Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 648
Heisann!
Litt ny på forum så mulig det meste står litt fordelt utover innlegg, så beklager det hvis det

Akkurat fått tak i litt av disse to men har aldri gjort dem før. Så kommer en del spørsmål (beklager litt mange) hvor dere bare svarer på de dere selv ønsker hvis det

Hva er deres erfaring med dem? Evt forskjellen? Disso er jo selvfølgelig mitt hovedpunkt å oppnå med disse stoffene haha

Og med inntaksmåte? Hørt røyking av den da mtp lite kammer i vaporizer gir dårlig effekt, snorte kan jo gå men hørt det skader nesen og ikke gjort slikt før haha, og til slutt oralt. Kunne jeg F.eks bare tømt en stor kapsel med grønne urter ut og bare puttet den lille mengden oppi? Eller blande med noe juice og drikke? Hva gir størst effekt?

Og til sist, lest litt om startsdoser. Ønsker jo å føle det, ikke bare sånn «oi nå skjer det kaaanskje noe», men jeg er jo en relativt liten person av meg på rett under 160cm og 50kg-, om det vil ha mye å si Å teste det ut selv er selfølgelig det eneste ordentlige riktige svaret til hvert individ, men tenkte å spør litt som første gangs(dose)
Har prøvd mxe en gang, kombinert med mdma. Jeg har aldri følt meg så hjerneskada som den kvelden. Type, folk krabbet ut i taxier og definisjonen av alt var "Jeg vet ikke."

Det var gøy den gangen, men tror det holdt med en gang
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
MXE kan du putte i hvilket høl du vil. Kan drikke eller legge det under tunga hvis du liker smaken. Vil anbefale å prøve å spise en kapsel først hvis du har nok til å prøve deg frem. Da kommer effekten gradvis, virker litt rundere i kantene og hodet føles mindre fritert enn når man bruker nesa i min erfaring. MXE er ikke veldig tærende på nesa, må nok dra flere titalls gram uforsiktig gjennom den før brusken minsker. Vil du virkelig ut i bane så stapp kapselen i ræva(såfremt det er riktig kapsel, brukte tomme gelatin kapsler fra helsekost sjappe). 30-70mg i kapselen på ca 100kg mann ga en fin tur mener jeg å huske, men sjekk det mer før du starter. Psychonautwiki pleier å ha doseringer.

3-meo-pcp gir deg kjapt beskjed om å passe nesa di. Det river som faen, jeg begynte å blåse blodige buser etter et par dager.

Av de to syntes jeg MXE virka som det minst skadelige. Har ikke like mye erfaring med begge, men 3-meo-pcpen føltes mer toxic på en måte. Ingen av de var noe sosialt dop akkurat. Heller bruke det med en eller to gode venner med samme nyskjerrighet enn på fest. Det jeg fikk mest ut av var å se på film uten meg selv.
Sist endret av Bothrops; 4 uker siden kl. 19:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
LittDiv0's Avatar
Trådstarter
3 0
Sitat av Bothrops Vis innlegg
MXE kan du putte i hvilket høl du vil. Kan drikke eller legge det under tunga hvis du liker smaken. Vil anbefale å prøve å spise en kapsel først hvis du har nok til å prøve deg frem. Da kommer effekten gradvis, virker litt rundere i kantene og hodet føles mindre fritert enn når man bruker nesa i min erfaring. MXE er ikke veldig tærende på nesa, må nok dra flere titalls gram uforsiktig gjennom den før brusken minsker. Vil du virkelig ut i bane så stapp kapselen i ræva(såfremt det er riktig kapsel, brukte tomme gelatin kapsler fra helsekost sjappe). 30-70mg i kapselen på ca 100kg mann ga en fin tur mener jeg å huske, men sjekk det mer før du starter. Psychonautwiki pleier å ha doseringer.

3-meo-pcp gir deg kjapt beskjed om å passe nesa di. Det river som faen, jeg begynte å blåse blodige buser etter et par dager.

Av de to syntes jeg MXE virka som det minst skadelige. Har ikke like mye erfaring med begge, men 3-meo-pcpen føltes mer toxic på en måte. Ingen av de var noe sosialt dop akkurat. Heller bruke det med en eller to gode venner med samme nyskjerrighet enn på fest. Det jeg fikk mest ut av var å se på film uten meg selv.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for raskt og informativt svar! Ser ut som jeg får teste MXE både nasalt og gjennom pille da. Evt legge pulver under tungen også Lest litt det skal gi fin form ja

Mulig jeg derimot tar 3 meo pcpn kun oralt og hvis smaken ikke er krise også under tungen, ikke nasalt📝

Har fått inn 2g av MXE og 1g av 3 meo pcp, så det skal gi en del fine doser hehe

Selv er jeg ikke helt ute etter akkurat det å bli glad, sosial osv, men mer den dissosiative litt borte følelsen. Så tenker det skal gå fint uansett
Pass på med dosering på 3-meo-pcp - det er utrolig små mengder som skal til.

Vil be deg være forsiktig med denne generelt, det føles veldig manisk og 'metallisk'.
Det er ikke gitt at det gir en godfølelse som andre dissosiativer gjerne gjør.

For min del kunne jeg kjenne hvordan man lett kan "klikke" litt på det, veldig vanskelig å forklare, men det kjennes ut som galskapen var rett rundt hjørnet til en hver tid.
Selv digget jeg det, men satt igjen med at det er ett av veldig få stoffer jeg ikke ville med god samvittighet gitt til noen andre, ta det som du vil.
LittDiv0's Avatar
Trådstarter
3 0
Sitat av Lyra Vis innlegg
Pass på med dosering på 3-meo-pcp - det er utrolig små mengder som skal til.

Vil be deg være forsiktig med denne generelt, det føles veldig manisk og 'metallisk'.
Det er ikke gitt at det gir en godfølelse som andre dissosiativer gjerne gjør.

For min del kunne jeg kjenne hvordan man lett kan "klikke" litt på det, veldig vanskelig å forklare, men det kjennes ut som galskapen var rett rundt hjørnet til en hver tid.
Selv digget jeg det, men satt igjen med at det er ett av veldig få stoffer jeg ikke ville med god samvittighet gitt til noen andre, ta det som du vil.
Vis hele sitatet...
Akkurat med den ja blir dosen fort veldig liten, så er forberedt på det. Skal huske på den effekten eller «nesten» effekten du kjente på blir bare for meg selv for å si det sånn haha, skal brukes med så mye omhu som mulig
Tusen hjertelig!