Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 882
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har en venn som bor i et eu land og vi ble enige om at han kunne sende noe psilpcybin cubensis gjennom vanlig post tjeneste der han bor han sender dette til min adresse, vil jeg få problemer her i norge om tollen stopper den?

takk på forhånd
Selvfølgelig. Saken kan bli henlagt, men du risikerer forelegg/dom for innførsel av narkotika. Utfallet avhenger av bevismaterialet, og hvor mye du inkriminerer deg selv i et eventuelt avhør.
Tørk det og pulveriser det så det ikke ser ut som sopp ihvertfall. Kanskje pakke det i en beholder/pose for herbal tea eller lignende.
Anonym bruker
"Analog Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du kan få rassia og bli innkalt til avhør , men så lenge du nekter for bekjentskap til pakken så blir saken henlagt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Dumt å bestille over grensen fra folk man kanskje egentlig har lite kontroll på ,og ikke vil ha et spor mellom seg selv og personen

Har man dom fra før på bestilling til av adresse blir man mye lettere dømt for senere forhold av samme type

Cubes finner du i hele Norge, de kaster det av etter deg
Sist endret av meaculpaUIO; 22. juni 2023 kl. 10:05.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Og der ble en fornuftig kommentar slettet igjen. Sukk.
Vis hele sitatet...
La meg gjette… Folk som får drugs i posten fortjener å bli straffet?




Det er snart sesong for plukking, så det er jo alternativ med lavere risiko.

Ellers er jo sporeprints veldig inkognito isforhold til selve soppen, så du vil nok ha en større suksessrate ved å bestille det. Det er dog litt mer krevende enn å betale for det ferdige produktet, og det vil ta litt tid, men det vil lønne seg i lengden!

Kanskje du trives som hobby botaniker?
Kultivering av sopp, cannabis, kaktuser og papaver somniferum må være av de mest givende hobbyene man kan ha.
Kanskje det til og med er mulig å begi seg ut på Khat og Kokka? Eller S. Divinorum om man klarer å få tak i en stikling!

Lykke til!
Sitat av DrDeath Vis innlegg
La meg gjette… Folk som får drugs i posten fortjener å bli straffet?




Det er snart sesong for plukking, så det er jo alternativ med lavere risiko.

Ellers er jo sporeprints veldig inkognito isforhold til selve soppen, så du vil nok ha en større suksessrate ved å bestille det. Det er dog litt mer krevende enn å betale for det ferdige produktet, og det vil ta litt tid, men det vil lønne seg i lengden!

Kanskje du trives som hobby botaniker?
Kultivering av sopp, cannabis, kaktuser og papaver somniferum må være av de mest givende hobbyene man kan ha.
Kanskje det til og med er mulig å begi seg ut på Khat og Kokka? Eller S. Divinorum om man klarer å få tak i en stikling!

Lykke til!
Vis hele sitatet...
må si meg enig i mye her, har lenge ønsker å ha det som hobby men får ta det etter hver når jeg begynner å lese om det
Sist endret av thenorwegiandud; 22. juni 2023 kl. 23:10.