Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3835
hei, jeg lurer på hvilken rus du får om du tar 3-5 ritalin tabeletter eller noe sånt? er 15 år veier 55 kilo, fikk vite at jeg hadde adhd tidligere i denne uken, så jeg får skrevet ut enten ritalin eller concerta neste uke.
Ble min forrige post slettet?


Du er 15 år gammel?

Uansett, bruk medisinen som forskrevet.
Sitat av ilovecerwin Vis innlegg
hei, jeg lurer på hvilken rus du får om du tar 3-5 ritalin tabeletter eller noe sånt? er 15 år veier 55 kilo, fikk vite at jeg hadde adhd tidligere i denne uken, så jeg får skrevet ut enten ritalin eller concerta neste uke.
Vis hele sitatet...
Dersom du har adhd, vil du nok få svært liten, til ingen rus i det hele tatt av ritalin og concerta.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sjekk tidligere tråder. Det er masse, massevis av tråder på NFF om ritalin(evt concerta òg), amfetamin(som likner) og RC `èr.

Bruk søkefunksjon, eller se i "rusmiddel-delen" og "rus på legemidler-delen" av rusforumet ;-)
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg blir bare våken og sosial når jeg tar concerta, altså ingen særlig rus. Har ikke fått diagnosert ADD/ADHD, men har alle symptomene på ADD. Dessuten blir jeg "rolig" når jeg tar amfetamin/methamfetamin.

Forresten, skaff benzodiapiner eller cannabis hvis du skal leke med slike stoffer. Nedtur er ikke morsomt.

Endring:

Så først nå at du er 15 år gammel. Vær snill og hold deg unna tanken på å ruse deg til du er gammel nok. Snakker av erfaring.
True phreak.
Sitat av eltorogigante Vis innlegg
Dersom du har adhd, vil du nok få svært liten, til ingen rus i det hele tatt av ritalin og concerta.
Vis hele sitatet...
Man reagerer da ikke forskjellig på metylfenidat om man har ADD / ADHD.

Men for å svare på spørsmålet fra TS: Denne medisinen gir ikke noe behagelig rus (som jeg kan skjønne), jeg ville funnet meg noe annet å ruse meg på hvis du absolutt skal drive med slikt.
Sitat av eltorogigante Vis innlegg
Dersom du har adhd, vil du nok få svært liten, til ingen rus i det hele tatt av ritalin og concerta.
Vis hele sitatet...
Feil. Uansett hvem du er, tar du nok slike piller så blir du ruset av de.
først. du er for ung til og tenke på slikt.. det kommer til og føkke opp utviklinga di..
tar du nok medisiner er det ikke no som sier at du ikke får rus.. men den rusen du får på conserta/ritalin er no dritt.
tar du 6x daglig dose så tror jeg nok du kommer til og merke det. du kommer mest sansynlig til og få vondt i magen, svette som en foss, og for ikke og nevne nervøsitet og soveproblemer.. men kos deg :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du for bare en hngover
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Energikick!
Magesmerter og insomnia. Dritchill!
Sitat av everything man Vis innlegg
først. du er for ung til og tenke på slikt.. det kommer til og føkke opp utviklinga di..
tar du nok medisiner er det ikke no som sier at du ikke får rus.. men den rusen du får på conserta/ritalin er no dritt.
tar du 6x daglig dose så tror jeg nok du kommer til og merke det. du kommer mest sansynlig til og få vondt i magen, svette som en foss, og for ikke og nevne nervøsitet og soveproblemer.. men kos deg :P
Vis hele sitatet...
Bare lurer
Hva kan skje med utviklingen?
Ble litt nysgjerrig
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Ikke fuck opp livet ditt med å ruse deg når du er så ung. De som er narkomaner og vandrer gatelangs langs Oslo og tigger etter penger er resultatet av hvordan du kan ende opp. Og det fordi:
Du begynner å ruse deg, plutselig finner du ut at rusen ikke fungerer på deg lenger, du trenger sterkere midler, etterhvert kommer du i kontakt med feil folk, plutselig finner du ut at du ikke har penger til det lenger, du starter derfor å stjele fra familiemedlemmer, du blir så kasta ut, havner på gata og livet ditt er fuckd.

Kloke ord fra meg, en som aldri har rusa seg, og som aldri kommer til å gjøre det, og det fordi jeg vet konsekvensene av det, noe de fleste ikke gjør.
Sitat av ilovecerwin Vis innlegg
hei, jeg lurer på hvilken rus du får om du tar 3-5 ritalin tabeletter eller noe sånt? er 15 år veier 55 kilo, fikk vite at jeg hadde adhd tidligere i denne uken, så jeg får skrevet ut enten ritalin eller concerta neste uke.
Vis hele sitatet...
Pass på at du holder deg borte fra concerta ved alkoholinntak, det er hvis du ikke har lyst til å bli helt hinsides sinnsykt hyper.
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Pass på at du holder deg borte fra concerta ved alkoholinntak, det er hvis du ikke har lyst til å bli helt hinsides sinnsykt hyper.
Vis hele sitatet...
Det er jo etter alkoholinntak ritalin/concerta gir best rus.
Du får en sentral stimulerene rus som har flere bieffekter en positive. Noe mer trenger du ikke vite.
Regner med du vet nok nå til å holde deg unna.
Sist endret av DrPerception; 7. april 2012 kl. 09:54.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Ritalin/Concerta bør taes for folk som har ADHD i de doser de skal.. Ruse seg på dem er noe av det tåpeligste jeg hører om, men vet mange gjør det. Kjøp dere heller noe gakk istede, hvis dere er såå hypp på og bli speeda.
Er veldig svak speed funk i ritalin hvis man snorter kanskje ett brett eller to, og får egentlig ikke rus engang, er mer en bare ekkel 'ikke få sove' følse.
Så bruk de til det de skal brukes til, eller kast de i søpla.. Min mening. =)