Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3546
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan ikke røyke hjemme. Bor i et rolig boligområde, tilgang til litt skog i nærheten. Jeg går som regel litt opp i skogen for å ta en rolig joint, men det tar tid og er ikke alltid så praktisk.

Dere som ikke har gode røykesteder, hva gjør dere?
Det samme som deg. Pleier å vente til litt utpå kvelden, etter 20:00 er det lite som skjer ute, de fleste er hjemme og glaner på tv. Bor på litt utpå landet da, husker ikke hva jeg gjorde når jeg bodde i en større by.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kan ikke røyke hjemme. Bor i et rolig boligområde, tilgang til litt skog i nærheten. Jeg går som regel litt opp i skogen for å ta en rolig joint, men det tar tid og er ikke alltid så praktisk.

Dere som ikke har gode røykesteder, hva gjør dere?
Vis hele sitatet...
Du har startet i feil ende. Man må finne bra steder først, så kan man begynne å røyke.
Hva med å kjøpe deg en vaporizer som du kan bruke så å si helt luktfritt? Eller om du gidder styret og liker den type fjernhet man får av å spise det så kan du lage et brett med hasjbrownies du kan fryse ned og tine og spise en og en om som kveldskos
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hva med å kjøpe deg en vaporizer som du kan bruke så å si helt luktfritt? Eller om du gidder styret og liker den type fjernhet man får av å spise det så kan du lage et brett med hasjbrownies du kan fryse ned og tine og spise en og en om som kveldskos
Vis hele sitatet...
Finnes det vaporizere som faktisk funker uten å måtte betale store summer?

De jeg har prøvd hittil har gitt meg tilnærmet null funk i forhold til vanlig joint eller bong.
Anonym bruker
"Fri Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du har ikke så mange andre valg.. jo mer "care" du blir, jo større sjanse for å bli busta..så husk å holde det safe distance from others
Når jeg var "ung" og røykte, så lærte jeg meg etterhvert å innta det oralt fremfor å røyke det. EN klassiker jeg gjorde var å ha vinduet oppe når enten foreldrene mine var borte, eller når de hadde lagt seg. Der smeltet jeg cannabisen f.eks på olje i et krater av sølvpair som jeg hadde på en lyspære. Deretter helte jeg oljen opp i forskjellige drikker som te, og til å med kaffe, kakao osv.

Det lukter litt i det du smelter det sammen med oljen, men svært lite og det er kortvarig. Jeg leser og oppskriftsforslag her inne om å smelte det på en skje med olje i som om det var heroin forså å hive det i en yogurt. Oralt inntak er noe man blir mer glad i etterhvert, og er det når man venner seg til det. Det er bedre enn røyking(av personlog mening). Det varer mye lengre, og er økonomisk. Ca 0.2-0.3 av passe kvalitet er nok for flere timers virkning.

Og om du skal røyke det, anbefaler jeg heller å lage sterkere blandinger i små jointer. Når jeg røykte laget jeg flere i slengen slik at de var klare i en tom sigarettpakke eller lignende. Da slapp jeg å mekke hele tiden. Det med at jointene var små gjorde at jeg kunne smette inn skjulte plasser og ta noen få trekk med like mye cannabis i kroppen som en større joint. Det var litt mindre sjanse for at folk kom sprettende inn i skogen på den måten. Og hadde jeg dårlig tid, røyket jeg dem på byggefelt på kveldstid. Det skal jo ikke mange trekkene til i en sterk joint før den er røyket opp. Bruk da heller normalt rullings sigarettpapir i stedenfor stort joint papir.
Sist endret av pipestilk; 19. februar 2021 kl. 22:49.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Finnes det vaporizere som faktisk funker uten å måtte betale store summer?

De jeg har prøvd hittil har gitt meg tilnærmet null funk i forhold til vanlig joint eller bong.
Vis hele sitatet...
dynavap, snau 1000kr, evt får fra kina for ca 300, men da trenger man å kjøpe en del til for 200 ish, dog vaporizer kan ikke sammenlignes med joint/bong, har man høy toleranse så er det ofte litt værre, men dynavap funker fett
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Finnes det vaporizere som faktisk funker uten å måtte betale store summer?

De jeg har prøvd hittil har gitt meg tilnærmet null funk i forhold til vanlig joint eller bong.
Vis hele sitatet...
Jada volcano funker fett dog dyr, men har faktisk sett til salgs på Finn noen ganger. De små vape-pen'ene har jeg ikke dritgod erfaring med selv men har kompiser som sverger til de hver gang de skal puffe! For meg og kanskje deg sitter det kanskje litt i huet at man ikke blir like fjern fordi man ikke kjenner at man trekker som når man røyker joint..
Før så gikk jeg bare en tur, enkelt og greit. Så jeg det komme noen gående mot meg så gjemte jeg bare jointen inni hånda mens jeg gikk videre.
Eller så fant jeg ett sted jeg kunne sitte/stå i fred og ro.
Av og til satt jeg bare i vinduet på rommet og blåste røyken ut, men hadde tjukke gardiner, tetta dørsprekken og spraya litt parfyme før og etter. Ble aldri merka, eneste gangen det skjedde var når jeg hadde 100g med noe sinnsyk weed som nærmest var umulig å gjøre luktfri og jeg hadde lagt den ett litt dumt sted så det lukta I etasjen under.

En vape vil stort sett aldri gi samme ettekt som en joint eller bong, men du får mer utbytte av det medisinske fordi du kan stille inn grader etter hvile cannabinoider ogsånt, så it ifra egen erfaring så har jeg aldri blitt fjern av vanlig vape.
Thc destillat/olje derimot...
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Min metode er jævla risky men fungerer som regel ikke ute på landet da helst i byen ogsånn, jeg bruker bare og lighte en j midt i byen dær det er en del folk og barw gå rundt helt normalt som om jeg røyker en sigg, om du gjømmer deg i hjørner og virker suspicious så blir du somregel sett 2 gang på. Fungerer for meg men aldri bli for sikker!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Investerer i et kullfilter og en kanalvifte, røyker inne.

Det beste er om man kan sende luften ut, da den lukter litt sneip, men all cannabis/hasjlukt forsvinner.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar.
Kan skrive under på at edibles egentlig er jævla praktisk på denne måten, selv å lage ting trenger ikke alltid lukte. Det blir verre med dosering hvis man finner ut at man skulle hatt litt til, for da burde man tenkt på det for 1 eller 2 timer siden.
Sikkert ikke egentlig superrisky å røyke ute heller, jeg får bare litt noia for hvor mange som bryr seg og hvor mange som kjenner igjen lukta, men det er helt sikkert egentlig lavere risiko enn man tenker. Har ikke så lyst til å ta sjanser allikevel da.
Om det et noen benker i området, så sett deg der med en "byjoint": cannabis i siggpapir. Hvis du røyker med tobakk, så vil det lukte svakere også. Oppfør deg nonchalant, ikke oppfør deg som om du gjør noe ulovlig. Det hjelper også å ikke kle deg som en stereotypisk hasjrøyker, med rufsete, mørke klær og hette med lue eller caps under; klær som for gode samfunnsborgere betyr at du prøver å skjule deg.
Sist endret av Mekkern; 20. februar 2021 kl. 16:22.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker absolutt hvor jeg vil ute her i Oslo. Gjort det i 15år uten stress.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Før så gikk jeg bare en tur, enkelt og greit. Så jeg det komme noen gående mot meg så gjemte jeg bare jointen inni hånda mens jeg gikk videre...
Vis hele sitatet...
Hehe brukte å tro jeg kunne skjule det på den måten jeg og men lets be real alle lukter den deilige eimen og snur seg etter objektet når de har passert så det er ikke mye til hjelp å gjemme jointen i handa
Anonym bruker
"Stø Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drit i å ha noia, røyk hvor du vil når du vil bare holde seg unna små barn osv funker fint
Beste investeringene mine: Volcano Hybrid vaporizer og Dyson-vifte med kullfilter. Tjukk og god røyk fra volcano, røyker inne, vifta starter automatisk og lukten forsvinner. Vifta starter automatisk hvis man promper liksom, fantastisk maskin.
Bare røyk overalt. Ingen sier noe.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker hvor som helst. Har fått spørsmål fra naboen en gang jeg sto ute på terassen, sa bare jeg hadde det på resept
hvor som helst, husker vi hadde ett "meetup" med 7 8 stykk fra 420 kanalen på Jodel. vi satte oss midt i en park sentralt i oslo og røyka i vei. ingen snudde seg engang ingen bryr seg
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Min metode er jævla risky men fungerer som regel ikke ute på landet da helst i byen ogsånn, jeg bruker bare og lighte en j midt i byen dær det er en del folk og barw gå rundt helt normalt som om jeg røyker en sigg, om du gjømmer deg i hjørner og virker suspicious så blir du somregel sett 2 gang på. Fungerer for meg men aldri bli for sikker!
Vis hele sitatet...

Dette jeg digger med stor byer. Gikk rundt i en relativt stor by, men det var jo kjempe kultur event med folk fra hele verden ute på byen. Snut overalt haha.

Holdt oss så klart unna det verste følget med blå men det tar jo litt tid før man legger merke til lukta så jo fler jo bedre helt klart
Skjønner egentlig ikke helt problemet med utendørsrøking. Røyker du cannabis hjemme så suger det jo om naboene hater deg og tipser snuten. Men om du er ute så er det vel bare å fyre i vei? Om folk skjønner hva du røyker så er det kanskje en grunn til at de kjenner igjen lukta? Da humrer de sikkert for seg selv og tenker neppe mer over saken. Eller om de bare merker at dette er mekka greier så skal det vel litt til for at folk skal styre med snut? "Hei er det snuten, står en kar i skogen og røyker bønne, ville bare si fra. Er jo ulovlig". Mtp på responstid så sitter du stein hjemme i sofaen lenge før selv den mest nidkjære tjenestemann klarer å rykke ut.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Skjønner egentlig ikke helt problemet med utendørsrøking. Røyker du cannabis hjemme så suger det jo om naboene hater deg og tipser snuten. Men om du er ute så er det vel bare å fyre i vei? Om folk skjønner hva du røyker så er det kanskje en grunn til at de kjenner igjen lukta? Da humrer de sikkert for seg selv og tenker neppe mer over saken. Eller om de bare merker at dette er mekka greier så skal det vel litt til for at folk skal styre med snut? "Hei er det snuten, står en kar i skogen og røyker bønne, ville bare si fra. Er jo ulovlig". Mtp på responstid så sitter du stein hjemme i sofaen lenge før selv den mest nidkjære tjenestemann klarer å rykke ut.
Vis hele sitatet...
Og hvis politiet kommer er nok jointen(beviset) borte uansett. Har du noe på deg kaste det så langt du klarer, gjerne opp på et tak, slik at de ikke finner det. Tviler sterkt på at de kan ransake leiligheten din fordi noen tipset dem om at de tror du røyket cannabis, hvis du ikke har noe ekstra på deg. Jeg røyker overalt i Oslo, spikersuppa, karl johan, oslo s, parker etc.
Røyker mest brunt dog så ikke like mye lukt som grønt.

Problemene oppstår hvis en gjeng røyker på samme sted daglig, da kan naboer ta kontakt og fortelle om at dette skjer daglig og de kan ta seg en tur. Aldri innrøm noenting, nekt alt så langt det rekker(urinprøve etc.). Skulle det komme noen på døren din, aldri gi en urinprøve hvis du vet du tester positivt, de må fysisk holde deg nede og ta blodprøve som har en mye lavere deteksjons periode. Røyker du daglig cannabis over lang tid er du fuckd på urinprøver i 2-3 måneder.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
NB: Pass på benkene ved slottet, der du har utsikt til national teateret. Har en kompis som ble tatt med en god mengde der og de går der tydeligvis jevnlig siden det er mange som fyrer der.
Enig i at sannsynligheten for å bli tatt av politiet er veldig lav selv om man røyker i byen. Men for mange er det jo et problem hvis en kollega, eller sjefen din, ser deg røyke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
NB: Pass på benkene ved slottet, der du har utsikt til national teateret. Har en kompis som ble tatt med en god mengde der og de går der tydeligvis jevnlig siden det er mange som fyrer der.
Vis hele sitatet...
jupp anbefaler ikke å røyke i slottsparken, kjenner en del som har blitt tatt der, men de fleste andre parker går helt fint
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hehe brukte å tro jeg kunne skjule det på den måten jeg og men lets be real alle lukter den deilige eimen og snur seg etter objektet når de har passert så det er ikke mye til hjelp å gjemme jointen i handa
Vis hele sitatet...
Har faktisk testa det og nei, de gjør som regel ikke det ved mindre du går helt oppå dem.
Går man på hver sin side av veien så er det nærmest umulig ved mindre du tar ett trekk rett før/etter og vinden blåser rett i trynet dems.

Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
jupp anbefaler ikke å røyke i slottsparken, kjenner en del som har blitt tatt der, men de fleste andre parker går helt fint
Vis hele sitatet...
17 mai pleier det som oftest å gå fint
Sist endret av Flaffersen; 21. februar 2021 kl. 12:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har rullet jays som ligner på vanlig sigg, eneste problemet er vel lukten
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hva med å kjøpe deg en vaporizer som du kan bruke så å si helt luktfritt? Eller om du gidder styret og liker den type fjernhet man får av å spise det så kan du lage et brett med hasjbrownies du kan fryse ned og tine og spise en og en om som kveldskos
Vis hele sitatet...
Lukter som faen når de er varma opp til 180c, selv fra innerlomme iallefall for vaporizer, kan ikke si noe om thc olje hvis dt var dt du mente