Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 9999
Det pleier alltid å bli sprø turer av ketamin, men denne gangen var det en ganske ekstraordinær tripp der mye rart skjedde. Beskrivelsene må av nødvendighet bli litt rare og overfladiske, fordi det er slik ketamin faktisk er. Jeg startet med å snorte 150mg. Etter 15 minutter merket jeg svært lite, så jeg reiste meg opp, gikk bort til vekta og veide opp 100mg til. Etter dette glei jeg sakte men sikkert inn i ketaminland der alt smelter og jeg kunne føle at kroppen flyttet seg rundt i rommet. Så langt en ganske standard ketamintripp. Mens jeg var på vei ned herfra fant jeg ut at jeg ville snorte mer, så jeg gikk bort til vekta og tok 100mg til. Dette utløste tydeligvis en halvdelirisk tilstand der jeg starta å gå rundt i leiligheten mens stadig drøyere ting skjedde. Verden ville gå under om jeg sluttet å snorte ketamin. Denne tanken gjorde at jeg fylte på med ca. 100mg (greide utrolig nok å veie i denne tilstanden) hver gang jeg holdte på å bli meg selv igjen. Når det kicka hver gang ble det stadig drøyere og drøyere. Litt av problemet med ketamin er at minnet blir ganske fuzzy, så jeg prøver å få med meg ca. hva som skjedde for hvert påfyll:

1) Noe sa til meg at jeg måtte kvitte meg med dvergen, derfor gikk jeg på do og spylte den ned. Det var tydelig at jeg ikke hadde helt kommet opp på den siste lineren enda, for straks jeg trakk ned fulgte jeg med ned i skåla og opplevde den lange turen gjennom rørsystemet og ut i havet. Da jeg begynte å nærme meg normaltilstand fant jeg meg selv liggende med trynet ned i flisene før jeg reiste meg opp, kom meg til kjøkkenet og snorta mer.

2) Jeg stirret ned på parketten, plustelig begynte mønstrene å forandre seg og jeg glei gradvis ned mot dem. Jeg ble til mannen som lager mønstre i parketten. En liten mann på kanskje ti millimeter som gikk rundt på gulvet. Grunnen til at parketten hørte på meg var fordi jeg hadde en stor hatt. En stor hatt betyr at man er sjefen. Systematisk gikk jeg gjennom mønstrene på all parketten vår og laget dem på nytt.

3) <Masse annet rart jeg absolutt ikke husker>

4) Våre etterkommere måtte få vite om 'alt dette', hva nå 'alt dette' måtte innebære, så jeg bestemte meg for at jeg måtte lage instruksjoner på bordet mitt. Det jeg skulle lage instruksjonene med måtte være meg selv, så derfor dro jeg en lang hvit slange ut av munnen min som jeg delte opp og la ut som tegn bortover bordet.

5) Etter å ha blitt ferdig med slangen og snortet 100mg til falt jeg helt ut av all substans en stund. Var dypt nedi K-hole uten sjanse til å komme opp igjen. Såvidt jeg husker var jeg trekket på stolen jeg satt på og kjente hvordan det var å sitte spent rundt treverket på stolen. Det som skjedde da jeg sakte men sikkert ble meg selv var at jeg ikke ble helt forvandlet tilbake. Jeg manglet armer! Dette gjorde at jeg bare satt og glante på vekta uten å være i stand til å veie opp mer ketamin.

Endelig tilbake til meg selv, og jeg så rundt meg. Hele bordet var fylt med spy som jeg hadde dratt rundt med armene og laget noe som så ut som systematiske striper. Tydelig at dette var slangen jeg pratet om tideligere. Sofaen var fylt med tannkrem og det var tydelig spor av at jeg hadde drasset meg rundt i hele leiligheten i løpet av turen. Gjorde at det ble en helvetes vaskejobb også, men på et undeligvis var det hele verdt det. Klokken viste at det hadde gått hele fem timer siden første stripa.
Sist endret av Nichotin; 8. mars 2008 kl. 22:22.
En av de kuleste trippraportene jeg har lest. Hørtes både kult og skummelt ut.
Restyle: Takk. Tingen er, hvis jeg først kommer så langt uti det så er 'skummelt' bare et abstrakt og fjernt konsept som ikke har mening uansett. Det er svært lite følelser i en ketamintur. Som jeg sa til en kompis mens jeg lå på ketamin og hadde bestemt meg for å dø: "Si til min mor: hei".
Å oppleve noe så sprøtt, og i tillegg huske det må være noe av kuleste man kan tenke seg.
Takk igjen for en fet raport, lest den 3 ganger allerde
"Hei" er jo også en random ting å si i det tilfellet. Hehe.
Pen rapport, som vanlig. Du har ikke tilfeldigvis tatt noen bilder av mønstrene du lagde med spyet?
Sist endret av random25880; 8. mars 2008 kl. 22:31. Grunn: leif
God rapport, hyggelig og våkne opp til.
Er det ikke vanskelig å vaske tannkrem fra sofaen ??
hørtes ut som en minneverdig trip, hehe
føller du det var noen som ville "beskytte" deg mot å ta mer?

med tanke på at du fikk forestilingen over at du manglet armer og derfor ikke var istand til å veie opp mer til brukt.
Rottegift: Når man nettopp har inkarnert opp fra en stol, nettopp fått tilbake armene, er full av spy og ser spy over alt er ikke 'wow dette tar vi bilder av' første tanken :P

L-substansen: Det var bare utenpå trekket heldigvis, men har måttet vaske ganske mange ganger for at ikke trekket skal føles hardt lengre på enkelte steder.

warrior: Tror ikke det var det. Jeg var jo dypt overbevist om at verden kom til å gå under om jeg ikke tok mer. Som sagt, det blir veldig følelsesløst, så da jeg ikke hadde armer og innså at det ikke gikk an å snorte mer så bare aksepterte jeg at alt kom til å gå under. 'Sånn er det', enkelt og greit.
Hørtes ut som noe tatt rett ut av Fear and Loathing ^^,
Men absolutt, bra rapport.
OT: Hva ligger prisene på ketamin på rundt hovedstaden?
Utrolig spennende tripprapport.
Jeg synes det at man ikke har spesielt med følelser er ganske interesangt, når du nevner at verden kommer til og gå under men du måtte bare godta det fordi du hadde ikke armer.
Utrolig kul rapport, fikk lyst til å dra på en tur
haha, veldig spennende og innteresang rapport, er vel en av de beste jeg har lest her
Det er vel på rundt 1500/g eller?
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av Nichotin
Rottegift: Når man nettopp har inkarnert opp fra en stol, nettopp fått tilbake armene, er full av spy og ser spy over alt er ikke 'wow dette tar vi bilder av' første tanken :P
Vis hele sitatet...
Det er jo det første du burde gjøre!


Syk trip-rapport. Har bare prøvd Salvia og fikk en laber trip ut av det. Den historien din virket jo helt fjern. Trur ikke jeg kommer til å prøve med det første.
Ketamin er ikke så skummelt som du vil tro. Dette som blir beskrevet i disse postene er jo K-hole doseringer. Dvs. en ganske intens opplevelse. Det går fint å ta lavere dosering, er veldig chill!
Kul rapport =) Ket er sinnsykt rått
Utrolig bra! Sitter med tårer i øyene etter en god latter her.
Pangstart på dagen, hehe.

Høres veldig interesant ut, hvordan føles det å være trekket på en stol ?
Har man noen form for kontroll i det heletatt i slike situasjoner ?

Takk for godt lesestoff Nichotin
Hahaha, lo godt når jeg leste siste avsnitt. God rapport som vanlig
Høres ut som en jævla drøy tur=) Men hvor ligger prisene på ketamin? Søkt litt rundt uten resultat=/
Sitat av Stuk3hue
Høres ut som en jævla drøy tur=) Men hvor ligger prisene på ketamin? Søkt litt rundt uten resultat=/
Vis hele sitatet...
Amylnitrat har allerede svart på det litt lenger oppe


Nichotin: Bra skrevet, høres ut som en spennende opplevelse. Selvom det høres litt farlig ut, siden du antageligvis hadde fortsatt med snortingen ganske lenge til om ikke armene dine var borte.
Sitat av KimKim55
Amylnitrat har allerede svart på det litt lenger oppe


Nichotin: Bra skrevet, høres ut som en spennende opplevelse. Selvom det høres litt farlig ut, siden du antageligvis hadde fortsatt med snortingen ganske lenge til om ikke armene dine var borte.
Vis hele sitatet...
Kanskje det var underbevisstheten hans som fjerna armene hans slik at han ikke skulle greie snorte mer?

Er jo ikke første gangen kroppen/underbevisstheten ordner opp når han turer som verst.
Så fantastisk. Jeg vil. Hmm. Hvis jeg kunne tegne, skulle jeg lagd tegneserie ut av alle de fine triprapportene her.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hahaha,jeg lo godt når jeg leste detta her. har du noen gang vurdert å sette opp filmkamera og filme deg selv når du gjør noe sånt? Det må være utrolig kult å se i ettertid.
Det ligger mange videoer på Youtube..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av evievu Vis innlegg
Hahaha,jeg lo godt når jeg leste detta her. har du noen gang vurdert å sette opp filmkamera og filme deg selv når du gjør noe sånt? Det må være utrolig kult å se i ettertid.
Vis hele sitatet...
Jeg har filmet meg og mine venner flere ganger mens vi holder på som verst. Vel, ofte er det den mest "normale" av oss som omsider greier å få på kamera. Her er en av dem. Den blir mye mye verre utover og. Er ekstremt hvordan vi ordlegger oss når vi prater. Lydene vi lager i det klippet der tror jeg stammer fra at vi spolte samtalen frem og tilbake.
fikk ikke noe lyd på videoen du la ut...
men jeg fant en annen video, og måtte bare poste den.
så rimelig morsomt ut. http://www.youtube.com/watch?v=shYcwFAcihw