Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2379
Hei
Har kjøpt med en ps3 pga nostalgiske grunner. Denne var modda med cfw og multiman. Jeg byttet til større hardisk, men glemte å føre over den gamle dataen. Lurer på om noen har en kjapp guide på hvordan jeg får instalert cfw og multiman? Har sett på YouTube og sånt, men får det ikke til. Kan det ha noe med at den har ofw 4.87? Er en gammel 1 gen ps3 80gb.
Kjappeste og enkleste vil være å klone harddisken. Husker ikke hvilket program jeg brukte, begynner å bli en stund siden jeg var aktiv i PS3 scenen.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Kjappeste og enkleste vil være å klone harddisken. Husker ikke hvilket program jeg brukte, begynner å bli en stund siden jeg var aktiv i PS3 scenen.
Vis hele sitatet...
Desverre så kastet jeg denne under hardiskbyttet. Skrudde den bare på kjapt for å sjekke så den funket. Sjekket ikke om multiman osv var der. Å var idiot nokk til å oppdatere ps3n.....