Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1041
Skal hjem til julen, og der er det forbudt å ta seg en liten røyk. Så da tenkte jeg å bake kjeks.

Jeg har bare vært med å bakt eller laget skakkao.....
Har prøvd en gang før, men da funka det ikke. Smuldra hasj oppi smøret. Så i kake miksen, men null effekt. Var det for sterk varme?

Skal ha 15 kjeks. Tenkte å bruke 5 gram.

Trenger oppskrift og en god fremgangsmåte.
Fuck Mr. Plod!
Lag heller cannabutter og kjeksene hver for seg, så kan du heller lage krem å ha oppå kjeksen
Jeg ville dekarboksylert først for å omgjøre THC syren til ∆9-THC og laget olje. Da har du helt kontroll på dekarboksyleringen, så vet du at resultatet blir bra. Enkelt å dosere også så lenge du kjenner potens/mengde.
Hvis du har tid og lyst må mest for "Pengene" så decarber du cannabis en først, enig med stranger der.
Kan ha med steketemp og tid at det ikke ble særlig sist da. For å unngå at du ødelegger virkestoffene ville jeg unngått steketemperatur over 130 grader. Gå heller for litt lenger steketid om nødvendig. Etter min erfaring så går det meste av kjeks og småkaker med cannabis fint ved steking på 120-130 c, med 5 til 10 min lengre steketid enn for vanlig bakst. ✌️
Tusen takk for svar! Ble cannabutter i første omgang. Må du ikke ha en type sprit for å skille oljen?
Sitat av yomomma Vis innlegg
Tusen takk for svar! Ble cannabutter i første omgang. Må du ikke ha en type sprit for å skille oljen?
Vis hele sitatet...
Hææ? Skille hvilken olje?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hææ? Skille hvilken olje?
Vis hele sitatet...
Han tenker nok på å ekstraktere thc-olje, at man må ha løsemidler(alkohol) i prosessen.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Han tenker nok på å ekstraktere thc-olje, at man må ha løsemidler(alkohol) i prosessen.
Vis hele sitatet...
AAhh ok, jeg brukte denne
https://blankbil.no/produkt/eksterio...BoCveQQAvD_BwE