Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3051
Hei, jeg er veldig nysgjerrig på candyflipping og har lest meg litt rundt på f.eks shroomery og erowid men vet fortsatt ikke helt hvordan det er å gjøre.
Vet åssen lsd er og litt om mdma, men lite i kombinasjon.
Har lest litt om forskjellige metoder å gjøre dette, så det er ihvertfall sikret.

Lurer egentlig bare på om noen har noen erfaringer og historier å fortelle eller gode tips og råd så jeg vet mest mulig.
Jeg har gjort dette, og det var veldig bra, selv om effekten av MDMA (tok ikke full dose) ble ganske overskygget av LSD.

Det som anbefales (og det jeg gjorde) er å vente til du nærmer deg peak på LSD, og så ta MDMA. Jeg var "i god fom" før jeg gjorde det, og jeg vet ikke om du har lekt med LSD før, men om du i utgangspunktet ikke har "fin form" vil nok ikke MDMA redde deg...tror jeg
Sitat av phish Vis innlegg
Jeg har gjort dette, og det var veldig bra, selv om effekten av MDMA (tok ikke full dose) ble ganske overskygget av LSD.

Det som anbefales (og det jeg gjorde) er å vente til du nærmer deg peak på LSD, og så ta MDMA. Jeg var "i god fom" før jeg gjorde det, og jeg vet ikke om du har lekt med LSD før, men om du i utgangspunktet ikke har "fin form" vil nok ikke MDMA redde deg...tror jeg
Vis hele sitatet...
Noen som definitivt ikke har meg har gjort det ja. hehe.
MDMA skal prøves separat først selfølgelig, men jeg regner med at jeg kommer til å like det.
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Noen som definitivt ikke har meg har gjort det ja. hehe.
MDMA skal prøves separat først selfølgelig, men jeg regner med at jeg kommer til å like det.
Vis hele sitatet...
DET tror jeg du kan være sikker på Første gangen er den beste. så bruk en fin anledning!
Sitat av phish Vis innlegg
bruk en fin anledning!
Vis hele sitatet...
Får vel spare den til en kjempe anledning da
bare sørg for og ta lsd først la den får starte litt først deretter dropper du nedpå en fin starter dose med emma. 100-150mg burde holde for første dropp. siden du får me energi og slikt av lsd også. gjør du det omvendt er det ikke sikkert lsd rusen vil bli noe serlig merkbar fø emman gir seg
Sitat av everything man Vis innlegg
bare sørg for og ta lsd først la den får starte litt først deretter dropper du nedpå en fin starter dose med emma. 100-150mg burde holde for første dropp. siden du får me energi og slikt av lsd også. gjør du det omvendt er det ikke sikkert lsd rusen vil bli noe serlig merkbar fø emman gir seg
Vis hele sitatet...
Vet åssen man gjør det som skrevet i OP, tenker jeg tar en tab og venter 3-4 timer på peaken og dropper 100mg-ish. Må teste molly først for å vite hvor mye jeg behøver. På comedownen på mdma tar jeg en liten dose til så jeg ikke får mdma comedown på syre da jeg tenker det kan bli ubehagelig, får se.
Lurer også på å teste ut dette nå til helgen.. Tatt syre 3 ganger før og mdma utallige ganger, likte aldri lsd sånn super godt da jeg bruker dop kun for party, litt små noia under hele turen... men tenker mdma kansje vil gjøre at jeg slapper litt mer av ? kunne vært morro med noe visuals også, aldri opplved det før.
Sist endret av wintip; 13. august 2013 kl. 16:34.
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Vet åssen man gjør det som skrevet i OP, tenker jeg tar en tab og venter 3-4 timer på peaken og dropper 100mg-ish. Må teste molly først for å vite hvor mye jeg behøver. På comedownen på mdma tar jeg en liten dose til så jeg ikke får mdma comedown på syre da jeg tenker det kan bli ubehagelig, får se.
Vis hele sitatet...
Bedre å sørge for å ha noe skikkelig å sove på enn å dobbeldroppe imho. Slutten av turen er bare rar uansett... quetiapin (antipsykotika som får deg til å sove som en stein) + noe benzo og du kan stoppe når du vil...

Når det gjelder MDMA anbefaler jeg f.eks 100 mg drop + en 50 mg drop på peak etter ca en time... jeg tar gjerne i overkant av det, for det er utrolig kjipt å kjenne at du ikke "kommer opp", men det er individuelt...

personlig tar jeg 2mg/kg + 1mg/kg på t+1 ca... gjør det samme med candyflip og, men ikke vent for lenge med drop #2.. når nedturen starter er det for sent å snu etter min erfaring...

Ellers har den såkalte nedturen for meg aldri vært noe særlig ubehagelig, men igjen vet jeg at det er store forskjeller. Både LSD og MDMA gjør at du føler deg "stimulert" i etterkant, og jeg var rimelig sliten i hodet på slutten. Da er det greit å vite at du kan sove når du vil, så sørg for å planlegge det...

Dessuten veldig greit å ha om du av en eller annen grunn skulle få en dårlig opplevelse

Og en siste "advarsel", uten å komme med pekefinger; vet ikke hvor mye erfaring du har eller hvor gammel du har men dette er "sterke" saker. Ikke gjør det om du er i tvil eller føler at det er feil på noe vis. Du har nok av tid til å bli klar på... om det er det rette for deg....

Sitat av wintip Vis innlegg
Lurer også på å teste ut dette nå til helgen.. Tatt syre 3 ganger før og mdma utallige ganger, likte aldri lsd sånn super godt da jeg bruker dop kun for party, litt små noia under hele turen... men tenker mdma kansje vil gjøre at jeg slapper litt mer av ? kunne vært morro med noe visuals også, aldri opplved det før.
Vis hele sitatet...
Har du tatt syre tre ganger uten visuals? Da kan jeg skjønne at euforien uteblir..

Et protip er at syre ikke er noe for party... ikke for min del ihvertfall...
ArbeidsledigProletar
Candyflip er kjempegøy!
Extrawelt på Boomfestival '12 ble grisefett!
Én syrelapp og 150mg drop med ren MDMA (så ren som du får den ihvertfall).

Fornøyd med resultatet, ble ganske intenst, men ikke i nærheten av slitsomt, hadde enda en del å gå på. (valgte dog ikke å redosere da jeg liker å sove etter å kjørt hodet, i tillegg til at jeg sliter med å få spist mat etter MDMA)

Vær nøye på set, setting og dosering så skal det ganske mye til for å ødelegge en sånn opplevelse.
Notert ned at når nedturen har starta er det for sent, skal planlegge når godt.
Alder, klasifisert, vil ha lite som knytter meg til profilen.
Erfaring med syre? Litt, men nok.
Aldeles klar
▼ ... over en måned senere ... ▼
CandyFlipping, noen flere som har testet dette?

Hørt om noen som sier at om du treffer riktig, så blir rommet større, ting utvider seg osv.

Noen som har meditert på CandyFlipping?
Candyflipping er en helt sinnsyk kombo! Det åpner det tredje øyet ! :P
Det er litt intenst noen steder men er ikke noe annet enn "good feeling" hele veien hvis hodet ditt er på rett plass!
Kult, da gleder jeg meg!!!

Lurte på om det er 150 mg mdma som anbefales? Eller bør jeg ta 200 så jeg er
sikker på at lsd'en ikke overdøver mdma'en?

Og dosen på lsd? har lapper på 120 uq (kan ikke bevises seff), har testet 3 før, og det var mye mer enn nok, men fortsatt veldig gøy og bra.

Bør jeg ta 1 lapp+hvor mye mdma? Vet det er jo kun jeg som vet svaret, men en liten indikasjon forslag hadde vært bra.
en sukkerbit samt 150mg Mdma holder det hvis du er tolerant for mdma ville jeg tatt kanskje 200
Supert!!! Takk for forslag!! ;-)