Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1053
lurer på om det er flere som ønsker og ha et egen xbox del..
As we speaks om xbox, hva har hendt med www.forum-xbox.com ?
stemmer for en egen xbox eller konsoll del nå som jeg har får chippa xboxen min
Better than thou.
Xbox går under gaming. Og siden det ikke er så mye Xbox relaterte emner der er det ikke særlig vits med et eget subforum for det.
jepp carlo. zadaz, post dine problemer med xbox under gaming.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Jeg ville nok postet mer xbox, hadde det vært et eget xbox subforum... kansje...
Trådstarter
passer ikke helt og poste xbox problemer under gaming..
der er det bare masse poster om pc spill folk trenger koder til, eller ikke klarer og starte dem... osv
Kanskje et eget underforum for konsoller? Et som er beregnet for modding, osv, mens spill og sånn kan gå under gaming/req:warez?
Såpass lite posting som det er i gamingforumet skjønner jeg ikke poenget. Skulle vi hatt ps2, pc og gc subforum og? Det blir litt i største laget. Ett for konsoller og ett for pc burde holde, hvis man "absolutt" må ha det.
Trådstarter
Opprinnelig postet av XeQtR
Såpass lite posting som det er i gamingforumet skjønner jeg ikke poenget. Skulle vi hatt ps2, pc og gc subforum og? Det blir litt i største laget. Ett for konsoller og ett for pc burde holde, hvis man "absolutt" må ha det.
Vis hele sitatet...
ja egent forum for console ;D

slashxbox.com syns jeg er et bra xbox forum ... men det er litt få folk der...
nFF Marshall
morten's Avatar
forum-xbox.com ble tatt ned pga lite besøk hvis jeg ikke tar helt feil.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg mener vi hadde et konsollforum, eller kanskje det aldri ble noe av det? Kan også tenkes jeg bare er trøtt.
Men som flere sier her, så lenge det er så lite xbox-relatert som blir postet, vil det nok ikke bli lagd noe dedikert xbox/konsoll-forum. Dere får stå på, så får man se hva som skjer
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hadde konsollforum før ja, men var så lite aktivitet at vi slo sammen det og 2 andre til gamingforumet, ellerno
om det oppdages at det er mange poster som omhandler emnet er det vel større sjangse for at det blir et eget forum. Men så lenge det ikke er det, hva er poenget da?
Opprinnelig postet av Zar0niX
As we speaks om xbox, hva har hendt med www.forum-xbox.com ?
Vis hele sitatet...
Det er rett som morten sier. Sa opp domenet da det ikke ble postet en eneste post på en måned.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Et xbox forum hadde vært genialt, ingenting annet ....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Som sagt, post i gamingforumet. Hvis du absolutt vil ha et xboxforum, gå her.