Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 934
Hei fikk lyst på litt hasj i kveld men har desverre ikke noe. Så jeg har skrapt bongen litt å fått ut endel olje stuff pluss noen lysebrune gjennomsiktige flak. Går det bra å røyke d her ?

Sist endret av Isvarmt; 14. april 2021 kl. 23:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, smaker dritt men du blir ballefjern
Hei!
Bland med tobakk og tørk det litt i mikroen, så blir det enkelt å røyke. Stopp hvert 10 sekund for å sjekke hvor tørt det er.

Ikke røyk det for ofte, lungene dine blir raskt dårlige.
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Hei fikk lyst på litt hasj i kveld men har desverre ikke noe. Så jeg har skrapt bongen litt å fått ut endel olje stuff pluss noen lysebrune gjennomsiktige flak. Går det bra å røyke d her ?
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig blant stonere å røyke skrap, som man kaller det, men her får du i deg mye dritt.
Hovedsaklig tjære som er et tungt naturlig biprodukt som følge av ufullstendig forbrenning av organisk materiale.
Dette er helseskadelig på lang sikt.

Det er mulig å separere avfallsproduktene til en viss grad ved å røre det ut i sprit og la de tyngre delene i skrapet synke til bunns før man heller over den renere oppløste oljedelen i en ny beholder og gjentar denne prosessen et par ganger.
Mørkebrune flytende tjæreflak kan også fjernes fra spriten ved å la det klistre seg fast til en fyrstikk eller lignende hvis det ikke synker til bunns.

Så damper man inn spriten før det er klart til bruk.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Spis det
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har skrapt både gulv og grindere og plukka nedtråkka fra tepper, men dritten fra bongen hadde jeg aldri rørt. Det er ikke kickere men tjære.
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Funka megadårlig, kjente bittelitt ble litt sulten. Ellers bare kvalm. Driver å skraper grinder nå. Fant 0.05 gr hasj håper d funker ��
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Funka megadårlig, kjente bittelitt ble litt sulten. Ellers bare kvalm. Driver å skraper grinder nå. Fant 0.05 gr hasj håper d funker ��
Vis hele sitatet...
Tipset jeg kan gi deg er å ikke skrape inni bongen men ta den øverste delen av brønnen. Alt inni pipa er søppel.

Gjør du dette så blir du ikke line kvalm. Men det jeg har begynt å gjøre nå er heller å bare putte oppi vanlig tobakk å røyke det på en brukt pipe. Får fremdeles bedre effekt og mindre kvalm!