Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2304
Hei!

Har bare et kjapt spm ang. 25I-nBOME..
Om man har lapper med dette på, hvordan inntar man da disse? Legger de under tunga og venter en times tid, for så å spytte de ut? Og vil 1000ug/1mg være for mye for førstegangs tur?
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Legg under leppa.
Hvordan ser lappene ut?
Tror ikke 1000ug skal være for mye, heller for lite. Første gangen jeg tok det tok jeg 2000ug. Fikk da svake halliser.
Du kan lese det her: Tripprapport: 25i-NBOME

Vær litt forsiktig med å mixe med andre greier.

Forøvrig hva som kan skje når du tar 8-lapper (8000ug): 25i-Nbome + MXE
Trådstarter
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Legg under leppa.
Hvordan ser lappene ut?
Tror ikke 1000ug skal være for mye, heller for lite. Første gangen jeg tok det tok jeg 2000ug. Fikk da svake halliser.
Du kan lese det her: Tripprapport: 25i-NBOME

Vær litt forsiktig med å mixe med andre greier.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på å legge den under tunga og leppa?

Bitte små, hvite på ene siden, noe svart mønster på andre siden, men er bare deler av den.

Ser andre har fått bra funk av så lite som 500ug, så tror 1000ug er nok til å starte med^^

Hvordan er det å mixe med feks. hasj?
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Hva er forskjellen på å legge den under tunga og leppa?

Bitte små, hvite på ene siden, noe svart mønster på andre siden, men er bare deler av den.

Ser andre har fått bra funk av så lite som 500ug, så tror 1000ug er nok til å starte med^^

Hvordan er det å mixe med feks. hasj?
Vis hele sitatet...
Har bare prøvd å legge de under leppa. Det jeg har blitt lært opp til og det jeg har gjort. Er vel lettere å passe på at den alltid er på plass og at du ikke svelger den vil jeg tro. Skal tross alt ligge der en god stund (les: et par timer).

Du kan lese de andre rapportene mine. Din størrelse og vekt spiller nok også inn i toleransen din. En kraftig kar på 90 kg fikk så og si ingen effekt av 2000ug. Jeg som veier halvparten fikk svake halliser av det samme. Uansett er det selvfølgelig bedre å begynne lavt og heller se hvor grensen ligger.

Har prøvd å mixe med hasj bare en gang tror jeg, men da mixet jeg også med MXE. Resultatet var helt sykt. Anbefales ikke. Dog i den situasjonen tror jeg det var MXE som var det big bad guy. Du kan lese det her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=222526
Jeg ville vært litt forsiktig med å ta så mye som 1000µg den første gangen. Effekten som blir oppnådd varierer svært mye fra person til person. Personlig er 600µg nok til at verden blir til en regnbue, og jeg kan reise på kaleidoskopiske reiser inni hodet mitt.

Et tips jeg har lest flere steder er å starte med en halv tab, altså 500µg og deretter ta resten av taben etter et par timer hvis du føler for det.
etter "et par timer" har man allerede bygd opp toleranse, og er nesten ikke vits å ta noe mer fordi du kommer ikke til å få noen særlig mer effekt likevel, toleranse bygges opp drit fort på nbome og burde vente hvertfall 2 uker til neste gang
Sist endret av morsom vampyr; 22. mai 2013 kl. 17:34.
1000mcg er mer enn nok. Å anbefale 2000mcg til en førstgangasbruker av et stoff som er kjent for sine ubehagelige bivirkninger er særdeles uforsvarlig. Jeg har selv prøvd 25i idoser opp til 1200mcg og i doser på rundt 1000mcg så er det helt utrolig visuelt. Visuelle forstyrrelser som overgår det meste annet jeg har prøvd i intensitet, men ellers så har ikke stoffet så mye å by på. Mye kroppslig ubehag i form av vasokonstriksjon, litt kvalme, og mangel på et interessant headspace er ting som går igjen.

Merk at 25i nbome har flere dødsfall bak seg nå(riktignok i uforsvarlige doser) og jeg har lest om mange som har opplevd bivirkninger som rare anfall og endt opp på sykehuset i mer normale doser. Alt i alt så kan jeg ikke med hånden på hjertet anbefale dette stoffet. Jeg hadde store forhåpninger til det når det kom og hadde selv et par positive opplevelser med 25i og 25c da de ble sluppet på markedet, men de er og forblir et tomt skall av en ekte psykedelisk opplevelse.
Trådstarter
1000ug var mer enn nok. Hadde lyst til å ta livet mitt hvertfall 2 ganger som jeg husker. Å være fanget i en svart/hvit rubix cube i noe som virket som 100 år er ikke kult. Heller ikke ligge midt inne i Alice in Wonderland film mens drager og riddere løper/flyr rundt deg og skal drepe deg.

Første og siste gang for meg hvertfall!
Du skulle holdt deg til 500µg :P

Når det gjelder 25i så vil jeg nesten si at less is more.

600 µg for meg førte til at jeg koste meg med kaleidoskopiske hodefilmer der jeg så de vakreste tingene jeg kunne forestille meg. 2400µg førte til en slags psykoselignende tilstand uten noen form for visuelle hallusinasjoner der jeg ble sittende og prate med meg selv i noen timer uten at jeg i det hele tatt skjønte hva som skjedde eller at jeg hadde tatt noe.

25i-NBOMe er såpass visuelt og trippy selv i relativt lave doser at jeg vil anbefale de fleste å holde seg under 600µg. Økning i forhold til dette vil i mange tilfeller bare øke ubehag og forvirring uten at det blir noe mer gøy.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
fikk 1200ug 25i-nBome og det er noe av det mest spesielle turene jeg har hatt. så mønsteret til 25i tdelig i lengere tid. (alle stoffer har sine mønsteret. tar du nok ser du det) løp rundt med et smil jeg ikke har hatt på andre stoffer.
vil nok si at får du ikke funk på 2000ug så har du blitt bøffa eller så er det ikke nok fuktighet til at du får det i deg. jeg bruker og leke litt med den på tunga og tygge litt på den for og få ut så mye som mulig så fort som mulig ^^det funker hver gang
Det var 700-800 i mine. Dog, det var 25c, da. Fytti faen de stoffene der orker ikke jeg å kaste bort tiden på mer. Det skal sies at 2c-b i ren pulverform var hakket kraftigere men nå tok jeg det nasalt, da. Tok knappe 5-10 min før jeg måtte rett ut på toalettet og spy mens verden rundt meg endret seg til pixler, vannfarger og gud vet. Dette var da 10mg nasalt, og jeg tenkte det ville være en grei dose for å ha det litt gøy. Endte bare med et hav av visuelt kaos. Kunne ikke se ansiktene til vennene mine, engang. Mayamønstre, ekle geometriske figurer som kom ut av taket og gud vet. Var helt klar i hodet under hele turen også.

Nå skal det sies at med min vekt burde jeg ha tatt en halv lapp, eller noe slikt.
25c er litt anderledes og faktisk i mine øyne et mer "komfortabelt" stoff. 25i er mye mer visuelt, men har samtidig mye verre kroppsfølelse. Min første erfaring med 25c var faktisk meget euforisk og meget interessant(650mcg), men alle andre turer har vært skuffende og ubehagelige. 25i var visuelt veldig spennende, men kroppfølelsen er tilnærmet uutholdelig til tider så det ble med den ene gangen.
25c er noe mer agrsivt en 25i. ved samme dosering så kan det ikke sammenlignes. enda du blir møkk tura av begge så syns jeg 25c er morsomst. skjønner mindre men det er greit. ser lyder og hører farger samt at dybdesyn og tid er bare og glemme. jeg klarte faktisk og klø meg på armen mens jeg trodde jeg klødde meg på foten. føltes slik hvertfall :P