Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2271
En fyr jeg ikke liker driver ett board. Han har admin access der.

Hvordan er det mulig å knabbe passordet hans?
Min idê er å få han til å åpne en fil, som bytter ut hosts fila hans, slik at siden hans istedenfor åpnes på min server. Der skrivern inn passord, og det blir logget.

Noen andre forslag?

edit: det er ikke snakk om deg nso :P
1) Hvis admin-tilgangen bruker cookies (noe det sikkert ikke gjør) kan du stjele den kjeksen som brukes...
2) Du kan slå passordet ut av ham.
3) Du kan legge inn en key logger på maskinen hans.
4) Du kan la søstra di ligge med ham, da røper han det sikkert.
5) Du kan gi faen
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
1) Hvis admin-tilgangen bruker cookies (noe det sikkert ikke gjør) kan du stjele den kjeksen som brukes...
Vis hele sitatet...
Hvis passordet i det hele tatt ligger i cookien er jeg 100% sikker på at det er md5et (eller en annen kryperingsmetode). Da er du like langt.
Gusto: jeg mener da at hvis man legger den riktige kjeksen i temp internetfiles, at man skal automatisk klare å logge seg på... men pga. sikkerhetsmessige grunner har veldig få slike boards cookie-greie på admin-seksjonen...
invisionboard det er snakk om - den krypterer

fyrn er i usa, og jeg hakke no søster.
Opprinnelig postet av Nichotin
invisionboard det er snakk om - den krypterer

fyrn er i usa, og jeg hakke no søster.
Vis hele sitatet...
Da tror jeg du kan glemme det
Finnes det ikke et program av no slag som kan knekke passord? hvis du kan brukernavnet såklart! (mener jeg kan huske at Munga Bunga Brute Force kunne det! men er ikke sikker)
hvis du hadde hatt søster og hu hadde sett ut som deg på avataren din tror jeg du kunne gitt faen likevel :>
ikke mobb geir.
sleng inn en eller annen trojan på pc'en hans... de har keyloggers.
Hmm, hvis du legger ut url til forumet, kan det hende det er noen som er litt kreative og klarer å finne pw'et?

Men du kan like godt bare la det være tror jeg.

Kjekk han geir da!
Opprinnelig postet av Nichotin
invisionboard det er snakk om - den krypterer
Vis hele sitatet...
Spiller ingen rolle om passordet er kryptert...
Bare sett kjeksen i den rette mappa og du vil automatisk bli innlogget...

Du kan oxo som foreslått tidligere, lage en falsk innlogginsside...
problemet er at kjeksen inneholder en del annen kryptert info også, slik som ip og slikt. slik at den idéen er utelukket
da gir du faen, det skal litt til, har drevet en del med forum og det er ikke så lett
det er her mer snakk om måter å lure passordet ut av han da..
Opprinnelig postet av Nichotin
det er her mer snakk om måter å lure passordet ut av han da..
Vis hele sitatet...
Finn på no smart, si det til en kamerat, og få han til å spørre han!
hm.. tror i utgangspunktet INGEN vil gi i fra seg passordet sitt til noen andre, især om du har noen forum for passord-rettigheter.
hax0r servern denn ligger på
Eller bare lag en falsk innloggins screen

Benytt deg av http://www.domene.com@dinserverurl
Opprinnelig postet av RipZ
Eller bare lag en falsk innloggins screen

Benytt deg av http://www.domene.com@dinserverurl
Vis hele sitatet...
Den er enkel å få lagt på webspacen til noen, og stor sannsynlighet for at han ikke merker det
ikke vær så negativ da XeQtR