Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2808
Begynner å bli mektig forbandet og har lest rundt på google men ikke funnet noe fornuftig.


Har siden fredag ikke fått sendt en fuckings snap, får tatt bilde men ikke trykt på "neste" for å få frem brukere. Er det noen som har opplevd noe lignende og vet av noe løsning?
Prøvd de vanlige løsningene som å restarte telefonen og reinstallere?
Sist endret av wickedfreak; 10. juni 2014 kl. 05:42.
Har selv det samme problemet, prøv og swipe til venstre for å få opp filters. Så swiper du bare tilbake.
Hver gang det skjer noe klikk med snapchat på iphonen min, så dobbeltklikker jeg på hovedknappen, og lukker snapchat. etter det åpner jeg det på nytt, og da fungerer det som regel. Om alt håp er ute, kan du vel installere en ny versjon, og slette den du er på nå?

Om alt håp er ute, så kan du finne snapchat på nettet, sånn at du kan bruke pc'n din.
Sitat av HwT Vis innlegg
Har selv det samme problemet, prøv og swipe til venstre for å få opp filters. Så swiper du bare tilbake.
Vis hele sitatet...
Dette.
Hadde samme problem selv, work around ble å swipe forbi filter option for så og trykke 1/2ganger på send/next.
Nesten så jdg tror snapchat prøver å "pushe" filter på oss.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Thank you, fikk det til!