Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2070
Er det bare meg eller er det blitt reklame overalt hvor man streamer nå? Det var ikke så mye før i hvert fall.

Youtube, VGTV, DB.no, Twitch.tv, TV2Sumo osv...

Er det noen måte å få fjernet dette på? Utrolig irriterende å få opp 10 sekunders reklame hver gang jeg skal se en snutt/nyhet.
AdBlock
Jeg oppfordrer deg likevel til å bruke så lite AdBlock som mulig. Reklamer er en utmerket måte å tjene penger på, og jeg personlig ser heller 15 sekunder med reklame enn å måtte betale ett abonement.
Spesielt kult å deaktivere det på sider som twitch.tv, enkelt og greit for å støtte streameren.
Sist endret av McLovin; 1. oktober 2014 kl. 08:25.
Får du reklame på TV2Sumo om du har abonnement, eller gjelder det kun folk som ikke betaler?

Logisk nok koster det masse penger å drive streamingtjeneste - noe som gjør at de har 2 valg:
1: Vise reklame
2: Ta betalt for bruk for tjenesten.

Om det er gratis å bruke tjenesten, så er det selvfølgelig masse reklame. En løsning er derfor å ta i brun tjenester som har abonnementsmuligheter for å slippe reklame.

Men de vanlige adblockerene burde stoppe reklame på youtube og twitch i hvertfall.
Bruk Adblock, så mye som mulig.
Støtt heller streamere direkte.
Reklame er en uting samfunnet kunne klart seg bedre uten.
Sitat av Morden78 Vis innlegg
Bruk Adblock, så mye som mulig.
Støtt heller streamere direkte.
Reklame er en uting samfunnet kunne klart seg bedre uten.
Vis hele sitatet...
Vil du heller betale en viss sum i måneden for å se på Youtube, eller Twitch? Det er snakk om 15-30 sekunder med reklame, MYE mindre enn hva det er på TV f.eks.
Sitat av Siilverpants Vis innlegg
Vil du heller betale en viss sum i måneden for å se på Youtube, eller Twitch? Det er snakk om 15-30 sekunder med reklame, MYE mindre enn hva det er på TV f.eks.
Vis hele sitatet...
Du stiller et spørsmål som han allerede har besvart:

Sitat av Morden78
Bruk Adblock, så mye som mulig.
Støtt heller streamere direkte.
Reklame er en uting samfunnet kunne klart seg bedre uten.
Vis hele sitatet...
Han vil heller støtte streamere direkte via paypal donasjoner eller kanal abonnement.

TS har dessuten fått svar på spørsmålet sitt ved AdBlock svaret fra McLovin, Hva som er moralsk riktig å bruke for at streaming sider skal forbi en gratis tjeneste er en helt annen topic.