Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 957
Hei! Jeg hører for det aller meste på Hip Hop, men har de siste årene hørt mer og mere på musikk som band of horses, bon iver, the fray osv. Er alle disse bandene indierock? Jeg har kun bon iver - for emma, forever ago, og det nyeste albumet. Har ingen annen musikk i denne sjangeren. Noen anbefalinger på album som er verdt og skjekke ut som ligner på disse bandene?
Jeg vil anbefale deg å gå gjennom top 100-lista til Pitchfork. De elsker sånn hipster-indie-shit og du finner garantert noe du liker der.
Noen av mine favoritter i hvertfall:
The Antlers - Burst Apart
The Antlers - Hospice
Arcade Fire - The Suburbs
Arcade Fire - Neon Bible
Radiohead - OK Computer
The Tallest Man On Earth - There's No Leaving Now
The National - Alligator
The Shins - Oh, Inverted World
Grizzly Bear - Yellow House
De jeg liker innen den sjangeren:
Phoenix, Mando Diao, The Shins, Two Door Cinema Club, Arctic Monkeys og Foster The People
Takk for svar! Jeg tenkte og laste ned et album (fra itunes) og lurte på om det var noen album dere kunne anbefale?
kings of leon liker jeg også, men har ikke hørt så fryktelig mye av de enda.. Noen tips?
Skaff deg spotify så kan du høre på banda før du kjøper albumet til dem