Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1341
Ja, tittelen sier vell det meste.

Hva er din erfaring med nettstudie? Disiplin vett jeg kreves. Men tenker derimot på hjelp ifra lærerer på f.eks matte oppgaver en ikke forstår? Får en raskt svar? er studie en går igjennom på nett rettet godt mot eksamen? Tenker hovedsaklig for matte! 1py/2py

å sist men ikke minst, hvilken karakter fikk du etter nettstudie ifrå sonans? har du andre nettskoler å anbefale som gir raskere svar på oppgaver som en ikke forstår osv?
Jeg har tatt opp fag via Ask, og vært veldig fornøyd med det. De svarer kjapt og sykt digg at de er så billige. Sonans spesifikt har jeg ingen erfaring med, men jeg fraråder Kolon på det sterkeste. Helt elendig opplegg der.
Hei! Jeg har vært student både hos Sonans, NKI og Akademiet, kan varmt anbefale Sonans av de tre skolene ihvertfall. Utrolig god oppfølging på Sonans, gode kurs, masse youtube filmer hvor pensum blir gjennomgått på en lettfattelig og gjerne humoristisk måte. flott digital løsning hvor du enkelt ser din progresjon i fagene du tar, rask tilbakemelding på innleveringer, lærere som ofte spør hvordan det går, svarer raskt på eventuelle spørsmål du har osv. I tillegg er det egne facebook grupper tilknyttet Sonans hvor du kan snakke med andre studenter i samme fag, og også læreren. Jeg besto alle eksamene mine kun ved å følge kursopplegget. I noen fag rakk jeg ikke komme meg igjennom alt men det gjorde ingenting. Så skulle jeg gjøre det igjen hadde jeg uten tvil blitt elev på Sonans igjen.
Synes dere at faget var lett forståelig over nettet?

Takk for at deres tilbakemeldinger! settes pris på!