Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1693
Spm jeg har fått masse å gått masse på somadril.
I dag fant jeg noen gamle må være 15år eller noe.

Vet pf de er det 50/50 om funker.

Å i sin tid når somadril comp fantes eller etter hadde vi ett glass med de. De funka jo noe sykt. Men comp var jo soma å Pf

Så det jeg gjorde når jeg brukte masse så var det 2 soma av å til 3 2 paracet å en pf. Jeg tålte masse.

Men soma er jo uberegnlige du kan ene dagen funke som faen du krabber rundt på gulvet å roter i mat skapene etter snop,

Har noen her tatt gamle soma? Ps går på 24mg subutex å 15mg valium daglig. Men sliter noe satan med ryggen. Å temmelig desp. Så vurderer å ta de to gamle somadrilene først 1 vente 40min så 1 til å kanksje paracet på si. Måtte bare høre sett dette diskutert før her om somadril å vikring. Man kan få dem i landet enda vet jeg noen få får dem enda. Men jeg vet mine er minst 7-15år gamle.
Kan ikke hjelpe deg stort.Jeg brukte Somadril til de gikk ut av markedet i 2010 tror jeg det var.Fikk tilbud om Lyrica dagen etter i stedet for.Det gikk derfor fint å seponere de.Når det er gått så mange år ville ikke jeg tatt de.Husker forresten de gamle Somadril Comp.Fikk de for en senebetendelse på åttitallet.Ble ganske loka av de.
Sist endret av Chip Charley; 15. desember 2021 kl. 22:43.
Ikke ta paralgin forte. Den vil jobbe mot subutexen.
Har tatt somadril som va 21år gamle tok litt over ei time så funka det som faan
@kantrodu Det er helt trygt å ta medisiner som er utgått på dato.
Det amerikanske forsvaret gjorde en test hvor de gav medisiner til soldater som hadde ligget på depot siden 60-tallet. Degradering av virkestoffer var bare et par %
Sist endret av Veggen; 17. desember 2021 kl. 19:36. Grunn: Pris
Kjøpte somadril i Sør-Amerika. Måtte jo faenmeg spise så mange av de SVÆRE jævla kapslene at jeg nærmest var stappmett før jeg fikk noe funk. Men god stemning når det kicka.

Snodig rus som virker å være mest kroppslig, i mye større grad enn pregabalin
Sist endret av Frank Dank; 16. desember 2021 kl. 16:59. Grunn: H4x0rZ
Røyker du en spliff på somadril er det som å røyke prima bønne
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Røyker du en spliff på somadril er det som å røyke prima bønne
Vis hele sitatet...
Men jeg har jo prima bønne?