du dropper heroinen. Litt xanax med amfen, fyre en blås med en pils på sida. Hørest ut som en fin kveld.

Vist heroinen skal inntas anbefaler jeg du dropper det andre og bare fyrer en j med den, slepper du noen farlige interaksjoner.

God kveld.
Sitat av Jens Vis innlegg
Hvilke rekkefølge ville dere tart for og bli mest fjern da? Har dette
6mg xanax, 0.5g amf, 1g hasj, 0.6g heroin og 1 pils
Vis hele sitatet...
Herregud for noen surpromper i kommentarfeltet.

Jeg vil ikke svaret på røykingen, fordi det ville jeg ikke gjort selv.

Men jeg ville tatt litt amf, pils og xanax.. go deilig rus!! men det er nå jeg, kanskje dere gutter liker noe annet
Anonym bruker
"Ergerlig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mine dager hadde jeg koka opp heroinen og xanaxen for så og drysse en god klype amfetamin i. Filtrert og trekt opp, jeg skøyt i åra men kompisene mine satte seg rævsmeller i pumpen. Anbefales dog ikke om du ikke har toleranse eller vet litt hva du driver med.

Men ta en xanax og så en liten stripe hest med en påfølgende stripe makka funker vel også
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tryggest:

Speed ca 250mg intranasalt.
Røyk 100mg minus på folie

Speed først fordi den «uskadeliggjør» minusen. Ta en xan bar når du skal sove.

Bang for the buck (anbefales ikke):

Xanax bar
250-400mg speed IV ettersom toleranse
Røyk minus på folie for å justere.

Sistnevnte var min favoritt i mine glansdager, men det skal dog sies at jeg var sprøytenarkoman. Anbefaler IKKE.