Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2374
Enkelt og greit, hva gjør de med juletrær som ikke blir solgt? Jeg regner med at de blir brent men skulle jo tro at de kunne blitt gitt bort til forskjellige institusjoner og trengendes osv. om noen vet så vil jeg gjerne vite
Har du noe erfaring med at de ikke blir solgt?
Har en kompis som gjør dette hver vinter og de blir solgt, det er egentlig bare spørsmål om når. Altså hvor lenge før jul de går tom, pakker sammen å tar juleferie.
Sitat av Dough Vis innlegg
Har du noe erfaring med at de ikke blir solgt?
Har en kompis som gjør dette hver vinter og de blir solgt, det er egentlig bare spørsmål om når. Altså hvor lenge før jul de går tom, pakker sammen å tar juleferie.
Vis hele sitatet...
Nei altså var bare et spørsmål som ble stilt og som fikk meg til å tenke
Sitat av Makkapakka20 Vis innlegg
skulle jo tro at de kunne blitt gitt bort til forskjellige institusjoner og trengendes osv.
Vis hele sitatet...
tar du den jobben?
ringe rundt, avtale tid og dato pluss levering? 0kr timen.
Sitat av magnet Vis innlegg
tar du den jobben?
ringe rundt, avtale tid og dato pluss levering? 0kr timen.
Vis hele sitatet...
På ettermiddagen på juleaften fordi juletrepusheren prøver å selge helt frem til jul....
Sitat av magnet Vis innlegg
tar du den jobben?
ringe rundt, avtale tid og dato pluss levering? 0kr timen.
Vis hele sitatet...
For det er jo så vanskelig å løfte det fuckings røret og gi beskjed om at ansatte i div pleiehjem og institusjoner kan hente gratis juletre

Hvorfor skal man få veldedighet til å høres så jævlig vanskelig ut?
Jeg ville hugget ned tre ettersom ting blir solgt. Problem løst til neste år!
Sitat av Fomo Vis innlegg
Jeg ville hugget ned tre ettersom ting blir solgt. Problem løst til neste år!
Vis hele sitatet...
Juletrærne er ofte importert fra feks Danmark.
Naboen min som selger juletrær som blir til overs klyver det om til vedkubber og pakker det i 60L vedsekker.