Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3415
Hei.

Kan starte med og si at jeg egentlig ikke driver med stimulanter annet en mdma i ny og ned, men i forbindelse med en spesiell anledning så tenkte jeg og gutta at det kunne være på plass med noe god brus.
Så fikk vi tilbudet om noe som skulle være god burs fra en som vi har følt (til nå) at vi kunne stole på.

kan også nevne at jeg ikke har særlig erfaring med brus, men har vært bortpå det ett par ganger tidligere.
Så til saken:
Coken ser bra ut, har riktig konsistens, glitrer litt, lukter riktig, blir nummen i kjeften som faen av den og smaker coke.

Men problemet er at etter å ha dratt 0.1 blir man bare kanskje litt våken (kan godt være placebo for alt jeg vet) og det er det. Leser at det skal være skikkelig vannløselig så vi prøvde og ta litt i et shotte glass med vann og det ser ikke ut som noe løser seg opp i vannet i det hele tatt (minimalt isåfall) mesteparten synker rett tilbunns og resten flyter på toppen. Forventet jo ikke at vi skulle få ren brus som ikke var cutta, men dette er vel litt i underkant av hva jeg forventet for å si det sånn.

Noen her som har erfaring? hva mener dere?
Tror dere det er coke i det hele tatt?
Er det vits å sniffe mer for å se om det fenger bedre da?
Det skal vell ikke ta så lang tid før det blir løst opp i vann?
kan også nevne at jeg prøvde og sette lighteren på litt og det smeltet med engang, vet ikke om det er riktig eller ikke.
Har jeg kjøpt katta i sekken?
Ser ut som du fikk den gode norske standarten det vil si knapt noe cola og masse fyll. Det kan være at det er litt coco der men det virke ikke at renhetsgraden er særlig stor. Du kunne prøvd og gjort det om til freebase for å se kor mye coc det egentlig er men jeg tipper nesten alt forsvinner uansett så det er ikke vits.

Hvis man har okay cola så skal du kjenne noe mer enn litt våken etter 0,1, dog så er du uerfaren me andre stimulanter enn mdma og kokainrus er veldig overdrevet syns jeg, man kjenner det god del bedre etter alkoholinntak for da blir et annet molekyl dannet i magen.

Det skal løse seg i vann ganskje kjapt desverre så er det slik at fotjenesten øker betraktelig når man øker vekta på colaen, den kommer gjerne til norge allerede blandet ut også kutter de det enda mer her, jeg ville tatt en prat med han fyren eller bare glemme han.
Det løser seg i vann umiddelbart, så dette er ganske sikkert noe annet enn dere betalte for.