Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1512
Har en kompis som fortalte meg at man kan kjøpe en kartong med juice og helle oppi en kopp sukker og en pose gjær for å lage vin på 2 uker.


Men hvor ille vil dette smake?

Hva er den optimale temperaturen?

Hvor mange % vil dette bli?

Noen andre som har erfaring med dette?
Kast den planen der. Google: plastbrenneren. Gjør noe skikkelig.
har ikke jeg kommet til å drukket hvertfall. kjøp en 20 liters tønne. hevert, kiwi extract å gjør det sikkelig.
Anonym bruker
"Sjokkert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plastbrenner. Bra sprit med kun en akvarievarmer.
Du kan lese litt om vin av juice her. Er i hvert fall to oppskrifter jeg prøvde i tråden, syns den med bare eplejuice er best.

https://freak.no/forum/showthread.ph...66#post3705566
Eller bare kjøp ett ferdig sett/ølbrygger og gjør det ordentlig
Støtter flaffersen. Er du nøye og renslig når du lager øl fra slike kits blir det latterlig godt. Bedre enn butikkøl i mine øyne.
6kg sukker og Cobra Pure gjær. varmt vann rør også ha et sånt https://www.banggood.com/no/Kingsuns...SABEgKvSvD_BwE

fikk laga veldig god absinth på det faktisk.
Det der er en metode til bruk i fengsel eller krig, det er ingen grunn til å gjøre det sålenge det er kjempelett å legge ok vin hjemme. Stikk en tur på europris.
Anonym bruker
"Sjokkert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
To plastdunker, en stor og en liten. ha sats i den lille og putt oppi en akvarievarmer og sett den nedi den store og sett på lokket. Vent ei uke og du har drekkanes sprit.
Rip 8-4-23
Nå som det er såpass varmt kan du sette plasbrennern ret i sola fra morgen til kveld
Sist endret av Sæd; 18. juli 2021 kl. 20:47.
Kjøp turbogjær, blandt med vann og sukker. La stå i 1-2 uker for ganske grei og billig cider med 10-20%. Turbogjær får du kjøpt på europris
Sist endret av sunnny01; 18. juli 2021 kl. 21:06.
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Nå som det er såpass varmt kan du sette plasbrennern ret i sola fra morgen til kveld
Vis hele sitatet...
deven! så jeg kan lage sats også bare sette de to dunkene ute i sola? hvor varmt burde det være i sola da? burde den være svart?

hvilken % kan jeg forvente av dette?