Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1116
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Er det noen som vet hvordan politiet regner om thc blodverdier til promille i alkohol?
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Trådstarter
Tusen takk jeg tenkte ikke på å google det engang! Dette var veldig kult lesestoff!
Sitat av Absurd Vis innlegg
Tusen takk jeg tenkte ikke på å google det engang! Dette var veldig kult lesestoff!
Vis hele sitatet...
Hehe.. ja jeg måtte google når jeg selv ble tatt.. hadde 1,7 i promille etter inntak av weed.. føkka opplegg
De bruker magi. Eller med andre ord, en formel som er basert på gud vet hva. THC er ikke alkohol, og kan heller ikke omregnes til det. Jeg mener at ingen burde kjøre under alkohol rus, og du burde kanskje vente 1 time eller 2 siden du sist inntok cannabis. Den store forskjellen er at alkohol gjør at du mister motoriske evner, det gjør ikke cannabis.

Studiene sier at THC svekker reaksjonsevnen med under 0,2 sekunder, men man kjører generelt mye saktere og mer forsiktig når man er høy, så totalt sett utsetter man en mindre fare i trafikken. Jeg oppfordrer ingen til å kjøre rusa, folk får ta sine egne valg.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Trådstarter
Ja jeg hadde selv 1,4-1,6 fra å røyke dagen før! ekstremt urettferdig system ja.

Sitat av SvarMannen Vis innlegg
De bruker magi. Eller med andre ord, en formel som er basert på gud vet hva. THC er ikke alkohol, og kan heller ikke omregnes til det. Jeg mener at ingen burde kjøre under alkohol rus, og du burde kanskje vente 1 time eller 2 siden du sist inntok cannabis. Den store forskjellen er at alkohol gjør at du mister motoriske evner, det gjør ikke cannabis.

Studiene sier at THC svekker reaksjonsevnen med under 0,2 sekunder, men man kjører generelt mye saktere og mer forsiktig når man er høy, så totalt sett utsetter man en mindre fare i trafikken. Jeg oppfordrer ingen til å kjøre rusa, folk får ta sine egne valg.
Vis hele sitatet...
Joda det er jo så.
Men det er fakta at politi regner over thc blodverdi til promille i alkohol for å straffe deg.
Sist endret av Absurd; 15. august 2020 kl. 14:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Absurd Vis innlegg
Ja jeg hadde selv 1,4-1,6 fra å røyke dagen før! ekstremt urettferdig system ja.



Joda det er jo så.
Men det er fakta at politi regner over thc blodverdi til promille for å straffe deg.
Vis hele sitatet...


Helt høl i hodet. Kan ikke sammenlignes. Norge på sitt beste!
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp jeg synes det er litt urettferdig! Og kanskje tilogmed falskt at de kan regne det over til promille.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jepp jeg synes det er litt urettferdig! Og kanskje tilogmed falskt at de kan regne det over til promille.
Vis hele sitatet...
Alt for å straffe folk.. og om inntaket var for 24 timer siden er man ikke rusa når en kjører. Det vet alle.. korrupt system
De har konverteringstabeller som er rett frem så lenge du kun har 1 substans I omløp. Problemet kommer så fort du har flere substanser - da vil de bruke en såkalt sakkyndig til å servere masse bullshit uten faglig grunnlag og en langt høyere total promille. Dette kan utfordres I retten og du vil typisk kunne gå ned fra 1.2 til 0.5 om du vet hva du prater om .
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Trådstarter
Ja kanskje det. i min sak handlet det om 1 stoff altså thc, og jeg synes det var veldig uretferdig utredet. jeg dro det desværre til en tilståelses dom da de allerede hadde nivåene av thc i blodet mitt fra blodprøve
Sitat av Absurd Vis innlegg
Ja kanskje det. i min sak handlet det om 1 stoff altså thc, og jeg synes det var veldig uretferdig utredet. jeg dro det desværre til en tilståelses dom da de allerede hadde nivåene av thc i blodet mitt fra blodprøve
Vis hele sitatet...
Gjorde samme feil dessverre.. mista lappen i 2 år og 28000 i bot pluss fotlenke i 21 dager.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Trådstarter
Fyfaen det er helt vilt! vi for gode oss på at snut som arresterer å ødelegger livet vårt nå kommer til å bli sidestilt med politimenn som arresterte folk for at de var homofile! Det er ikke vi som har gjort en feil
Sitat av Absurd Vis innlegg
Fyfaen det er helt vilt! vi for gode oss på at snut som arresterer å ødelegger livet vårt nå kommer til å bli sidestilt med politimenn som arresterte folk for at de var homofile! Det er ikke vi som har gjort en feil
Vis hele sitatet...
Heheee ja er nok regjeringen sin kappe det går på. De som setter Norges lover. Bør bli en endring snart som faen
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Trådstarter
Noen ganger så tenker jeg at jeg digger at hasj er ulovlig! Det gir liksom folk tilgang på å tjene gode penger osv. og egentlig for meg nå så betyr det nærmest null om hasj er lovlig eller ikke.
Sitat av Absurd Vis innlegg
Noen ganger så tenker jeg at jeg digger at hasj er ulovlig! Det gir liksom folk tilgang på å tjene gode penger osv. og egentlig for meg nå så betyr det nærmest null om hasj er lovlig eller ikke.
Vis hele sitatet...
Huff, skulle vært lovlig så folk som bruker det til kos eller medisin feks ADHDpasienter ikke hadde blitt straffet. Horibelt
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Trådstarter
Ja det er virkelig horibelt det er jeg enig i. men på dette tidspunktet er det vanskelig å ta hensyn til reglene til tyrranter som lager dem for å straffe meg, da velger jeg heller å mene at jeg ikke gjør noe feil. men dem som straffer meg for å ikke gjøre noe feil er de ekte kriminelle
Sitat av Absurd Vis innlegg
Ja det er virkelig horibelt det er jeg enig i. men på dette tidspunktet er det vanskelig å ta hensyn til reglene til tyrranter som lager dem for å straffe meg, da velger jeg heller å mene at jeg ikke gjør noe feil. men dem som straffer meg for å ikke gjøre noe feil er de ekte kriminelle
Vis hele sitatet...

Ja her I landet får du dessverre ikke bestemme over egen kropp. Så fremst det ikke skader andre (og hasj i grunn er ikke dødelig ), så burde man få velge selv. Liberalistene har masse bra å komme med, skal stemme frem de og håper det blir en plass på Stortinget ledig til neste valg