Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 813
27 oktober (to dager til) kommer det en anonnse i playstation2 magasinet om "metal gear solid3: snake eater". GLEDE SEG!!
dog jeg tviler på at det er lite som står der jeg ikke har hørt før.
men, men, det føller jo med litt kortfilm fra spillet på demoen og det er jo også gøy (veldig gøy for å vere ærlig seriøs).
og kanskje de sier noe mere om når det kommer til neste år. har bare hørt at det kanskje kom til sommeren.

det er også noe annet jeg lurer på.
i "mgs" (eneren med andre ord) sier Liquid at de ble laget/klonet en gang på 70 tallet, mens mgs3 kommer til å fåregå på 60 tallet.
har det rablet konami og Hideo kojima?

er det noen som har hørt noe mer enn meg om når "twin snakes" kommer? eller metal gear solid4 kommer?

er det mulig å få tak i "metal gear: outer hevan" og "metal gear: solid snake" til data og i så fall hvor?

i would get like this if noen svarte på sprsmålene.
Har ikke alt for store forhåpninger om MGS3, ble litt skuffet av MGS2.
Men, ja du kan spille de gamle Metal Gear spillene på data. Igjennom en emulator, er ikke helt sikker men tror de to nevnte var på NES.
Jeg husker å ha spilt MG: Solid Snake for lenge siden i hvert fall, men husker desverre ikke hvor jeg fikk tak i det.
Du får vel prøve å google' litt.
Bean's Avatar
Trådstarter
takker

tror du det er samme type emulator som man bruker hvis man skal spille gameboy spill på pcen?
Sist endret av Bean; 25. oktober 2003 kl. 22:19.
Nei, du trenger nok forskjellige emulatore for forskjellige konsoller. Tror noen Super-Nintendo emulatore støtter noen Nintendo 8-bit spill, men det er nok det lengste du kommer når det gjelder støtte for konsoller.
Har hatt en Gameboy emulator en gang også, men husker ikke helt hva den heter.
nester er vel den beste nes emulatoren til pc. og her er en ed2k link til det komplette nes romsettet.
Opprinnelig postet av Bean
27 oktober (to dager til) kommer det en anonnse i playstation2 magasinet om "metal gear solid3: snake eater". GLEDE SEG!!
dog jeg tviler på at det er lite som står der jeg ikke har hørt før.
men, men, det føller jo med litt kortfilm fra spillet på demoen og det er jo også gøy (veldig gøy for å vere ærlig seriøs).
og kanskje de sier noe mere om når det kommer til neste år. har bare hørt at det kanskje kom til sommeren.

det er også noe annet jeg lurer på.
i "mgs" (eneren med andre ord) sier Liquid at de ble laget/klonet en gang på 70 tallet, mens mgs3 kommer til å fåregå på 60 tallet.
har det rablet konami og Hideo kojima?

er det noen som har hørt noe mer enn meg om når "twin snakes" kommer? eller metal gear solid4 kommer?

er det mulig å få tak i "metal gear: outer hevan" og "metal gear: solid snake" til data og i så fall hvor?

i would get like this if noen svarte på sprsmålene.
Vis hele sitatet...
Snakker du om den norske ps2 magasinet eller engelske?

Fikk min norske for 3 dager siden, d var ingen demo eller video som fulgte med, men d var en stor omtale av den i magasinet.
Du bør helst ikke spille MGS til NES, det er to Metal Gear spill til NES, et som er en "light" version av MSX-versionen og en annen som er bare action og har ingenting med storyen å gjøre. Den aller første er ikke så mye å skryte av, men Metal Gear 2: Solid Snake til MSX er faktisk temmelig bra. Google litt på "Metal Gear 2 MSX english" og du burde finne noe. Så slett all viten om MGS til NES og last ned de to spillene til MSX heller.
Bean's Avatar
Trådstarter
hva er msx for noe?
er det ett annet konsol? hva er den store forskjellen på konsollene?
og er det flere ver soner av "mguter hevan" og "mg:solid snake"?

(det var i det norske ps2 bladet)
Sist endret av Bean; 26. oktober 2003 kl. 20:40.